Morgonen bestod av en god våffelfrukost osen några avsnitt på Gilmore girls. Sen åkte vi, hela familjen till ett köpcentrum då min yngsta syster skulle köpa födelsedagspresent o väl där så åt vi också lunch. Jag tog en hamburgare med såå goda pommes!!

Efter lunchen åkte vi till mormor o morfar och fikade kakor och vattenmelon. Där var också tre av mina småkusiner så det var mysigt,

Nu är jag hemma, ska snart äta middag och sen bara ta det lugnt.

Imorgon ska jag försöka åka till Mall of scandinavia (om jag orkar) då jag behöver en hel del grejer. Måste köpa skor, bikini, toppar, klänningar o jeanskjol. Förväntar mig dock inte att jag kommer hitta allt på en o samma gång men det skulle vara skönt om jag lyckas hitta nåt i alla fall :)

Ha det bäst, kram <3

Glad midsommar fina ni!

Vi åkte ut till Tyresö slott med några familjekompisar o åt lunch, fikade oså gick vi runt lite på ön. Det var supermysigt!

Hade på mig en söt ljusblå klänning från ZARA. Beställde den rätt så nyligen och gillar den såå mycket.

Nu har vi precis ätit en väldigt god middag och snart blir det efterrätt, mums <3

Hoppas ni haft en härlig dag hittills.
Kram !

Hej !

Denna eftermiddag spenderade en kortis i Sigtuna. De har så god glass där vid deras hamnbar. Sen är Sigtuna så himla mysigt, i alla fall nere vid vattnet och så är det väldigt fotovänligt :)

Annars har det inte hänt så mycket sen sist. Är besatt med Gilmore girls, så det är väl det jag unnat mig dagligen. Älskar!!

Lite mindre än en månad kvar osen är det äntligen Grekland. Längtar verkligen, ska bli superskönt !

Nu blir det middag osen ska jag nog fortsätta kolla på bästa serien :P

Hare bäst <3

Heej finisar!!

Sorry för sämst uppdatering men jag har på riktigt inte haft nåt intressant att lägga upp på sistone. Har liksom bara vart hemma de senaste dagarna o inte gjort ett dugg. Kollat på serier o typ bara tagit det lugnt. Jag har förresten börjat kolla på en serie som heter "Gilmore Girls" och asså den är sååå himla bra och såå rolig !! Rekommenderar starkt om ni inte sett den!

Idag hade jag o min kompis Tilde bestämt att vi skulle träffas, så vid tre-tiden åkte jag till henne. Vi tog det lugnt o pratade, åt middag o pratade o hade det mysigt :)

Nu ska jag bara mysa i soffan framför TV:n. Får se vad jag hittar på imorgon.

Kram <3

Veckans bästa:

Göteborg + Att få lov såklart ;)

Veckans sämsta:

Att vädret varit så ostadigt, först är det helt ok osen från ingenstans ska det börja spöregna.

Veckans inköp:

Ett par vintage Levis jeans, måste dock antingen sy upp dem eller klippa dem då de är en aningens långa.

Veckans godaste:

Måste nog ha varit den vegetariska buffén som vi åt på Liseberg. Gu' så gott det var!!

Veckans längtan:

Mina kusiner i Jordanien. Saknar de så <33 Som det ser ut nu kommer vi inte åka ner i sommar :(

Hoppas ni haft en bra söndag! Kram x

Bilder från den såå goda middagen vi åt första dagen i Göteborg.

Rekommenderar er verkligen att gå till denna restaurang, Pinchos om ni aldrig varit där! Det var såå god mat och det är verkligen ett roligt koncept att man får in smårätter istället för en stor rätt. Jag tog friterad Halloumi, små kycklingspett, vitlöksbröd och sötpommes. MUMS. Tyvärr finns inte restaurangen i Stockholm, så det är synd :(

Men men. Nu har jag äntligen sommarlov! Och efter lovet går jag i trean, asså va? Så sjukt hur tiden bara flyger iväg. Får typ lite panik och ångest när jag tänker på det. Jag har liksom ingen aning om vad jag vill göra efter gymnasiet, vad jag vill plugga på universitetet och om jag ens ska plugga direkt eller inte.

Det som händer lite senare idag är i alla fall att jag ska på studentmottagning, så det blir väl kul. Nu ska jag dock bara ta det lugnt, kanske kolla på nån serie.

Kram <3

Några av de många bilder vi tog igår på Liseberg. (fler bilder lär nog komma :P)

Vi hade en såå himla bra dag igår på Liseberg! Det var verkligen superkul! Detta inlägg blir väldigt kort då jag måste packa ihop mina saker. Planen för idag är i alla fall att gå runt lite i staden och kolla lite affärer. Vårt tåg går vid fyra så kommer nog hem runt åtta :)

Vi hörs senare och då kan jag berätta lite mer om gårdagen !