Hei, i dag skal eg skriv eit innlegg om min sommarfeire i 2015 på nynorsk. Vi har ein skule oppgåve så eg må skrive eit innlegg på nynorsk.

I sommar så var eg mange steder i Europa. Vi var på biltur, så vi køyrde heilt til Italia igjennom Sverige, Danmark, Tyskland, Austerrike, Italia; Sveits og Frankrike og vi overnatta ein natt i kvar av dei stadene. Heilt til vi kom fram til Italia. Der overnatta vi i 5 dagar. Det fyrste stadet vi overnatta i var i Danmark. Det hotellet var ikkje så veldig fint, men vi skule ikkje vore der meir enn ein natt så det gikk fint. Så køyrde vi videre til neste sted og overnatta der i ein natt. Vi opplevde veldig masse kult. Man opplever så mykje meir om man køyrer langt. Spesielt i Austerrike var det veldig mykje man kunne sjå på. Det var veldig fint med omgjevnadene rundt sidan det var så mange høye flotte fjell også var det mange gamle bygg der. Eg likar meg veldig godt på slike bilturar. Man sitter og kosar seg og spisar godis. I Tyskland på vei til Italia så budde vi på eit kjempe fint hotell. Det heiter Titanic Delux og eg anbefaler det hotellet om dokke skal til Berlin. Dei henta koferta våre i ein sånn tralle som man ser på film. Det var kjempe kultså eg måtte ta bildet.

Eg likte meg best i Italia. Vi budde i eit område som heit Dolo. Hotellet vi budde på var heilt fantastisk fint utapå. Når vi kom dit så fant vi ut at det hadde vore ein tornado der 2 veke føre vi kom dit. Så alt rundt var veldig øydelagt, men det gikk veldig bra. Eg må seia at det var skummelt når vi skulle sove der, men heldigvis så kom det ikkje noko tornado. Vi tok buss til Venezia kvar dag og der var det kjempe fint. Eg elskar Venezia. Eg skal dra tilbaka dit når eg blir eldre. Isen der var heilt amazing god og endelig kan eg seia at eg har smakt på ein original italiensk pizza og den var kjempe god. Det var også veldig godt og varmt der. Det er veldig mange små gatar i Venezia og eg trur at det var 400 bruer om eg ikkje huskar feil. Vi reiste vidare etter 5 dagar. Vi reiste til Paris og der har eg vore før. Det er kjempe fint der. Eg har aldrig vært oppi Eiffeltårnet, men ein dag skal eg opp der. Det har bare vore så mykje kø når vi skulle dit så vi orka ikkje det. Så drog vi vidare til Tyskland og budde i Düsseldorf. Det er så fint i Düsseldorf, så om dokke skal til Tyskland så anbefaler eg det

Vi drog vidare til Danmark og der budde vi på eit kjempe kult hotell som lå midt i København. Så vi drog på Tivoli og var der til 00.30 for å sjå på sånn lysshow. Det var kjempe kult. Så denne ferien likte eg kjempe godt og eg vil dra på ein bilferie igjen. Det anbefales om man likar å sove i bil da, haha!

Design bloggen din - velg mellom mange ferdige maler på Nouw, eller lag din egen – pek og klikk - klikk her!

Deigen til disse eltefrie rundstykkene rører du sammen om kvelden og heller i former om morgenen. Så vips, har du deilig, duftende rundstykker på frokostbordet. Enkelt og greit.

Ingredienser:

Gir ca. 12 stykker

500g siktet speltmel
1 1/2 ts salt
1/2 ts Coop tørrgjær
4 dl vann

Fremgangsmåte:

Denne deigen bør ha minst 12-14 timers hviletid så gjør den i stand på ettermiddagen om du skal ha en tidlig frokost. Ha mel, salt, tørrgjær i en stor bakebolle og rør lett sammen med en sleiv. Hell vannet over melblandingen og rør deigen til en jevn blanding. Dekk bakebollen med plastfolie, eller lokk om den har, og la den hvile på kjøkkenbenken over natten. Om morgenen smører du muffinsformen og fordeler deigen i formen med en spiseskje. Sett muffinsbrettet i kald ovn og still temperaturen på 200°C. La rundstykkene steke i 30-40 minutter til de er gjennomstekte.

​Likte dere oppskriften? // Gi meg din mening om oppskriften om du prøver den ut