Ihhh jeg har glædet mig sådan til at lave dette indlæg!
I dette indlæg vil jeg skrive om hvordan min tur var fra min synsvinkel.
Dette indlæg er dog kun om Bruxelles turen som var fra d. 28/9-1/10, næste indlæg bliver om turen i England som var fra d. 1/10-13/10

Vi tager fra Skipper Clement skolen kl 19:30 torsdag den 28 September.
Vi køre så til Bruxelles, med nogle stop i mellem tiden. Vi ankommer så til Bruxelles kl 12:30 ca dagen efter altså den 29 September.
Da vi kommer helt hen til hvor vi skal være finder vi vores hotel og pakker vores ting ud. Vi boede på hotel Manhattan. Vi boede 2-3 personer på værelserne, på mit værelse boede Ninna, Cammilla og jeg. Jeg er glad for at vi kun skulle bo der i to dage
Kl 13:30 skulle vi rundt og se Bruxelles og seværdighederne vi så bla. Manneken pis, St Michel og St Gudula, da vi var færdige med det fik vi lov til at gå rundt og shoppe, Cammilla og jeg købte en bathbomb til den sidste aften på hotellet. Vi levede stort set kun af McD da vi 1. Selv skulle stå for aftensmad og 2. Den lå lige overfor hotellet.
Dagen efter altså den 30 Septemper skulle vi en masse, vi startede ud i Eruopaparlementet, hvor vi også havde en quiz:)
Efter et par timer der tog vi i Atomium (som kan ses på første billede) hvor vi var oppe i toppen hvor vi så udsigten ud over hele Bruxelles. Efter det skulle vi i mini-Europa, det var for vildt, på et besøg dernede var vi både i Paris og Pisa (som kan ses på billede 2 & 3). Da vi skulle hen til bussen igen fra mini-Eruopa for vi vild (som kan ses på sidste billede)
Da vi kom hjem til hotellet gjorde vi os klar, for skolen havde betalt en middag for os allesammen på resultant ‘Chez Leon’ maden var ikke lige helt i top, så da vi måtte gå, gik de fleste af os på McD, senere hen på aften brugte vi vores bathbomb.
Da vi vågnede næste morgen (d. 1 oktober) var det ned og ha morgenmad og ud i bussen, for så gik turen mod England:)