Idag har vi haft en superskön dag 😁
Sov lite längre pga att vi tog en tur in till Makarska igårkväll och kollade läget. Det blev inte jättesent men en sovmorgon kände vi att vi behövde iaf ☺️

När vi vaknat och ätit frukost så tog jag och Ullis en träningsrunda. Hittade några trappor som vi körde trappträning i 👍🏼

Vi har sen legat vid poolen hela dagen. Bara ätit, druckit och haft en skön dag 🙂 Får se vad vi hittar på imorgon.

Hallå där 🌞

Vi mår bra och resan hit gick smidigt. Bil ner till Arlanda, tre snabba timmar med flyg och sen en dryg bussresa på 1,5 timme men allt gick bra och vi kom fram inatt strax efter kl tolv. Dock så har natten varit jobbig då varken våran eller Ulrikas och Jaris ac fungerade. Vi sov kanske fyra timmar och det var som att sova i en bastu 💦 Hoppas innerligt att dom ordnar den ikväll 😬

Idag har det iaf inte varit jättebra väder här. Lite molnigt, åska och några regndropparna kom men det har ändå varit varmt så vi har varit en stund på stranden, suttit ute i restaurangen och ätit gott, plus att vi har tränat också 😊 ett axel/biceps pass fick det bli i gymmet nere i källaren.

Vid 16 tiden sprack det upp så då har vi legat vid poolen och druckit drinkar 😍Vi var inställda på sämre väder idag så vi blev inte jättebesvikna 🙊 men imorgon och resten av veckan ska det bli strålande sol och runt 32 grader 😎

Hoppas ni har det bra hemma i Sverige också 😘
Nu ska vi ta en dusch, äta och sen åka in till stan och kika lite.

Kom hem till detta mys på balkongen efter jobbet idag 😍 Alex hade fixat lite för att fira in min semester.
Vi var sen på E street och åt middag. Matilda och pappa kom förbi en sväng också 🍻

Nu har vi nästan packat klart inför imorgon. Grabbarnas saker är färdigpackat iaf 🙂 Vi åker ut imorgonbitti och lämnar dom hos mormor för dom ska vara där medans vi är borta ❤

Nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon. Jag måste hinna packa klart, städa, hinna på banken, åka ut med grabbarna, lämna in ett paket och göra mig klar ☺️

Puss och godnatt!

Hej ❤

Idag kommer det att bli en sån bra dag!
Solen skiner ute, jag jobbar till kl 15.50 och sen har jag min efterlängtade lilla semester i en vecka 😀
Det ska vi fira ikväll också, antingen med himlabadet eller middag på stan 😍

Även fast det kändes jobbigt att kliva upp imorse så går det inte att ha inställningen att det kommer att bli en jobbig dag, för då blir dagen ännu tyngre och den kommer att gå jättelångsamt och bli jobbig. Tänk istället på det positiva bitarna och nåt roligt som du har att se fram emot (som i mitt fall semester idag 😉).
Eller om man ska göra något roligt efter jobbigt som att träffa en kompis, ta några öl på stan, gå på ett roligt träningspass eller bara veta att man kan gå hem och lägga sig i soffan och kolla på en bra film 🙂
Det blir vad du gör det till ✨

Ville bara ge lite torsdagspepp 😘
Ha en bra dag nu, så hörs vi senare 💗

Godmorgon 💗

Idag och imorgon kvar, sen får jag semester 😁
Räknar ner varje dag 🙈

Ska gå till jobbet nu och sen ikväll är det äntligen zumba 😍 som jag och Elin har längtat 💃🏽

Ha en fin dag 🌷

Halloj! 😁

Efter jobbet idag så brände jag och Elin av två träningspass. 30 min svettig step/kondition följt av 30 min cx. Vi var dyngsur när vi var färdiga 😅 men sån skön känsla efteråt!

Imorgon är det tisdag och en dag närmare Kroatien 💛😉

Hoppas ni har fått en bra start på veckan. Puss!

Hej på er.

Helgen är redan slut?! Den går alltid för fort, oavsett vad man gör 🙊

Vi har mest tagit det lugnt i helgen. Varit på Birsta och varit hundvakt. Ocean sov hos oss lördag-söndag och det gick så bra så. Dock märker man att det inte är en stadshund 🙈 Han funderade så mycket på alla bilar som åkte förbi och vad det var för fulla människor man hörde från gatan när vi hade balkongdörren öppen. Han är van vid lugn och ro i sidsjön ❤ men det gick bra och Måns och Milton tyckte det var lite spännande med besök också ☺️

Efter att vi lämnat tillbaka Ocean idag, städat hemma, tagit en prommis och handlat så var jag med Elin på body pump. Sååååå roligt, svettigt och jobbigt 😅 Jag har under min diet månad endast tagit långa promenader och varit nån enstaka gång på gymmet med Alex. Så detta var skönt 👍🏼 Får se om det är lika skönt i kroppen imorgon 😉

På tal om min diet så är min månad nu över. Första veckan var värst när det var lite mat och kroppen rensades. Andra, tredje och fjärde veckan gick bra när det ändå var mycket protein och sallad till maten 🙏🏼 och jag tränade som sagt inte mkt, var mest ute och promenerade.

Och det som händer nu är en stabiliseringsfas jag går in i, i två månader. Då fortsätter man med en "vit" dag i veckan, två eller tre "gröna" dagar och resten "röda" och för er som är intresserade av vad dessa dagar betyder kan jag gärna förklara en annan gång för nu ska jag sova 😚

Bara fyra arbetsdagar kvar nu, sen åker vi 😍☀️🔥💦

Godmorgon mina vänner 😁

Nu var det längesen som jag skrev. Jag har varit jättetrött och off i veckan, men idag är det fredag och kl 15.50 tar jag helg 🙌🏼 tråkigt väder och solen verkar inte ska titta fram i helgen heller 😞 MEN det gör inte jättemycket för om en vecka åker vi till Kroatien och får massa sol och bad 😍☀️🔥

Hur mår ni då? Ska ni göra något roligt i helgen? 🤗

Hej mina vänner 💗

Idag hade jag ställt klockan på 8.00 för att kliva upp, packa strandväskan och sen hämta upp Matilda. Vi åkte och småhandlade lite och sen åkte vi upp till sidsjön, tog en brygga och där har vi sen varit hela dagen ☀️😍 Ullis var ute och sprang så hon sprang förbi och stannade hos oss en stund och sen kom också Alex upp med grabbarna lite senare 😊

Sååå mysig och bra dag! Imorgon ska det också bli finväder så då ska vi också upp tidigt och iväg 🤗👍🏼

Hej på er 🤗

Dålig uppdatering nu men det har varit full rulle.
Igår storhandlade vi. Fyllde upp både kyl och frys med mera kyckling och fisk 👍🏼 och efter det blev det en rask powerwalk på 8 km.

Och idag efter jobbet hämtade Matilda upp mig. Vi for och handlade lite, sen hem till Ullis och familjen och städade och gjorde fint tills dom skulle komma hem från Barcelona ❤

Efter det släppte Matilda av mig hemma, slängde i mig mat och sen gick jag och Alex och körde ett axel/arm pass på gymmet en timme. Och mina armar kommer inte må bra imorgon känner jag redan nu 🤣 värker som fan! 🙈 Jag hann sen också med en liten kvällsprommis tillsammans med pappa.

Nu har jag duschat och lagt mig i sängen och kan äntligen andas ut 😌 ska kika lite på en film och varva ner, sen sova.