Wakacyjny relaks

Jak zrelaksować się podczas wolnych dni? Zdradzamy nasz przepis!

1. Zacznij poranek od szklanki wody z cytryną i jogi

Słyszałaś o plusach picia codziennie rano szklanki wody z sokiem z cytryny? Ta prosta mikstura oczyszcza organizm z toksyn, wspomaga układ trawienny i rozbudza na cały dzień. Przepis jest prosty: do szklanki z przegotowaną, ciepłą wodą wyciskamy pół cytryny i pijemy bez krzywienia się! Po wypiciu eliksiru obudź dodatkowo organizm jogą. Na youtube znajdziesz wiele fajnych sekwencji na każdym poziomie zaawansowania. Podobno joga zatrzymuje procesy starzenia organizmu, więc warto spróbować!

2. Przygotuj Instagramowe śniadanie

Nie od dziś wiadomo, że posiłek, który ładnie wygląda, musi też dobrze smakować! Przygotuj na śniadanie coś prosto z Instagramowego feedu. Co powiesz na smoothie bowl? Zmiksuj swoje ulubione owoce z jogurtem, przelej do miski, ozdób owocami, płatkami kokosa, chia i orzechami, a jeśli lubisz słodkości, polej wszystko syropem klonowym. Bon apetit!

3. Odpocznij na świeżym powietrzu

Przygotuj sobie herbatę bądź kawę, weź ulubioną gazetę lub książkę i wyjdź na zewnątrz. Usiądź wygodnie i spędź przynajmniej godzinę relaksując się na świeżym powietrzu. Z twojego organizmu zniknie zmęczenie, a stan skóry znacznie się poprawi.

4. Pozwól sobie na popołudniową przyjemność

Wyjście do kina, obiad z przyjaciółmi, a może pamper evening? Zdecyduj, czego akurat potrzebujesz, aby w pełni się odprężyć.

5. Spędź wieczór przy świecach

Kto nie lubi zapachowych świeczek? Rozprowadzają po pomieszczeniu piękny zapach, a ich światło sprawia, że dom staje się przytulny. Przygotuj kąpiel relaksacyjną, rozstaw świeczki, włącz muzykę i spędź pół godziny tylko ze sobą. To idealne zakończenie dnia!