Inaktiv är bara förnamnet. Förlåt.
Har inte mått så bra dessa dagarna, mest legat i sängen.
Har heller inget riktigt sug som säger till mig att blogga. Utan jag tycker mer om YouTube just nu.

I för sig vet jag inte ens om folk har brytt sig om att det inte uppdaterats.

Men men, igår va jag på jobbintervju och jag fick jobbet direkt. Så ska på utbildning idag.
Super kul.

Vi hörs senare

Godmorgon!

Idag är det sista dagen och gissa vem som blivit sjuk? Jo jag. Ont i halsen, huvudet och näsan är täppt. Men inte så mycket att göra åt det, utan kommer fortsätta dagen som om jag inte skulle varit sjuk. Det stoppar inte mig.

Vi ska ta bussen till flygplatsen kvart i 7, och planet går sedan 22.20 från flygplatsen, hoppas den inte är försenad som när vi åkte hit. Sjukt jobbigt.

Men hoppas ni får en trevlig dag! Om just du är sjuk önskar jag även krya på dig!

Godmorgon!

Sprang på morgonen. Att säga att man ska gå upp halv 8 och träna är en sak, men att faktiskt utföra det är en annan.
Det kan vara enkelt att ställa klockan och sen när den väl ringer säger man, bara 5 minuter till. Tillsist blir det 1 timme.
Men att faktiskt gå upp när klockan ringer är svårare. Den där resningen från sängen och de två fötterna som sätts i marken för att komma upp från sängen kan vara hemskt. Man vill bara ligga kvar, under det sköna täcken som värmer en så skönt.
Det kan vara jobbigt! Men när man väl har tagit dem resningen och det två stegen, med andningar så känns det ändå rätt skönt att vara uppe. Nu väntar hela dagen.

Idag blir det inte bara löpningen som träning utan ska även på styrketräning 10.30, sen direkt in på så blir det Zumba 11.30 och klockan 15.00 blir det LBT träning. Super mysigt dag.
Så badandet idag blir nog inte så mycket men har en dag imoron också.

Ni är underbara<3 vi hörs senare ä

Godmorgon! Hoppas ni sov bra

Själv sov jag bra, men blev tidig uppgång då jag sprang i morse. Invigde de nya skorna jag köpte igår.
Vill ni se hur dem ser ut så finns dem med på min vlogg på youtube. Sök bara på Felicia Rosenlöf. Där finns en vlogg för varje dag som gått.

Idag blir det strandhäng till att börja med, senare blir det kanske poolen. Jag vet inte än. Inget planerat utan tar det som det kommer. Bäst så.
Nu är det inte långt kvar på resan. Vilken är lite synd, för det är super mysigt här. Vi åker hem på lördag kväll, så bara idag, fredag och halva lördagen kvar i värmen. Ibland önskade man att man bara kunde stanna tiden.
Dock så saknar jag min älskling. Men han får jag inte träffa förens om 1 och en halv vecka. När jag är med honom önskade jag att tiden bara kunde stå still.
Önskar ni det ibland? Att tiden kunde stå still så man kunde njuta lite extra länge.

• Livsstil

Förlåt för ingen uppdatering idag så ledsen. Man idag vakna vi och sen direkt gjorde vi vi oss för att senare åka med bil till en marknad och en outlet. Hade alltså inget internet på hela dagen.

Men dagen varit bra, fick med mig ett par löpskor hem från Nike som jag köpte på outleten, sen en överraskning till min bebo från desigual. Hoppas han gillar det, annars snor jag den hehe.
Från marknaden blev det bara frukt, Körsbär och nektarin, vi fick med oss hem.

Hoppas ni haft en bra dag

• Livsstil

Uppe på rummet, efter en ganska lång dag! Började på stranden slutade vid poolen.

Hade tänkt att gå på vattengympan idag, blev det av? Nej för en ledare drog ner mig i vatten och bad mig spela vattenpolo haha. Gjorde det, sen spelade vi även beach fotboll, men massa ungdomar. Så man har nu skaffat nya vänner ocj jag får öva min engelska.
Tillsist avslutade vi med vattenkrig! Super kul!
Sen blev det vanligt bad med vissa av personerna som var med under dagen.

Nu ska jag klä på mig och gå ner och äta. Är faktiskt hungrig.

Godmorgon!
Idag blev det ingen tidig uppgång! Jag tog sovmorgon, planen var att jag skulle springa idag, men mina vader gör för ont. Så kör bara vattengympa idag 12.30.

Igår blev det fiskspa på kvällen för fötterna, det kittlas i början men blir skönt efter ett tag.
Men nu är fötterna mjuka och sköna.

Nu ska jag sticka ner till stranden.

Godmorgon puddingar!

Ännu en löprunda avklarad, det blev samma runda som igår. Men jag klagar inte, finare utsikt när man springer går ju inte att få!
Det enda som va lite jobbigt idag är att jag har träningsvärk från igår. All träning jag gjorde igår. Men det stoppade mig ändå inte. När jag trodde jag inte orkade mer så svara jag på tre enkla frågor i mitt huvud:
Kräker jag- nej
Svimmar jag- nej
Har jag skadat mig- nej
Då får jag energi, samt annat att tänka på så då springer jag vidare. Kan rekommendera att ni testar det.

Men hur som helst, idag blir det strandhäng och sen ska jag även se vilka träningspass det finns idag och köra lite. Får se vad det blir.

• Livsstil

Lång dag på stranden så är jag nu uppe på rummet. Dock blev det lite vid poolen då jag gick på vattengympa och stretching. Det var super mysigt.

Vi fick ett nytt rum då vårt gamla inte alls var bra.
Detta är mycket finare och utsikten är guld. Ser ni själva på bilden.

Jag ska snart hoppa in i duschen, sen redigera dagens vlogg.
Gårdagens ligger uppe på min kanal, sök bara på felicia Rosenlöf så hittar ni den. Ska försöka länka den senare i kväll.

• Livsstil

Uppe med tuppen kan man säga att jag var idag.
Godmorgon förresten!
Kvart över 7 var jag på fötterna för en löprunda. Jobbigt under tiden, skönt efter. Jag brukar inte springa ute så, utan tränar mest på gym. Men det blev ändå 4,5 km. Känner mig ändå duktig. Denna rundan kommer jag göra varje dag under resan, kanske ökar längden i slutet. När jag är mer van.
Sprang längst strandpromenaden enda ner till hamnen och tillbaka samma väg. Super mysig utsikt att springa till, och sen musik i öronen. Super!

Idag blir det nog strandhäng. Jag gillar mest att vara vid stranden än vid poolen. Så för mig kommer det blir stranden skulle jag tippa på. Men sen blir det antagligen inte mycket mer idag än att vi ska äta frukost, lunch och middag.

Men ni kommer inte missa något av mina dagar då jag vloggar hela denna veckan om hur resan ser ut. Så stay tune, dem kommer snart upp.