God kveld dere. Det har vært noen lange, merkelige dager. På torsdag reiste jeg og mamma til Lillehammer fordi jeg skulle i begravelse til min biologiske mor på fredag. Ole Anders kom oppover fredag morgen og var med meg i begravelsen. En fin begravelse men en jeg absolutt ikke trodde jeg måtte gå i så tidlig. Jeg mistet nemlig min biologiske mor i påsken, noe som jeg syns er veldig trist. Så det å møte familie igjen i begravelse som jeg ikke hadde sett på mange år, var litt spesielt, både på godt og vondt. Jeg var ikke klar for at denne dagen skulle komme så fort, men det gjorde den dessverre.

NOW YOU ARE AN ANGEL IN THE SHAPE OF MY MUM

Ole Anders og jeg ble igjen i Lillehammer fra fredag til lørdag, noe jeg kjente var veldig greit. Få tankene over på noe helt annet og få noen timer hvor jeg kunne kose meg litt. Det har vært to tunge uker frem til nå, mange påkjenninger og mange tanker. Så det å kunne gjøre noe i Lillehammer, hjalp virkelig!

Før vi reiste hjem dro vi en tur til graven for å se hvordan den ble når den var gravd igjen og blomstene var lagt oppå. Så tok vi turen til Tretten hvor jeg fikk tilbragt litt tid sammen med lillesøsteren min, og jeg fikk se litt hva hun drev med og interesserte seg for. Kjempe koselig var det å få tilbringe litt tid sammen!

Nå er jeg hjemme i egen seng og håper på å få en god natts søvn, og at ukene kan gå nogenlunde tilbake til normalen.

God natt fra meg!

GOOD MORNING

God morgen vakre mennesker. I dag spratt jeg opp av sengen, til en forandring. Jeg har ikke vært flink til å komme meg ut av sengen om morgenen, men i dag, var virkelig ikke dette noe problem. Etter at Ole Anders kom inn for å si ha det og ønske meg en god dag, så ble jeg lys våken, noe som egentlig var ganske deilig. Så jeg stod opp, lagde meg en god frokost og tok igjen noen episoder av Paradise hotel, mens jeg nøt en god kopp kaffe.

Gårsdagens feiring var forresten super koselig. Vi fikk god hjemmelaget pizza, kake og i, og var i godt selskap hele kvelden. Utrolig koselig feiring og tusen takk for det!

FRUIT IN THE MORNING

Det er så deilig med frukt til frokost, og det er overraskende hvor mye det faktisk metter. En god og sunn start på dagen, ingen ting er vel bedre enn det?!

I dag går turen til Lillehammer. Jeg skal i begravelse i morgen i Fåvang, så isteden for å kjøre flere timer i morgen tidlig, velger mamma og jeg å overnatte på Lillehammer i natt. Ole Anders kommer oppover i morgen, så skal han og jeg overnatte til lørdag, men mamma reiser hjem igjen. Det blir godt å ha en liten jentekveld, og jeg gleder meg til å komme meg bort litt, selv om grunnen til at vi reiser ikke er noe koselig.

Nå får jeg komme igang med å pakke kofferten, også blogges vi senere.

HAPPY BIRTHDAY TO ME

Riktig god onsdag dere. Jeg håper dere har hatt en bra dag, det har ihvertfall jeg. Jeg våknet til en gave ved siden av puten min, og jeg må virkelig si, min kjære slutter aldri å imponere. Etter en god frokost, tok vi turen til Fretex for å gi fra oss litt smått, for vi er midt i forberedelsene til å legge ut leiligheten for salg. Det blir så bra! Så møtte jeg pappa på Elixia for en PT time, og den treningøkten gjorde virkelig godt. Jeg trengte virkelig en hard gjennomkjøring etter noen lange dager. Så hittil har dagen min vært super.

GIFT FROM MY BOY

HELLO BEAUTIFUL

Dette var gaven som ventet meg ved siden av hodeputen min i dag tidlig. I LOVE IT! Så enkel og så elegant, og den er bare helt perfekt. Denne kommer til å bli godt brukt, og jeg er så fornøyd. For en nydelig overraskelse fra kjæresten!

BEST SURPRISE

Nå skal jeg straks avsted til mamma og pappa for en liten bursdagsfeiring, og det blir så koselig. Så da er det bare å slenge på finstasen og komme seg av gårde.

Ha en fin kveld dere, det skal ii hvert fall jeg!

I LOVE FLOWERS

Jeg har de siste dagene fått noen utrolig vakte blomster. Jeg elsker blomster, og disse var jo bare helt utrolig vakre. Tusen tusen takk for det! Blomster gjør så utrolig mye med et hjem, og jeg gleder meg til Ole Anders og jeg finner oss et nytt sted å bo, for da skal det dekoreres med blomster over alt, hehee.

Hei på dere. De siste dagene har jeg trengt litt meg tid, og det har jeg også fått. Ole Anders dro til Danmark på fotball tur, og jeg fikk et par dager for meg selv i leiligheten. Men uansett hvor godt det er å være alene et par dager, alltid like godt å få han hjem igjen. Denne gangen hadde han med seg noen småting hjem til meg, noe jeg setter utrolig stor pris på!

Hvem blir vel ikke glad når kjæresten overrasker med sminkeredskaper og leppe pomade. Blomstene hadde jeg fra før av.

Jeg fikk to EOS leppe pomader, som jeg har brukt et par år nå, en ny beauty blender som jeg virkelig trengte og en ny concealer børste som jeg har funnet ut at jeg kan bruke til så utrolig mye mer enn bare concealer. Jeg er så utrolig takknemlig for alt jeg får og når min kjære overrasker meg med slike små gaver. Han hadde også vært flink å kjøpe med en vin som jeg gleder meg til vi skal dele.

Baby, you did good!

Gårsdagen ble brukt til å prøve å lære snowboard, noe som ikke gikk så veldig bra. I en bakke der flere bruker tre minutter fra topp til bunn, brukte jeg en og en halv time. Og dagtid jeg ikke halve bakken en gang. Men da har man prøvd, og øvelse gjør mester, eller hva? Jeg kommer sterkere tilbake neste år!

Det har vært en fantastisk påske, men også veldig trist. Ting har skjedd som har gjort at jeg har felt noen tårer, hvor det har vært godt å ha både kjæresten og hans familie rundt meg. Livet er uforutsigbart, og vi kan ikke styre det som skjer. Ta vare på hverandre folkens, du vet aldri når du kan miste noen!

Til tross for en litt trist påske, så valgte jeg å fullføre den på fjellet. Det var rett og slett ingen ting jeg kunne gjøre, så det å reise hjem ville nok vært enda vondere. Så jeg gjorde mitt for å få tankene bort fra det vonde, og heller prøve å kose meg den siste dagen på fjellet.

I dag reiser vi hjem, noe jeg både gleder og gruer meg til. Men vi får ta en dag av gangen og se hva som skjer.

Ha en fin mandag!

Klem

Hei og god lørdag! Gårsdagen her på Grotli var helt fantastisk. Skyfri himmel, knall sol og flere gikk rundt T-skjorte midt oppå fjellet. Det blir nesten ikke bedre enn det. Påskesprinten var vellykket som alltid, og det var herlig og avslutte kvelden med fakkeltog i bakken og et par øl med godt folk.

I dag derimot var ikke like bra. Jeg var egentlig klar for en langtur som jeg har sett veldig frem til, men istedet ble jeg sengeliggende med feber. Det var kanskje like greit, for i dag skuet det over, så siktet hadde ikke vært noe særlig på turen. Dermed ble det en hviledag i dag, så får jeg se om jeg skal prøve meg på snowboard i morgen.

Ha en fortsatt god lørdag!

Bukse og genser fra Cubus // veske adax // sko Adidas

God morgen. I går var første ordentlige dag her på Grotli, og min første skitur i år. Det er deilig P komme til god fjelluft og masse snø! Gårsdagen tok vi litt rolig. Vi var slitne etter mye jobb, så vi slappet av, gikk en liten skitur, og nøyt den første dagen på fjellet. I dag er det langfredag og påskesprint for tur. Jeg gleder meg, det er alltid så koselig!

Hei på dere! I dag har jeg siste arbeidsdag før turen går av sted til fjellet. Det blir kun en fire timers vakt, før bilen pakkes og vi kjører av sted. Det skal bli godt å komme seg bort litt, og ikke minst til fjellet hvor det er ordentlig med snø og ski muligheter. Langrennsskiene skal bli brukt godt denne påsken!

Kofferten er nesten ferdig pakket, og det er kun litt som gjenstår å gjøre hjemme før turen går videre til fjells. Jeg har jo selvfølgelig måtte lage påskeegg til Ole Anders til bilturen. Broren til Ole Anders blir også med oss oppover, så da måtte jeg jo slenge sammen et påskeegg til han også.

Slenger med et bilde fra påsken 2016

Åh som jeg gleder meg til å komme frem til hotellet, få servert både frokost og middag, gå på turer, slappe av og nyte ferien, det skal bli deilig nå!

Ha en riktig fin dag videre, og god påske!

Contains affiliate links

Inneholder addlinks

Jeg som de fleste andre er glad i å titte litt på nett for å finne inspirasjon til hva man ønsker seg av klær og tilbehør. Nå som våren er her og det ikke er lenge igjen til sommeren er det på tide å finne ut h\av hvilken vår/sommer garderobe man ønsker seg. Jeg skal jo ikke pakke bort vinterklærne helt enda, siden jeg skal på fjellet i påsken, men det er giret å begynne planleggingen, eller hva?

Jeg gleder meg så utrolig mye til sommer og sol, og det er så gøy med et garderobe skifte. Dette er noe av mange fine klær jeg har lyst på til sommeren!