Idag kom mina nya bebisar hem, i looove

I torsdags & fredags var vi fortfarande ute i stugan, & vi fick besök av Felix & Ida! Käkade asgod mat & myste vid elden. Vi försökte även få igång båten men Joel lyckades ju dra av snöret så det gick väll sådär..

Igår kom Jesper hit, så då drog vi en donken sen satt vi oss på altan och myste flera timmar! Idag ska vi på Bergviksmarknaden & hälsa på kusinerna!

Nu ligger vi nerbäddade efter en mysig dag! Först var jag till Pj & hälsade på med Lundgren, mötte sedan upp Joel & Nathalie för att sen käka på donken & sticka till Joels stuga vid Stålnäs! Vi har haft de hur härligt som helst! Imorn väntas ännu en fartfylld dag 👍🏻🍍

Efter att ha klivit upp & fått frukost serverat utav mamma så drog vi på okq8 för att hämta ut paket, visade sig vara mina solbrillor & min klänning, dagen innan hade jag fått mina hörlurar oxå! Älskar klänningen, riktigt skön att ha på sig, bara de vill komma lite sommarväder..

Jaha, var alltså 3 månader sedan sist! Men när jag såg min kompis börja på igen blev jag så jävla sugen, så tänkte ge det ett sista försök.

Vad har hänt under dessa månader? Har gått ut 1an, fått sommarlov, haft underbara kvällar med underbara vänner, jobbat, krockat, fått min första lön och sånt tråkigt. Inte så mycket spänning och fart i mitt liv men det är bara skönt! Får se om jag ens kommer komma ihåg att skriva något efter detta inlägg, brukar glömma bort bloggen, så har det alltid blivit med dom 20st som jag haft.. 😂

Nu har vi precis kommit tillbaka från frukosten, ska börja packa för 11 åker vi tillbaka till Söderhamn. Sen när jag är hemma är det bara att packa lite mer sen drar det mot Ljusdal!

Igår gick vi till Interpool och bowlade, sen käkade vi. Åt en asgod ceasarsallad 😍 Körde lite golf sen åkte vi tillbaka till hotellet och satte oss i baren och myste.

Igår var vi till en kinaresturang och käkade lite
gott, tog kycklingspett i jordnötssås! Efteråt kikade vi lite på Olearys, sen satt vi där hela kvällen och drack drinkar o grejer.

Idag ska vi på lite rundtur på affärer och Whiskeyprovning, sen middag på Interpool :)

Har haft 2 sjuukt sköna dagar med mina tjejer! Igår kom dom hit till Söderhamn sen drog vi en donken & hängde med Joel. Visade lilla Söderhamn för Nathalie och hälsade på lite folk oxå :)

Dagen efter åkte vi till Bollnäs runt halv 11, gick där och kollade affärer till 12.20 då vi hoppa på bussen mot Arbrå! Var & tatuerade mig, sen åkte vi vidare mot Ljusdal. Var hem till Adam och hade det trevlig, sen åt han & jag pizza innan jag åkte hem. Imorn ska vi överraska morfar för han fyller 60 😘