Heeeeej skønne mennekser!

Eller skulle jeg skrive godnat igen, klokken er lidt over elve, så tænker de fleste er på vej i seng. Jeg vil bare lige kort informere jer omkring, hvad der er sket de sidste par dage, og hvad der kommer til at ske, de næste par dage.

Som i nok kan regne ud, så er jeg kommet hjem fra en rigtig hyggelig tur til København. Det har været en tur med en masse skønne stunder og en masse fede oplevelser. Siden jeg er kommet hjem, har jeg brugt min tid, sammen med min søde kæreste. I dag, har jeg været på arbejde fra klokken syv i morges, så jeg kunne tjene de sidste penge, inden jeg smutter på ferie.
I morgentidlig rejser jeg nemlig til Alanya, Tyrkiet. Jeg glæder mig rigtig meget, selvom jeg har været i Tyrkiet omkring tyve gange i hele mit liv. Det jeg glæder mig aller mest til er, at slappe af i min krop, samle en masse nye gode energier, og nyde solen. Jeg har her på det sidste været ret stresset i min krop, så derfor glæder jeg mig til, at smide alt fra mig, og ikke tænke på så mange til hele tiden, så jeg kan komme på toppen igen.

Jeg ønsker jer alle en rigtig god ferie. Glæder mig til at dele min ferie med jer ☀︎

Mange ferie hilsner og solskins kys - Maria

Blog på mobilen - Blog via mobilen - Nouw har en af markedets bedste blogging apps - klik hér!

Hey bloggen

Eller skulle jeg skrive godnat? Jeg er i dag landet i København, hvilket er mega nice. I morges, omkring klokken ti, tog min faster og jeg afsted med bussen. Da vi kom til København kom min skønne kusine og hentede os, vi tog videre ind på hendes arbejde og fik et lækkert stykke rugbrød med massere af avokado.
Senere var vi ude og se en rigtig fin rosenhave, med en masse små blomsterhaver omkring. Jeg må ærligt at sige, at København ikke bare er en storby, jeg har været på '' landet '' i selveste København. Jeg har i dag set heste, får og massere af kaniner.
Vi har haft en rigtig hyggelig dag. Her til aften er vi ankommet i min kusines lille lejlighed ved Roskilde. Vi har fået noget dejlig salat til aftensmad, og gået en lang tur, hvor min kusine viste universitetsbyen rundt i Trekroner.

Jeg håber i har haft en super dejlig dag. Vi vil ligge os i seng om lidt og slappe lidt af, efter en lang dag. Jeg glæder mig til at dele flere endnu flere dage med jer, her fra.

Godnat kys - Maria ✰

Goooodmorgen!

Årgh, hvor tiden går stærkt, og ja, jeg har glemt jer igen.
Jeg har her på det sidste været ret presset med tid. Eksamenerne er slut, og jeg er endelig færdig med skole. 10 år i skolen. 9 år i folkeskole, og 1 år på efterskole. Det har alle været år med en både gode og dårlige oplevelser. Især de sidste 3 år, er år jeg aldrig vil glemme, jeg har lært rigtig meget af mig selv, vi er alle blever ældre, og jeg har haft utrolig mange fede oplevelser. Mødt mange forskellige mennesker, skabt nye venskaber og ikke mindst fået en ny '' familie ''.
Jeg er færdig med de første 10 år, af min skolegang. Nu kalder gymnasiet snart, og endnu flere venskaber og oplevelser skal skabes.

Anwyas, de første to uger af sommerferien er allerede gået... Igen - Tiden går alt for stræk.
Jeg brugte først uge af min sommerferie på, at være træner på svømmeskole i Vejen. Det var en uge med alt for mange børn, hehe. Men en rigtig god og hyggelig uge. Jeg skulle egentlig ikke gøre så meget, andet end at fortælle børnene hvad de skulle lave.
Anden uge af denne lækre ferie, har jeg brugt på at arbejde, arbejde, arbejde... Jeg har været sammen med min kæreste, festet og hygget med en masse af dem som jeg holder af.

Jeg glæder mig til, at dele resten af min ferie med jer.