I väntan på bussen till flygplatsen | Frulle @the AirPort

Flög under molnen/var typ inga moln från Auckland till Napier. Om jag tyckte utsikten från dahh skytower var amazing så var det då inget mot det här😍

Stannade på två ställen på vägen hem från Napier och det är verkligen helt sinnes fint här

Och mina två nya buddies här uppe

Nu är jag förresten framme hos familjen och allt, känns väldigt braaa hittils men höller typ på att somna ståendes så får skriva mer om det imorgon. Om wifi:et fungerar vill säga...

Igår så började jag dagen med att äta frukost på starbucks och efter det fortsatte jag mot Auckland sky Tower, som jag tror är Aucklands högsta byggnad där man kan åka upp och kolla på utsikten. Var stört fint där uppe men var väldigt svårt att fånga det på bild. Sen fanns där också en våning som var resturang och en annan våning så var det café. Om jag inte fattade helt fel så kunde man åka skydive om man ville (om man ville ta livet av sig typ, huuh)

På vissa ställen så var golvet ersatt av glas så att det kändes som man stod i luften, så häftigt<33

Tog en Cola att dricka på caféet och njöt av utsikten.. helt själv😅

Avslutade dagen med att äta middag och sen gå på bio, vilket var väldigt cozyy

Nu sitter jag på hotellrummet och ska alldeles strax checka ut och dra mig mot flygplatsen. Såå nervös och förväntansfull.

Första dagarna här borta är avklaradeee. Har mest hängt på hotellet och försökt vila mig ifrån jetlag och sen varit ute och promenerat på gatorna för att hitta lite roliga saker att kolla på. Försökt hitta wi-fi har jag också gjort men det är faktiskt lättare sagt än gjort i det här landet. Igårkväll gick jag iväg för att ta mig något att äta och beställde en ceasarsallad i en wrap typ. Låter asskumt och inte jättegott jag vet men det var faktiskt freaking delicious<333 sen tog jag med den och satte mig i en park med jättefin utsikt och käka, var helt amazing att kunna sitta där i kortärmat och njuta av värmen och ljuset kl 9 på kvällen, underbart. Känns lite skumt trots allt att jag för bara ett par dagar sen satt med dunjacka och frös hemma i Sverige.

Idag är hursomhelst sista dagen i Auckland för denna gången så ska njuta av det och sen imorgon så checkar jag ut och åker till flygplatsen igen!!

Två bilder från flygplatsen i Singapore

Till vänster:parken som jag chillade i igår Till höger:det absolut första jag såg när jag kom ut från flygplatsen här i auckland

Kul att man lyckas bli sjuk och få feber innan avresa. Har druckit kopp efter kopp med te och tagit ingefärsshots i hopp om att tillfriskna. 4 dagar kvar, håller alla tummar för att jag ska hinna bli bättre inom dom kommande dagarna💗

Bjuder på två bilder från Okinawa-resan, saknar

Känns ganska så sjukt att jag om bara EN vecka sitter på flyget till Nya Zeeland. Har inte riktigt tagit in det och framförallt känns det som att det är SÅÅ mycket som jag måste fixa innan jag åker. Hela mitt huvud snurrar av alla to-do-lists och det känns som att det är typ tusen saker som jag har glömt eller som jag har kvar att göra. Planen ser i alla fall ut som såhär:
Jag flyger nästa onsdag och efter två mellanlandningar så landar jag i Auckland på fredag förmiddag. Sen spenderar jag fredagen, lördagen och söndagen i Auckland och ser mig omkring lite och blir av med lite jetlag. Sen ska jag flyga upp till Napier på antingen söndagen eller måndagen och där hämtar sedan familjen upp mig(!!!) Sjukt taggad på detta och jag hoppas och tror verkligen att det kommer bli en fantastisk resa! NU ska jag kolla lite på hotell:))

Och alltså. Behöver jag ens nämna hur mkt jag ser fram emot sol och varmare väder?