Under tiden jag var i Stockholm så var det även pride vecka. Jag och Line åkte in till centrum för att kolla på pride paraden, vilket var jätte kul att se. Jag älskar att det bara blir större och större varje år.

Det har vart dålig uppdatering här, men jag har bara njutit av att vara hemma. Idag är det två veckor sedan jag kom hem till Sverige. De första fem dagarna spenderades i Stockholm där Sara och Line bor.

Line mötte upp mig på flygplatsen när jag anlände torsdag kväll. Kommer nog inte glömma känslan när man kommer ut från flygplatsen och hon springer fram och kramar mig och vi båda börjar grina. Haha, det har vart tufft att vart ifrån sin bästa vän i över ett år. Vi tog sedan en taxi hem till henne och snackade en massa innan vi sov.
Dagen efter åkte vi in till centrum och där fick jag äntligen träffa Sara, som jag har saknat henne!

Under dagarna jag var i Stockholm hade jag kvalitetstid med Sara och Line, shoppade lite och fick äntligen äta mina efterlängtade cheez ballz. Jag hade det jätte bra där och längtar redan tills nästa Stockholmstripp så jag får spendera ännu mer tid med dom.

Igår kväll spenderade vi sista natten i Cancun genom att allihopa åt middag tillsammans på stranden, drack alkohol och bara umgicks. Kan inte fatta att jag åker hem till Sverige idag. Ryan har redan åkt hem till Colorado och jag sitter på flygplatsen och väntar på mitt flyg som går om några timmar. Jag har haft en toppen resa med han och hans släkt. Att säga hejdå till han var inte det lättaste, jag har spenderat varje dag med han i 2.5 veckor nu och innan det såg jag han ialla fall minst en gång i veckan. Nu kommer jag få vänta ca sex månader innan jag får se han igen..

Om ett dygn så är jag hemma i Sverige igen och får äntligen krama om mina vänner och familj. Även om det är jobbigt att åka ifrån USA, så ska det bli kul att komma hem igen.

Imorse fick jag göra en sak som jag har haft på min bucketlist ända sedan jag var liten, nämligen att simma med delfiner. Jag är så glad att jagt äntligen har gjort det. Vi fick göra två olika saker med dem - hålla i deras fenor och åka efter, sedan även låta delfinerna putta på ens fötter så man åker fram i vattnet och "upp i luften". Fick även äntligen pussa på en delfin och klappa dem osv.
Efter vi hade simmat och "myst" med delfinerna, så paddlade vi ut när delfinerna simmade omkring en.
En annan sak vi även fick göra var att klappa och mata ett annat djur (kommer ej ihåg namnet).

Detta var en av de bästa sakerna jag har gjort hittills, då simma med delfiner har alltid vart något jag vill göra.

Efter att vi hade kollat på templerna, så åkte vi vidare till en "grotta" där vi badade och svalkade av oss innan vi begav oss till hotellet igen. Det har vart en toppen dag.

Idag åkte jag, Ryan, hans kusiner, moster + hennes man på en guidad dags utfärd till staden Chichen Itza för att tex kolla på templet som är ett av världens sju underverk. Jag tvekade först på att följa med för det lät inte så intressant att spendera en heldag för att se olika tempel (visste inte om att det var ett av världens underverk tex), men jag är jätte glad att jag beslöt mig för att följa med ändå. Jag har haft en toppen dag, sedan kan jag även nu säga att jag sett templet.

Jag har nu lämnat USA, landet jag har kallat mitt hem i ett år. Jag har haft ett toppen år medan jag har bott där och det känns tråkigt att flytta ifrån det, då jag verkligen älskar USA. Men jag ser ändå fram emot att flytta hem till Sverige igen och träffa alla nära och kära. Men det dröjer några dagar till innan jag är på svensk mark. Jag befinner mig just nu i Cancun, Mexico. Vi (jag, Ryan och en stor del av hans släkt) flög hit tidigt imorse och anlände här ca två på dagen. Vi kommer vara här tills på onsdag, då jag flyger hem till Sverige. Inte långt kvar nu tills jag är hemma, så jag ska se till att ta vara på den sista tiden jag har kvar här med Ryan.

Befinner mig just nu i ett jätte mysigt hus vid bergen, där vi kommer spendera natten. Ryans familj bor ca två-tre timmar ifrån bergen, så vi åkte hit tidigt imorse för att spendera förmiddagen med att åka fyrhjuling uppe i bergen. Resten av dagen spenderades åt att traska runt i en mysig by, äta middag och bara umgås.

Jag har haft en super mysig eftermiddag/kväll med Ryan och hans familj. Vi har åkt ring efter deras båt, pratat,  ätit korv med bröd, skrattat, blivit myggbitna och sett solen gå ner bakom bergen. Kvällar som dessa mår man bra av.