God søndagsmorgen fra senga. Kjenner at jeg er litt redusert etter gårsdagens feiring. Moren til Kjetil fylte nemlig 50 år i går, og det ble virkelig en fantastisk feiring fra start til slutt. Vi fikk servert alt det gode dere ser på bildet over her, og det smakte helt nydelig. Kvelden gikk både i taler, sang, stand-up show med Kurt Johansen, dansing og gode samtaler, og jeg smiler bare ved tanken på at jeg fikk ta del i en så flott feiring.

I dag venter en ny feiring, lillebroren min fyller 20 år i dag. Heldigvis er det noen timer igjen enda, til vi skal være der. Det er litt å gjøre her hjemme først, jeg skal nemlig bake eplekake som jeg skal ta med meg. Det blir koselig med familieselskap, og jeg kjenner at jeg gleder meg til å se alle sammen. Kameraet blir med, og jeg satser på at jeg får noen bilder jeg kan dele med dere senere i dag. Ha en riktig fin søndag videre!

Blogg med mobilen - Nouw har en av de beste blogg verktøy på markedet - Klikk her

Jobbdagen gikk rimelig bra, og jeg ble satt på en jobb med en annen kollega. Hverdagen som industrimekaniker er veldig spennende, og ikke minst lærerik. Jeg føler jeg lærer noe nytt hver eneste dag, og jeg trives utrolig godt. Etter jobb gikk jeg en tur innom farmor og farfar, for å høre hvordan de hadde det. Der ble jeg sittende en god time, før jeg kjørte hjem. Når jeg kom hjem, tok jeg en dusj og stelte meg litt, før vi kjørte avgårde til foreldrene til Kjetil. Her var det duket for en aldri så liten dugnad. Vi skulle ta ut innmaten fra flere hundre krabbeklør, som vi igjen skulle fylle oppi krabbeskjell. Dette var vi med på sammen med foreldrene til Kjetil og noen venner av de. Moren til Kjetil skal ha 50 års fest på lørdag, og da blir det litt dugnadsarbeid på oss i disse dager.

I morgen kveld skal vi hjelpe til med å gjøre i stand lokalet som festen skal holdes i. Alltid koselig med litt dugnad, for en vet det blir satt stor pris på. Nå er vi hjemme igjen, og bare slapper av i sofaen. Jeg gleder meg bare slik til klokken blir 22:00, da har serien til Sophie Elise premiere på TV2 Livsstil. Får bare ha tålmodighet litt til, haha. Dere får ha en finfin torsdag videre, folkens!

God kveld, folkens. For øyeblikket sitter jeg i sofaen, og bare slapper av. Formen har ikke vært helt på topp i dag, men det ble en rolig dag på jobb for min del heldigvis. Da gjør det meg ikke noe å være på jobb når jeg ikke er i toppform. Satser på at jeg blir bedre til i morgen. Vi går mot en spennende helg, så da vil jeg absolutt ikke være syk. Både moren til Kjetil har bursdag, og lillebroren min fyller også år. Vi skal derfor i både 50 års dag, og 20 års dag i helgen. Lørdag og søndag blir feiringsdager, og jeg gleder meg veldig.

Ellers den siste tiden, har jeg blitt helt hekta på serien Greys Anatomy. Jeg så en sesong på en dag, og er nok flere år bak mange andre, men for en bra serie! Jeg skulle egentlig bare se en episode, siden jeg ville finne en ny serie, og det var tydeligvis nok, haha. Nå er jeg noen episoder ifra å være ferdig med sesong to også. Elsker å finne serier noen år etter alle andre, det gjorde jeg med Gossip Girl også faktisk. Det verste er jo at du på en måte blir "glad" i karakterene også, hvis dere skjønner hva jeg mener?

Nei, nå skal jeg definitivt skru på Greys, haha. Jeg skal bare ta det rolig resten av kvelden, og få formen fin igjen. Nyt lillelørdagen, det er hvertfall min plan!

Nå begynner det å bli en stund siden jeg ga lyd her inne sist. Jeg kjenner at jeg har lyst til å starte og blogge igjen, men jeg er redd for at lysten skal forsvinne like fort som den kom. Håper den kan holde seg på plass nå, vi får bare vente å se.

Etter jobb i dag, var det bare å gjøre seg klar for middag med den flotte gjengen ovenfor. Edith (hun i rød skjorte) har nemlig bursdag i dag! Vi begynte med en koselig middag på Big Horn Steak House, som smakte helt fantastisk. Etter vi hadde spist ferdig, ble vi enige om å ta en runde med bowling. En runde ble fort til to, og latteren gikk mens vi spilte. For en koselig feiring det ble! Fikk nesten litt helgefølelse, og skulle ønske vi kunne holdt feiringen gående myye lengre. Jobben kaller igjen i morgen, så helgefølelsen må jeg bare vente litt til med. Uansett, bursdagsbarnet hadde en super kveld, og da vet du at du har gjort noe riktig hvertfall!

Nå er det tid for å legge seg, for min del. Blir spennende å se hva arbeidsdagen bringer i morgen.

Jeg vil også få gratulere Edith så mye med dagen, nok en gang ❤ God natt, folkens!

For en fest det ble i går! Fra øyeblikket vi tråkket inn døren i Kamilla og Chris sin Halloweenpyntete leilighet, til vi skulle hjem, var stemningen helt magisk. Folk kom som mye forskjellig, og det er like gøy å se hva folk ender opp som hvert år. Vi storkoste oss fra begynnelse til slutt!

De hadde også kåring av kveldens beste kostyme, og gjett hvem som vant? Pennywise, the dancing clown! Wuhuu, dere kan tro jeg ble overrasket, haha. Da var jeg utrolig stolt, og skikkelig glad. Jeg gikk virkelig all-in denne gangen, og det gikk min vei. Premien var en rødvin, som ikke ble smakt på i går, siden jeg allerede hadde hvitvin med meg, men den skal nok smakes etter hvert tenker jeg.

Formen har vært så som så i dag, det er derfor innlegget kommer såpass sent ut. Bedre sent enn aldri, håper dere får en fin kveld videre!

La meg presentere årets Halloweenkostymer. I år har jeg gått all in for å forvandles til Pennywise fra filmen IT. Jeg er utrolig fornøyd og gleder meg til å vise det fram på Halloweenfesten i kveld. Kjetil har gått for et fargerikt og kult kostyme, og vi er begge utrolig klare for en fest der vi kan være noen andre enn oss selv. Oppdaterer dere mer i morgen på hvordan festen var. Ha en nydelig lørdagskveld!

New York

- Se det ikoniske Hollywoodskiltet
- Gå på The Hollywood Walk of Fame og ta bilder med stjernene
- Ta TMZ Celebrity Tour
- Se Warner Bros Hollywood Studio og bli med på en tour i filmstjernenes nabolag
- Besøke Universal Studios Hollywood
- Besøke Disneyland

Paris
- Gå til toppen av Eiffeltårnet og se utsikten ut over byen
- Ta bilde foran Eiffeltårnet
- Spise middag på restauranten som er i Eiffeltårnet
- Besøke Disneyland Paris
- Se Notre Dame Cathedral

Maldivene
- Bade i det klare, blå vannet
- Booke Bungalow som ligger i havet

- Se Pink Sands Beach
- Snorkle
- Besøke Marine Habitat at Atlantis og se masse forskjellige sjødyr

Her var min lille liste over steder jeg har veldig lyst til å reise til, og hva jeg har lyst til å oppleve når jeg er de forskjellige stedene. Det er selvfølgelig mange steder jeg gjerne vil reise, men disse stedene har jeg ikke vært enda. Forhåpentligvis får jeg en sjanse til å reise til disse stedene en gang i løpet av livet.

Håper dere likte innlegget, vi blogges mer i morgen!

I går var vi på tur til "Fossbrekka", og jeg har bare et ord å si om den turen "WOW!" Vi var superheldige med været, sol, blå himmel og en ganske god temperatur. Det var så vakkert, og vi tok masse bilder. Det var nesten som et maleri, og jeg skal definitivt tilbake dit!

Mamma og jeg merket at vi angret litt på at vi ikke tok med oss litt niste, og tok oss lunsj her ute. Det hadde vært veldig koselig å gjøre det, men vi ble enige om at neste gang, da skal vi ha med oss litt mat og drikke. Turen ble veldig koselig uansett.

Beklager for mye bilder, men med så mange fine, er det vanskelig å bare velge ut en 5-6 stykker.. Håper dere bare syns det er kjekt å se. Forhåpentligvis er det ikke altfor lenge til det blir en ny tur hit, fordi jeg virkelig syns det var en fantastisk tur, og ikke minst fantastisk natur. Rett og slett en liten bit søndagsmagi.

I går var en kjempefin dag på hytta, vi spiste herlig frokost som dere ser ovenfor her, før vi tok den gode lørdagsturen som jeg skrev om i DETTE blogginnlegget. Tenkte jeg skulle vise dere noen av bildene jeg tok med kameraet i går, det ble et par kan du si. Slik er det når det er masse fint å ta bilde av.

Vi var veldig heldige med været, til tross for at det var overskyet. Hele turen på ca to timer var det null regn, det begynte akkurat i det vi gikk på veien som fører til hytta. Det var veldig greit å slippe regn, å slippe og bli klissvåte.

På stoppet vi hadde på toppen av barnetrekket, blåste det godt. Vi ble ikke altfor lenge før vi bestemte oss for å gå ned igjen, men det var veldig kaldt, og både Solo og vi frøys. Da var det bedre å ta et kort stopp, og heller gå tilbake mot hytta for å varme oss opp igjen. Vi hadde veldig fin utsikt fra toppen da, det var verdt rastestoppet selv om det var kaldt. Bildet under teksten her viser den flotte utsikten. Norges natur er virkelig helt nydelig!

Vi spilte også et par runder Scrabble, mens vi ventet på at middagen skulle koke ferdig. Fårikålen smakte veldig godt, og vi koste oss med rødvin og lørdagssnacks til "Skal vi danse?" og "Vera". Jeg gikk og la meg like før "Vera" var slutt, sammen med Solo.

Når jeg kom hjem i dag, rundt kl halv åtte, hadde Kjetil disket opp med taco til oss, som vi har kost oss med. Nå ser vi Farmen, og slapper av. Klokken halv ti er det duket for Åndenes Makt, det er alltid like spennende. Jeg blogger om dagen i dag i et eget innlegg i morgen, siden jeg har masse flere turbilder fra en tur vi tok i dag. Vi blogges derfor mer i morgen, ha en fin kveld videre!

Gradestokken viser minus en grad, og klokken viser halv ti. Fjelluften er kald og frisk når Solo og jeg går ut, og frosten ligger på bakken. Himmelen er blå, og solen viser at den er på vei. Naturen viser seg fra sin beste side denne morgenen. Morgenstund har virkelig gull i munn i dag. Nyt dagen, det skal hvertfall vi gjøre.