RESOR

Hej på er! Vilket underbart jäkla väder vi har här nere, blir så lycklig av det. Idag har vi tagit det lite lugnare och bara legat på stranden, samlat energi, druckit och ätit gott. Nu sitter jag ute på terrassen och ska snart bege mig in mot duschen och sen förmodligen ut på middag ikväll. I så fall kommer det äntligen upp lite kläder här, haha. Vet att många av er mest tycker om att se outfits.

RESOR

Dom enda bilderna jag knäppte igår, och jag själv är inte ens med på en enda bild.. Dåligt av mig, haha. Men får skylla på att jag njöt så mycket och inte tänkte på det. Igår var alltså jag, Olle, Moa och Olivia på Amadores Beach Club, som ni redan vet är ett utav mina favoritställen här. Idag blir nog planen att bara köpa med dricka och gott till stranden och ligga där idag. Ska försöka ta fler bilder idag! Ha en superfin tisdag. PUSS!!

RESOR

Flyget och resan gick hur smidigt som helst i lördags, så när vi kom fram satt vi bara på våran terrass och tog det lugnt. Igår var första riktiga dagen här, vi gick upp tidigt och köpte frukost, det är lite kyligare här på morgonen, därav långbyxor, på dagen blir det dock riktigt varmt.

Och ja, på dagen igår blev det hela 35 grader (!!!!). Vi låg på en beach club med Moa och Olivia hela dagen och hade det så bra man kan ha det. Solade i solsängarna under palmerna samtidigt som det fläktade, vinden var dock lika varm som en hårfön så det kylde ingenting. Därför fick vi springa i och doppa oss i princip hela tiden. Åt gott gjorde vi också. Sen sågs vi allihopa på kvällen med, temperaturen höll i sig till 32 grader hela kvällen. Bättre första-dag kunde vi inte haft. Nu - Ny morgon, ny strand :-)

RESOR

Mixed pictures from my phone

Hej på er! Nu har jag äntligen packat klart och är redo för semester, kanske inte riktigt lika tropiskt som på bilderna ovan men hur härligt som helst ändå, såg ut som att det skulle bli riktigt bra väder också, om man nu kan lita på väderprognoser via internet, lite skeptisk till det då det stod i princip varje dag i Thailand att det skulle regna och vara runt 20 grader när det i själva verket var strålande sol och 30+. Men när det står positivt om vädret får man hoppas på det bästa :-) Ska bli skönt att komma iväg i vilket fall. Men vi hörs imorgon, antingen från flygplatsen eller när vi landat. Pussar!

VARDAG

En väldigt skön torsdag i min favvo-tröja och min gamla militärjacka jag köpte på Urban Outfitters för länge länge sedan. Men, nu har det ju börjat bli poppis igen så. Idag har jag varit iväg med Moa och Olivia, köpt det sista inför resan, och nu har jag landat hemma och ska försöka börja packa lite och sen sätta på en film. Ha en fin kväll, PUSS!