For en fest det ble i går! Fra øyeblikket vi tråkket inn døren i Kamilla og Chris sin Halloweenpyntete leilighet, til vi skulle hjem, var stemningen helt magisk. Folk kom som mye forskjellig, og det er like gøy å se hva folk ender opp som hvert år. Vi storkoste oss fra begynnelse til slutt!

De hadde også kåring av kveldens beste kostyme, og gjett hvem som vant? Pennywise, the dancing clown! Wuhuu, dere kan tro jeg ble overrasket, haha. Da var jeg utrolig stolt, og skikkelig glad. Jeg gikk virkelig all-in denne gangen, og det gikk min vei. Premien var en rødvin, som ikke ble smakt på i går, siden jeg allerede hadde hvitvin med meg, men den skal nok smakes etter hvert tenker jeg.

Formen har vært så som så i dag, det er derfor innlegget kommer såpass sent ut. Bedre sent enn aldri, håper dere får en fin kveld videre!

Design bloggen din - velg mellom mange ferdige maler på Nouw, eller lag din egen – pek og klikk - Klikk her

La meg presentere årets Halloweenkostymer. I år har jeg gått all in for å forvandles til Pennywise fra filmen IT. Jeg er utrolig fornøyd og gleder meg til å vise det fram på Halloweenfesten i kveld. Kjetil har gått for et fargerikt og kult kostyme, og vi er begge utrolig klare for en fest der vi kan være noen andre enn oss selv. Oppdaterer dere mer i morgen på hvordan festen var. Ha en nydelig lørdagskveld!

New York

- Se det ikoniske Hollywoodskiltet
- Gå på The Hollywood Walk of Fame og ta bilder med stjernene
- Ta TMZ Celebrity Tour
- Se Warner Bros Hollywood Studio og bli med på en tour i filmstjernenes nabolag
- Besøke Universal Studios Hollywood
- Besøke Disneyland

Paris
- Gå til toppen av Eiffeltårnet og se utsikten ut over byen
- Ta bilde foran Eiffeltårnet
- Spise middag på restauranten som er i Eiffeltårnet
- Besøke Disneyland Paris
- Se Notre Dame Cathedral

Maldivene
- Bade i det klare, blå vannet
- Booke Bungalow som ligger i havet

- Se Pink Sands Beach
- Snorkle
- Besøke Marine Habitat at Atlantis og se masse forskjellige sjødyr

Her var min lille liste over steder jeg har veldig lyst til å reise til, og hva jeg har lyst til å oppleve når jeg er de forskjellige stedene. Det er selvfølgelig mange steder jeg gjerne vil reise, men disse stedene har jeg ikke vært enda. Forhåpentligvis får jeg en sjanse til å reise til disse stedene en gang i løpet av livet.

Håper dere likte innlegget, vi blogges mer i morgen!

I går var vi på tur til "Fossbrekka", og jeg har bare et ord å si om den turen "WOW!" Vi var superheldige med været, sol, blå himmel og en ganske god temperatur. Det var så vakkert, og vi tok masse bilder. Det var nesten som et maleri, og jeg skal definitivt tilbake dit!

Mamma og jeg merket at vi angret litt på at vi ikke tok med oss litt niste, og tok oss lunsj her ute. Det hadde vært veldig koselig å gjøre det, men vi ble enige om at neste gang, da skal vi ha med oss litt mat og drikke. Turen ble veldig koselig uansett.

Beklager for mye bilder, men med så mange fine, er det vanskelig å bare velge ut en 5-6 stykker.. Håper dere bare syns det er kjekt å se. Forhåpentligvis er det ikke altfor lenge til det blir en ny tur hit, fordi jeg virkelig syns det var en fantastisk tur, og ikke minst fantastisk natur. Rett og slett en liten bit søndagsmagi.

I går var en kjempefin dag på hytta, vi spiste herlig frokost som dere ser ovenfor her, før vi tok den gode lørdagsturen som jeg skrev om i DETTE blogginnlegget. Tenkte jeg skulle vise dere noen av bildene jeg tok med kameraet i går, det ble et par kan du si. Slik er det når det er masse fint å ta bilde av.

Vi var veldig heldige med været, til tross for at det var overskyet. Hele turen på ca to timer var det null regn, det begynte akkurat i det vi gikk på veien som fører til hytta. Det var veldig greit å slippe regn, å slippe og bli klissvåte.

På stoppet vi hadde på toppen av barnetrekket, blåste det godt. Vi ble ikke altfor lenge før vi bestemte oss for å gå ned igjen, men det var veldig kaldt, og både Solo og vi frøys. Da var det bedre å ta et kort stopp, og heller gå tilbake mot hytta for å varme oss opp igjen. Vi hadde veldig fin utsikt fra toppen da, det var verdt rastestoppet selv om det var kaldt. Bildet under teksten her viser den flotte utsikten. Norges natur er virkelig helt nydelig!

Vi spilte også et par runder Scrabble, mens vi ventet på at middagen skulle koke ferdig. Fårikålen smakte veldig godt, og vi koste oss med rødvin og lørdagssnacks til "Skal vi danse?" og "Vera". Jeg gikk og la meg like før "Vera" var slutt, sammen med Solo.

Når jeg kom hjem i dag, rundt kl halv åtte, hadde Kjetil disket opp med taco til oss, som vi har kost oss med. Nå ser vi Farmen, og slapper av. Klokken halv ti er det duket for Åndenes Makt, det er alltid like spennende. Jeg blogger om dagen i dag i et eget innlegg i morgen, siden jeg har masse flere turbilder fra en tur vi tok i dag. Vi blogges derfor mer i morgen, ha en fin kveld videre!

Gradestokken viser minus en grad, og klokken viser halv ti. Fjelluften er kald og frisk når Solo og jeg går ut, og frosten ligger på bakken. Himmelen er blå, og solen viser at den er på vei. Naturen viser seg fra sin beste side denne morgenen. Morgenstund har virkelig gull i munn i dag. Nyt dagen, det skal hvertfall vi gjøre.

I dag sov vi lenge, jeg og Solo stod ikke opp før halv ti i morges. Da gikk vi en liten morgentur, før jeg tok meg en dusj for å våkne litt. Solo har vekket meg et par ganger i løpet av natten, så jeg var litt trøtt når vi stod opp. Dusjen hjalp på det, og mamma våknet når jeg stod i dusjen. Hun begynte å lage til frokost til oss, med nystekte baguetter og mye godt pålegg. En liten stund etter vi hadde spist frokost, bestemte vi oss for å gå en tur. Vi endte opp med å gå opp trekket, slik vi gjorde for to helger siden også. Bare at denne gangen gikk vi ikke bare opp og ned trekket, vi gikk opp hovedtrekket og bort til barnetrekket i stedet. Der tok vi en aldri så liten rastestopp på toppen, før vi gikk ned igjen og tilbake til hytta.

Nå slapper vi bare av litt, samtidig som middagen står på kok. I kveld står det fårikål på menyen, skikkelig høstmiddag med andre ord. Vi koser oss hvertfall kjempemye, og nyter at det er helg. Håper dere har en like fin lørdag så langt, nyt dagen uansett hva dere finner på.

Hei. Nå er jeg og mamma kommet oss opp til hytta til hun og pappa, hvor vi skal tilbringe helgen. Solo har vi også med oss, så dette blir en skikkelig jentetur. På menyen i kveld står hjemmelaget pizza som mamma holder på å lage. Etter middagen blir det nok "The Voice" på skjermen, og avslapning som står for tur.

Kjetil, mamma og jeg var oppe her for 2 helger siden, og da hadde vi drømmevær på lørdagen. Da gikk vi tur opp i trekket her, og det øverste bildet viser den fine utsikten vi hadde. Det er så fantastisk fint her oppe, og jeg har tatt med kameraet for å ta masse bilder her oppe. De kommer ikke på bloggen før jeg er hjemme igjen på søndag, siden jeg valgte å ikke ha med meg Macen. Derfor blir det kun mobilblogging herfra denne helgen. Dere får ha en finfin fredagskveld!

Endelig er jeg i gang med klipping, sying og prøving av kostymet mitt. Det ble ikke noen start i går, men i dag har jeg endelig kommet i gang. Har kommet ganske godt i gang, til å ikke være særlig flink til å sy. Ikke er jeg utrolig nøye heller, men nøye nok selvfølgelig. Jeg gleder meg sånn til å bli ferdig med det, og ikke minst til å ha det på meg! Det blir helt magisk gøy å se kostymet i sin helhet, kan ikke Halloweenfesten bare begynne snart? Jeg er skikkelig gira, og håper veldig at jeg får det til slik jeg har sett for meg.

Nå skal jeg faktisk bare stelle meg litt, før det blir kino sammen med Steinar og Ørjan. Vi skal se *trommelvirvel* IT! Endelig får jeg også se den, og jeg kjenner jeg er skikkelig spent på hvordan filmen er. Nå må jeg nesten løpe, vi blogges i morgen flotte lesere!

I det siste har både Kjetil og jeg sett mye på interiør og nye møbler til leiligheten. Vi har fått kjøpt oss mye nytt og fint, og endelig funnet vår stil i leiligheten. Det er selvfølgelig noen flere ting vi kunne tenkt oss, og det tenkte jeg at jeg kunne vise fram hva som er på ønskelisten vår for øyeblikket.

Lenestol Egedal - Sengeramme Kongsberg - Vitrineskap Gammelgab - Sofa Egedal

Sovesofa Jestrup - Stol Ore

(Alle bilder ovenfor er lånt fra jysk.no) Jeg får skikkelig lyst til å få disse i hus etter å ha laget dette innlegget, men lommeboken er ikke like enig enda. Forhåpentligvis kan vi få noe av dette i hus før det nye året kommer, men vi stresser ingenting med det. Dette var våre wanties for tiden hvertfall, håper dere syns det var gøy å se. Håper dere får en fin kveld videre!