God morgen vakre mennesker. Tenk at i dag er siste ordentlige dagen her i Spania. I morgen tidlig setter vi turen mot flyplassen og gjør oss klar for hjemreise. 12 dager har gått utrolig fort, men det har vært noen gode dager. I dag har vi planlagt en hel dag i leiligheten. Vi skal vaske klær, håndklær og sengetøy, støvsuge og rydde etter oss, så vi kommer ikke så mye lengre enn til solterrassen for å få det siste av sol på kroppen. I kveld tar vi turen til en restaurant like ved oss som heter Pinocchio. Det blir nok en fin avslutning på hele turen.

Må jo selvfølgelig ha et bilde med denne fine handletralla. Slike er jo et must når man er i utlandet og ikke ha bil!

Nå skal jeg få maks ut av denne dagen og starte med å pakke før klokken blir alt for mye.
Ha en strålende onsdag videre!

Klem

Towel, bikini, dress, book and sun cream.
Ready for the beach!

I dag var faktisk første dag på stranden her i Spania, og det ble også den siste, hehe. Vi har rett og slett ikke hatt behov for å reise på stranden, for vi har virkelig utnyttet solterrassen til det fulle. På torsdag setter vi turen hjem igjen, og da er det mye spennende som skjer, men det skal jeg fortelle om senere. Dagen på stranden var i hvert fall kjempe deilig, og jeg kan ikke annet enn å kose meg når jeg er der. Farge har jeg også fått i dag, så jeg er strålende fornøyd! I morgen står pakking for tur og jeg skal jobbe litt til med brunfargen før vi reiser hjem.

Nå skal vi fullføre kvelden med et par episoder av Prison break før vi finner sengen. Ha en super kveld videre folkens!

Klem

For en deilig tur vi har hatt i fantastiske omgivelser i dag. Skyfri himmel, perfekt temperatur og nydelige parker.

Chill-Out

Måtte jo selvfølgelig ta en selfie med dette kule skiltet.

Nå skal vi snart reise å shoppe litt. Jeg skal i bryllup i juli, så jeg trenger en kjole, så forhåpentlig vis finner jeg det. Så regner jeg med at middagen blir spist på senteret vi skal på. Ellers blir det bare en rolig kveld hvor vi slapper av og forbereder oss på en dag på stranda i morgen.
Ha en fortsatt fin søndag dere!

Klem

God morgen vakre! Har dere hatt en fin helg? I går kveld, etter en dag med sol og avslapping, tok vi turen ned til promenaden hvor de har masse restauranter, boder og tivoli. Det var mange folk der, stemningen var god og vi hadde det utrolig gøy. Vi satte oss på en bar, tok noen drinker og spiste en dessert - middagen hadde vi spist hjemme fordi vi så på håndballkamp før vi dro ut. Så tok vi turen gjennom bodene og inn til tivoli hvor vi testet vinnerlykken. Det er så koselig på tivoli. Alle de glade menneskene, latteren og vinner gleden. Heldigvis hadde vi hellet litt med oss, så vi dro ihvertfall ikke tomhendte etter å ha spilt litt, så nå et jeg noen bamser rikere, hehe. Vi klarte også å vinne noen vinflasker, og det sier vi ikke nei takk til.

BUT FIRST, LET ME TAKE A SELFIE

Todays outfit: Dress from primark | Shoes from H&M | Purse from David Jones | Accessories from H&M

En koselig kveld med min kjære. Jeg elsker også den nye kjolen min fra Primark. Jeg syns den er så sommerlig og fin. Den kommer til å bli mye brukt fremover. Og skoene fra H&M var overraskende gode å gå med, så et godt kjøp syns nå jeg.

~

I dag skal vi bruke dagen på å gå en lang tur. Vi skal pakke med oss en sekk med drikke og solkrem, så tusler vi en fin tur opp til noe som kalles for Krydderdalen. Så går vi igjennom den, ned filen annen park som ligger like ved La Mata stranden, hvor planen er å spise en liten lunsj, for så å tusle videre hjem igjen.

Slik ser da vår dag ut akkurat nå, så får dere ha en super søndag videre!

Klem

Sun cream, water, caps and a good book

Hei på dere. Jeg leser det at det er fint ær hjemme i Norge også, og det er jo alltid en gladnyhet. Her i Torrevieja er det over 30 gradering strålende sol. Noen syns kanskje det kan være litt for varmt, og ja, til tider er det det. Men det er også utrolig deilig, i hvert fall syns jeg det, men det har vel kanskje noe å gjøre med at jeg er vandt med å være i Spania på sommeren. Jeg nyter de varme dagene og storkoser meg i solen.

Men når det er så fine og varme dager som dette så er det ikke noe annet å gjøre enn å ha strande skal ferdig pakket og klar. Uansett om du skal på stranden, til bassenget eller bare tilbringe dagen på solterrassen slik jeg gjør i dag, så er det så greit å ha alt klart til å bare ta med seg og gå!

I strandvesken min har jeg solkrem, som alltid er viktig uansett hva. Jeg har med meg solfaktor 15 nå fordi vi nesten er tomme for 30 og vi begynner å få et greit grunnlag på kroppen. 15 er kanskje ikke noe jeg vil anbefale på en veldig solfylt dag, men siden vi holder oss delvis i skyggen, så fungerer den fint til vi har fått påfyll på sterkere faktorer!

Jeg har også med meg en flaske vann, for ingen ting er mer viktig en væske på slike dager, og da er absolutt vann det beste å drikke. En kaps er også et must for meg, slik at jeg får skygge i ansiktet.

Jeg har også med meg en bok, og denne gangen gikk jeg for Play Ground av Kepler. Dette er en bok jeg absolutt vil anbefale. Den er spennende fra første side, og det er noe jeg trenger for å klare å lese en bok. Boken handler om løytnant Jasmine som er på oppdrag i Kosovo og blir skutt. Hun dør i litt over ett minutt og når hun våkner er hun overbevist om at hun vet hva som venter etter døden.
Boken har ihvertfall fenget meg og jeg håper å få lest den ut mens jeg er på tur.

Hva har du i strandvesken?

SMILE EVERYDAY

Hei på dere. Åh som jeg koser meg på tur. Varme sommerdager, brune ben og et bredt smil om munnen. Jeg kunne ikke hatt det bedre nå! Jeg kan jo ikke utelukke den gode maten og de hyggelige menneskene heller. Vi har allerede fått handlet inn litt nytt som jeg gledet meg til å henge opp i det nye hjemmet mitt. Je har store planer for klesskapet og kan nesten ikke vente med å innrede det!

Nå slapper vi av før vi skal avsted å spise middag. Det har vært en hel dag med shopping og jeg gleder meg til å vise dere hva jeg har handlet inn!

Ha en fortsatt fin dag!

LAZY DAYS IN SPAIN

Top: H&M
Printed skirt: H&M
Purse: David Jones
Sunglasses: GinaTricot

Hei fra varme Spania! Vi nyter virkelig noen late dager her nede, noe vi absolutt trengte. De siste dagene har vi knapt beveget oss ut av leiligheten, og bare slappet av på solterrassen. Perfekt å starte en ferie så rolig. Men i morgen er det på tide å flytte litt på kroppen igjen, så da tar vi turen for å shoppe litt. Nå skal vi snart gå til en kinarestaurant i nærheten, og de har den beste kinamaten jeg noen gang har smakt. Gleder meg til å spise den gode maten deres igjen. Namnam !

Ha en fin mandag også blogges vi mer senere!

Klem

Da har vi endelig ankommet leiligheten i Spania, og vi storkoser oss. Mat og drikke er handlet inn og nå kan vi slappe av. Endelig er det ferie for min del og den har vært etterlengtet!

Nå skal vi nyte noen varme dager i Spania fremover og vi skal gjøre alt akkurat slik det passer oss. Ikke noe vi MÅ gjøre, og ikke noe hastverk. Dette blir en ferie i sus og dus, og det trenger vi begge to!

I'M SO LUCKY

Hvor fint er ikke dette armbåndet? Jeg var så heldig å få det av ett godt venne par og det var en så utrolig koselig liten gave. Selvfølgelig måtte jeg ta det i bruk med en gang, og det er nok stor sannsynlighet for at jeg kommer til å fylle på med flere slike armbånd. Armbåndet er fra Lilou, og de har så utrolig mye fint..

I love it!

I'M READY FOR VACATION WITH MY NEW LASHES

Dere hørte ikke noe fra meg i går, rett og slett fordi agendaen min var fullpakket. Dagen startet på jobb før turen gikk videre til Jennys Lashes and Beauty for å sette på vipper. Jeg kom meg så vidt inn døren før turen gikk videre på kaffe besøk hos et vennepar etterfulgt av en ny visning, for så å avslutte dagen hos et annet vennepar. Selvfølgelig var det veldig koselig!

Som sagt så var jeg hos hos Jenny som satte på meg nye vipper og jeg er så utrolig fornøyd. Jenny er så flink og resultatet ble flawless! Nå er jeg klar til å reise på ferie. Det er jo bare helt fantastisk å ikke måtte tenke på øyensminke på ferie. Nå kan jeg bare stå opp og gå ut døren. Sånn nesten i hvert fall.

Ha en riktig fin dag videre!