Vilka underbara dagar de blev. Hjärtat fick besök nu i veckan från en kompis från Finland. Dom gick i samma klass i skolan och jag diggar hon!

Planerna var att hämta hon på flygplatsen i Göteborg för att sen efter de åka tillbaka till Trollhättan och kolla på ``Fallen`` vid slussarna och fall områden i Trollhättan. Senare på kvällen åkte vi ut till Gaddesanna o grillade och badade. Något som var otroligt mysigt men usch så kallt.

Dagen efter blev de en riktigt najs Vestkust roadtrip, -> Uddevalla till Ljungskile för lax och glass, därefter Kungshamn, Smögen, Hunnebostrand, Lysekil och båten över till Uddevalla igen.

De va helt fantastisk väder hela dagen och en riktig najs resa.

Sista dagen i Sverige innan jag skulle åka hem skulle vi en sabb sväng till Göteborg för Liseberg och Slotts parken. Men med lite spontana tankar på eftermiddagen blev de ingen buss från Göteborg och till Oslo men en roadtrip med min älskade svenska kärlek och Finlands bästa människa. Vi hann me Operataket och Holmenkollen i Norge nästan innan 00,00.

Oslo till Trollhättan för att fira min älskling på 24års dagen<3

En dag med mycket sol och lek på Gaddesanna och en lång resa till Örebro och Uppsala under helgen!!!

​Denna veckan har jag varit hemma i Norge hos familjen. De har varit super mysigt ! Men jag känner mig inte lycklig när min älskling är i ett annat land... men snart ses vi!

Här är lite bilder från en promenad i Holmenkollen

Nu är börjar de verkligen bli sommar och idag har vi varit på

Gaddesanna för bad och en ny strand utanför Vargön ! Älskar äventyr och mys, och med hjärtat bredvid mig blir allt så mycket bättre <3

Midsommar i Sverige !

Min första midsommar .

Och den var absolut en av dom bästa dagarna nånsinn.

Varför ? Ju för att jag fick vara me min underbara flickvän hela dagen.

Vi åkte till Malmön och de var jätte mysigt <3

Resa bokad !!!

Om 33 dagar åker jag och familjen till Viva Cala Mesquida Resort, Mallorca . Fyfan va skönt de ska bli. Efter en jätte tuff och jobbig vinter är detta verkligen något jag behöver.

Och fan va taggad jag är på att bli brun