Hej

Nu är jag tillbaka på nouw, kände att det verkligen var dags för att börja blogga igen.
Ser att jag inte varit inne och bloggat sedan Miss Earth finalen i Österrike.

Jag missade att blogga hela min Paris resa när jag var där i 3 månader för att modella. Men jag kan skriva några inlägg om det i efterhand så fort jag har tid.

Just nu är jag i Cypern och jag har varit här i 2 veckor och några ytterligare veckor stannar jag nog kvar här, för er som inte vet så har jag kille här och om hur vi träffades kan jag också göra ett inlägg om så fort jag har tid.

På Tisdag den 24/5 ska jag till Kyrenia som ligger här på ön ungefär 1h ifrån vad jag bor, jag ska bo på hotell där 1 vecka och vara med i FashionTv där jag kommer vara representant för Sverige.

Hello

Im back, i really felt that its time to start blogging again. I saw that i haven't updated My blog since i was in Austria.

I didnt write anything during My 3 Months I was in Paris, but I can do it afterwards when I have time.

At the moment I am in Cyprus,
I have been here 2 weeks now and I will be here a few more weeks, for the people who don't know I have a boyfriend here, I will write about that soon in my blog how we met each other.

On Tuesday 24/5 i Will go to Kyrenia around 1 hour from here i live, i Will represent Sweden in FashionTv. More about that later.

Bild från stranden för någon dag sen, havet är så himla vacker och alldeles klart.

Bild på mig och min vackra. ❤️

Hej

Gick upp tidigt idag och blev ompysslad i håret, idag är de både födelsedag och final, mycket på en gång.

Här har ni en bild på scenen, Marx halle.

Vi hörs. Kram

Godmorgon

Har precis lockat håret och fixat klart mig, nu blir det frukost och sen kommer en buss för att plocka upp oss och vi sticker vidare för bikinicompetition.

Ha en fin dag allesammans pussar o kramar❤️

Hej

Idag har vi varit på en båtutflykt här i Wien, otroligt vackert och vattnet va helt klart.

Inatt ska vi övernatta på ett annat hotell än vad vi brukar sova på, jag delar rum med Poland och vårt rum är så otroligt fin, ja ni ser ju utsikten från vår balkong på bilderna.

Imorgon är det bikinicompetition och övning på dansen som vi ska göra på finaldagen. (Den 5 december är finalen) om 4 dagar!! Och det är min födelsedag också, kan inte förstå att tiden gått så fort, jag har snart varit här i 18 dagar och det känns som om jag kom igår, detsamma gäller min födelsedag, jag blir 19 år och jag minns min 18årsdag som om den vore igår, vart försvinner tiden?

Godnatt❤️

Haft en fullspäckad dag både igår och idag, slänger därför upp lite bilder och skriver kort.

Igår på morgonen hade jag en plåtning för prtty.me som säljer bl.a. tatueringen som jag har på bilderna.

Igår på eftermiddagen hade jag en plåtning för the hairstyle

I förrgår var de cocktail competition (lite paparazzi bilder)

Och lite mobilbilder också. Godnatt från Österrike ❤️

This day 👌

Startade dagen med att gå på museum, intressant faktiskt! Efter de besöket åkte vi vidare till ett stort shoppingcenter där vi gick catwalk i cocktaildress jag har två "behind the scenes" jag kan bjuda på än så länge.

När de va färdigt hann vid med en snabb shoppingtur och jag köpte två jackor.

Nu ska jag duscha, för imorgon ska jag upp tidigare än alla andra tjejer för jag ska iväg på en plåtning dem har valt ut just mig till. Super kul!! Godnatt❤️

Godmorgon

Sitter och äter frukost, ändrade planer idag är det inte swimsuit competition utan nu vid 10 ska vi besöka ett museum och efter de är det istället cocktaildress competition.

Ha en bra dag där hemma, kram

Hej, vaknade upp till snö imorse

Idag har vi varit i Alperna hela dagen, så häftigt men blåsigt och kallt fast jag hade inte andra förväntningar än de ;) nu är vi påväg i bussen mot vårt hotell, bussresan tar 4h igen och de är en bit kvar. När vi kommer fram är det lunch och inte mer än de som händer (tror jag)

Imorgon är det catwalk i bikini utan makeup framför juryn som gäller, vad jag sett framemot de faktiskt, älskar vara utan smink.

Jag bjuder på lite andra bilder från andra dagar jag hittat på internet.

Bilden ovanför är från igår då vi besökte ett dagcenter för utvecklingsstörda (ni ser mig som sitter ned till vänster)

Bild från Beauty bar från första dagen i Miss Earth

Bild från 2 dagar sen när vi besökte ett gym

När pressen var här och intervjuade för nån dag sen

Hej

Har precis varit hos en av våra sponsorer, dem berättade hur dem tillverkar deras produkter och bjöd på fika. Nu sitter vi i bussen påväg till hotellet vi ska sova på inatt. Det är så vackert här kring bergen.