Bisous❤

Flytt bloggen din til Nouw - nå kan du importere den gamle bloggen - klikk her!

Lista over ting eg kjem til å sakne no som eg skal flytte er lang. Eg må minne meg sjølv på at eg skal komme tilbake tusen gongar, men det kjennest likevel utruleg trist at året i Paris snart er omme. Ein ting eg ikkje får oppleve igjen er å bu i Rue de Lancry. Den siste tida har eg lagt ekstra godt merke til alle dei tinga eg kjem til å sakne så inderleg med å bu akkurat her.

Kanalen som ligg i enden av gata eg bur i

Utsikta frå leilegheita

Bakeriet som ligg like ved leilegheita og som er kåra til eit av dei beste i Paris

Crêperiet i Rue de Lancry som eg leste om i eit norsk blad eg fekk i adventskalenderen, samme helga som eg flytta inn i gata

Dei fine bygningane i Rue Yves-Toudic

Vegen til Place de la République og statua av Marianne

Å gå forbi Porte Saint-Denis saman med romkameraten min på veg til yoga

Rommet mitt

Til slutt må eg nemne kor ubeskriveleg heldig eg har vore med ho eg har delt leilegheit med dette halvåret. Det har vorte mange kjekke stunder ved kjøkkenbordet, og eg er så takknemleg for at ho som let meg flytte inn utan å kjenne meg i det heile, viste seg å ikkje berre vere lett å leve med, men også vart ein god ven❤

Bisous!❤

I påska fekk eg storfint besøk av familien❤❤❤

Jardin des Plantes

Solnedgang på Montmartre

Crêpe på Lulu la Nantaise i gata mi og ein tur til Petit Palais

La Grande Mosquée de Paris

Frå ei bru over Canal Saint-Martin like ved leiligheita og La Grande Mosquée de Paris

Piknik med utsikt over Seinen og vin på ein fortauskafé

Bisous!❤

Hanami, som betyr "sjå på blomar", er ei japansk vårfeiring som går ut på å samle familie og venner under kirsebærtrea for å ete, drikke og kose seg. Ei japansk venninne inviterte oss til å vere med å feire hanami, og i går tok vi turen til ein av forstadane, der dei har heilt fantastiske kirsebærtre.

I forigårs fekk vi endeleg arrangert ein innflyttningsfest som også vart utflyttningsfest sidan eg drar tilbake til Noreg kort tid etter påske. Det er veldig trist å skulle reise tilbake allereie. Heldigvis kjem familien på besøk no i påska, og vi skal kose oss skikkeleg!

Bisous!❤

Forrige veke fekk eg endeleg besøk av Ingebjørg og Selin❤ Det var kjempekoseleg å ha dei her, sjølv om vi måtte ligge feil veg for å få plass i senga.

Sightseeing

Frå taket til Printemps

Louvre

Tuileries

Brunsj på Le Comptoir Général og fasade i Rue Montorgueil

Makronar frå Café Pouchkine vart fortært på ein benk i Rue Vieille du Temple i Le Marais

Italiensk på Daroco

Kaffi på Le Nemours, kjend frå blant anna filmen The Tourist

Bisous!❤

Den vakraste våren eg har opplevd

Svipptur til Amsterdam

Eiffeltårnet og Sacré-Coeur dukkar stadig opp

Biletet til venstre viser då Colette fylte 50 år og feira med å fylle Musée des arts décoratifs med plastikkballar

Biletet til venstre viser ei av gatene der Affordable Yoga har lokale

Fekk sjå att desse!❤

Bisous!🍓

Sidan sist har eg tatt ein svipptur til Amsterdam. Bussen frå Paris gjekk tidleg på laurdag, og allereie tirsdag morgon var eg heime igjen. På laurdagskvelden vart det ikkje tid til så mykje meir enn ein gåtur i området og middag før det var på tide å gå til sengs. Søndagen starta med mykje regn og vind, så eg søkte ly på Rijksmuseum der det heng kjende verk av Rembrandt, Van Gogh og Vermeer.

På veg til Rijksmuseum

Bloemenmarkt

Etter ein mektig lunsj som bestod av nederlansk pannekake og poffertjes, vandra eg rundt i byen. Eg støtte blant anna på Chanel-butikken som ligg i Pieter Cornelisz Hooftstraat. Denne har ei fasade av glas.

På veg tilbake til hostellet etter ein tur til De Pijp fekk eg sett mange koselege hus

Eg hadde mykje eg ville sjå på mandagen, men var diverre uheldig og vart liggande sjuk heile dagen. Heldigvis hølja det ned, så det vart litt lettare å ligge inne. Sidan eg skulle ta bussen heim klokka elleve på kvelden, hadde eg ikkje lenger eit rom, men eg fann meg godt til rette i teltet de kan sjå på eit av bileta. Hostelet var verkeleg ein innertiar! Noko søvn får ein rett nok ikkje når ein søv på rom med elleve andre, men dei har også tomannsrom. Neste gong tenker eg å velje eit rom med litt mindre folk.

Kjøkkenskuffene var fulle av mat som ein kunne forsyne seg av. Eg fann både godteskuff og pasta.

Der var både telt og reie. Heile søndag låg eg på ein sofa i teltet, godt innepakka i tepper. Folk kom og gjekk, og eg blei kjend med ein heil del. Sjølv om det var utruleg kjipt å verte sjuk når eg hadde så kort tid i Amsterdam, var eg også glad for å få tid på hostellet.