Fredag var jeg sammen med Malou, hvor vi spiste sammen hjemme hos mig. Derefter tog vi til noget fest hjemme hos Jens, som også var meget hyggeligt:) Det gik i hvert fald vildt for sig, og Malou kom hjem med en blodig hånd og jeg med en forstuvet finger haha. Morgenen efter var meget stille og rolig, og Malou og jeg havde sovet sammen, så vi hyggede bare med morgenmad og en god film. Lidt senere tog jeg med min far ind til byen, hvor vi mødtes med min bror og spiste frokost på Norden. Det var også rigtig hyggeligt, og vi fik lækker mad (jeg tog selvfølgelig en burger haha). Søndagen er egentlig bare gået med at lave tysk aflevering og nogle lektier og en masse Netflix selvfølgelig:) Det var alt for min weekend. Håber også, at I har haft en skøn weekend, kys M

Design din blog - vælg mellem masser af færdige skabeloner på Nouw, eller lav din egen: "peg og klik" - Klik her

Indeholder reklamelinks // 1: here , 2: here, 3: here, 4: here, 5: here , 6: here, 7: here

Jeg har indgået et samarbejde med LLA Copenhagen, som laver de smukkeste accessories i forskellig læder og skind. Jeg er personlig helt vild med tasken på billedet, som er lavet af python læder.

Hvis du ligesom mig synes alle disse produkter er super fine, kan du få 10% i rabat med denne rabatkode: "MariaS10" på LLA Copenhagen. Kys M

Dette indlæg er sponsoreret af LLA Copenhagen og Minimum.

Jakke: Envii, halstørklæde: H&M, bukser: Sand Copenhagen, støvler: Ugg

I går var det den 1. December, hvor jeg var inde i byen med Andrea. Jeg elsker at gå rundt og hygge på strøget i julemåneden og kigge på de fine lys. Dog har jeg lidt svært ved at forstå, at det allerede er december, da jeg virkelig synes, at tiden er gået hurtigt! Så jeg skal lige vænne mig til al den julemusik og julekager overalt haha. Kys M

På fredag er det den 1. december og i den anledning, vil jeg gerne vise jer nogle super fine items, som er ideelle til en af julens mange fester eller arrangementer. De er alle fra Minimum, som har virkelig mange fine ting blandt andet en masse fine festkjoler til jul og nytår. I kan se alle deres fine ting lige HER. Kys M

DETTE INDLÆG ER LAVET I SAMARBEJDE MED MINIMUM

I går tog jeg ind til byen med Malou og Sofie til Black Friday, hvilket var rigtig hyggeligt! Dog shoppede vi ikke, da der simpelthen var SÅ mange mennesker - det var helt uoverskueligt haha. Men vi sjoskede egentlig bare rundt og hyggede, og så spiste vi på hoppes og tog til noget hygge bagefter:) kys M

Hej piger,

Først og fremmest glædelig Black Friday! Jeg har fået et samarbejde med Hvisk, og jeg synes bestemt, at I burde tjekke deres super smukke smykker ud. I dag har de -25% på ALLE varer, så tjek deres side ud lige HER. Jeg er personligt helt vild med deres guld smykker, da de er super fine og altid gode til at pifte et outfit op!

Kys M

DETTE INDLÆG ER LAVET I SAMARBEJDE MED HVISK

Jeg har godt nok lavet et indlæg om Fars dreng en gang før, men jeg var der igen i dag med Andrea, så synes lige, at jeg vil understrege en gang til, hvor hyggelig en cafe det er. Det serverer det lækreste mad, det gælder både morgenmad, frokost og snack. Deres cafe er virkelig hyggelig og uformel, og der er altid en super god stemning derinde. Kan varmt anbefale Fars dreng! Kys M

Det er i dag sidste dag i Berlin, og nu glæder jeg mig til at komme hjem til weekenden. I dag har vi egentlig bare hygget og kigget i butikker. Kys M

Jeg er i Berlin med min klasse i den her uge, og vi kom i går eftermiddags. Vi har mest brugt tiden på at se en masse kulturelle ting (super exciting), men dog var der også lidt tid til noget hygge ind imellem;) Lige nu sidder Malou og jeg på værelset på hotellet og spiser alt for meget slik haha. Det var alt for nu, kys M

Igen har jeg lavet en video fra min ferie, denne gang fra Mauritius. Jeg redigerede den i Paris lufthavn i går, da vi skulle vente i 6 timer, fordi vores fly var forsinket... Jeg håber, at I kan lide den! Kys M

Vi har en daglig tradition om at drikke drinks til solnedgangen, hvilket er et af højdepunkterne på dagen. Jeg kan ikke klare tanken om at skulle hjem fra dette sted i morgen, så jeg nyder de sidste solstråler. Kys M

I dag stod vi op kl 6.30, da vi skulle ud og fiske. Vi havde forestillet os, hvordan vi skulle hive en kæmpe stor haj op fra det indiske ocean, hvilket vi ventede på i hele 5 timer. For det skete aldrig, og faktisk fangede vi ikke en eneste fisk i alle de timer... Så det var ret skuffende, og vi var ret pinlige over at komme tilbage uden noget haha. Men ferien er stadig super dejlig, og vi nyder det i fulde drag! Kys M

Magasin: ELLE, Bog: Coco Chanel HER, Powerbank: Briger et Mikkelsen, Solbriller: le Specs

Når man bruger en hel dag på stranden, er der nogle få ting, som er gode at medbringe. Et magasin er et total must have, da der ikke er noget bedre end at ligge og kigge på lækre modeitems i solen. Udover det, er det også altid godt at have en lækker bog med - om ikke andet er den pæn på et instabillede haha. Jeg har også altid høretelefoner med, så jeg kan høre musik, og derfor også en powerbank... Solcreme er selvfølgelig også med i tasken, og jeg elsker personligt dem i spray:) Til sidst men ikke mindst solbriller! Mine øjne kan slet ikke klare en dag i solen uden solbriller, så derfor har jeg dem nærmest på hele tiden. Det var alt for nu, kys kys M

Den her solnedgang er seriøst det bedste ved dagene her - så smuk og virkelig perfekt til en drink eller badetur.

I dag tilbragte vi hele dagen ved stranden, ligesom vi nok kommer til at gøre alle de andre dage. Her er SÅ dejligt, og dagene går bare alt for hurtigt! Det var alt for nu, kys kys M

I dag ankom jeg til Mauritius med min familie. Her er super skønt, og vi har været her flere gange. Inden vi tog afsted bestilte jeg en masse kjoler på nettet inklusiv denne her slå-om kjole fra Zara. Den koster kun 129 kr lige HER .

I går var Malou og jeg igen inde i byen til Kulturnat. Der var et special offer hos Rossopomodoro, som inkluderede en drink og en pizza til kun 150kr. Det skulle vi selvfølgelig lige prøve af haha. Det var super hyggeligt og efterfølgende drak vi et glas vin på Original Coffee (den nyeste) hvor vi sad og nød udsigten over strøget med de mange mennesker. Det var alt for nu, kys M

I går var jeg på Bistro Central med Malou, hvilket var en kæmpe fornøjelse. Det er et super hyggeligt sted placeret på Ny Østergade, og den kan varmt anbefales herfra. Kys M

The Market er STEDET, hvis du er vild med asiatisk, stærk mad, som jeg er. Jeg kan især anbefale deres salater, noodle soups og deres beef tataki.

Siden jeg forholdsvis tit besøger Original Coffee på Illum Rooftop, syntes jeg, at det var på tide med en Københavner guide derfra.

Hvis jeg gerne vil have en god kaffe og hygge mig udenfor, sætter jeg mig næsten altid der, da det er meget casual men stadig super hyggeligt både om sommeren og vinteren! Også hvis jeg bare har lyst til en let frokost, snack eller morgenmad ville jeg også altid vælge OC. I dag var pigerne og jeg heldige lige at nå en frokost netop der, og det var hyggeligt som altid. Det var alt for nu, kys kys M

Der er mange forskellige ting jeg ser frem til her for tiden, og dem fik jeg lige lyst til at dele med jer. Jeg har blandt andet en masse rejser i sigte og den første er allerede til slut oktober, hvor jeg rejser til Mauritius med min familie.
Derudover skal jeg også til Berlin med min klasse i november og på to skiferier i henholdsvis januar og februar. Til påske skal jeg også afsted til Argentina og Brasilien i to uger, hvilket jeg også ser ekstremt meget frem til. Der venter nok også en tur til New York til foråret, men som dog ikke er bestilt eller planlagt endnu. Og til sidst men ikke mindst skal jeg rundt i Frankrig til juni med Malou, som vi glæder os helt ekstremt til.

Men det er ikke kun de store ting som rejser, jeg ser frem til. Jeg ser også frem til de små glæder såsom flere Københavnerture og aftener med vennerne.

Alt i alt er der rigtig mange rejser og spændende ting i sigte i den kommende tid, og bloggen vil helt sikkert også byde på en masse lækre indlæg! Jeg glæder mig til at bruge en masse tid på bloggen og måske lave nogle flere videoer..? Det vil tiden vise, men lige nu ser jeg allermest frem til den kommende weekend hehe. Kys M

PS er nok min absolut yndlingsrestaurant, da der bare altid er god stemning og højt humør. Maden er super lækker, og der er altid god service.

Jakke: Neo Noir, Bukser: Sand Copenhagen, T-shirt: Minimum, Sneaks: Tods

Det skal lige siges, at jeg er helt vild med grafitivæggen midt på Kongens Nytorv, når man skal tage billeder, og den lyserøde farve er jo lige mig. Jakken er fra Neo Noir, som jeg synes er med til at gøre et hvert outfit mere interessant. Du kan købe den i størrelse S med 40% lige HER Kys kys

I går var jeg med pigerne på Geist, hvilket var super hyggeligt. Vi drak blot en kaffe så ved desværre ikke, hvordan deres mad er, men det så virkelig lækkert ud! Restauranten er så lækker indrettet både ude men især også indenfor! Den ligger på Kongens Nytorv, hvor man sidder helt perfekt til at kigge på mennesker hehe. Kys kys M

Frakke: Minimum HER, Bluse: Acne HER, Bukser: Wood Wood HER, Støvler: Notabene HER, Halskæde: Anni Lu HER

Bukser: Birgitte Herskind HER, Jakke: Birgitte Herskind HER, T-Shirt: Minimum HER, Sko: Notabene: HER, Halskæde: Jukserei HER

Jeg synes, at det var tid til noget inspiration, og jeg sad netop lige og kiggede på en masse lækre efterårs items. Jeg er helt vild med disse outfits, og der er lidt til enhver pris. Jeg håber, at det gav jer lidt inspiration! Kys Kys