Idag efter jobbet träffades jag & Emma i Kista centrum för en liten "höstshopping". Vi skulle egentligen bara träffas och köpa vantar men vi bestämde oss för att äta också. Kommer inte ihåg vad stället hette men vi tog båda två kebab med bröd & det var sååå gott och så sjukt mycket men jag fick i mig hela och ville ändå ha mer 😢 Det finns inget stopp i mig tyvärr. Efter gick jag med Emma & köpte godis sen blev det hemgång. Nu ska jag sova för ska upp klockan 07:00 imorgon bitti och jobba sen blir det hem och ha en egen myskväll tror jag!

Godnatt 💕

​

just nu sitter vi på flygplatsen i VIP loungen & äter kex m marmelad & dricker champagne 🍾 Planet skulle egentligen gå klockan 14:30 men är uppskjutet till klockan 15:00 så vi landar väl runt 19. Då blir det taxi till Täby för mig & mami och per åker hem till Norrby ☺️ Jag kommer nog lägga mig i sängen ganska direkt & kolla film eller något innan jag somnar så några fler blogginlägg blir det nog inte ikväll.

Hade 💕

Postad i: DAILY LIFE

just nu sitter vi och äter sista frukosten hör på hotellet.. känns jättejobbigt för trivs alldeles för mycket här nere. Hoppas mami & per kommer fram till ett beslut så snabbt som möjligt så jag kan åka tillbaka hit snart! Men innan vi åker till flygplatsen så ska vi kolla på 2-3 lägenheter till. Dock så hittade vi drömlägenhet igår så jag hoppas på den & att de inte fastnar för någon annan idag 😂

Nu ska jag äta min frukost så ha det så bra så länge!

Utsikten från lägenheten 😳😍 👇🏽

Asså personalen är ju för söta på det här hotellet!

Glömde blogga om det igår, eller aa tänkte inte direkt på det. Men när vi checkade in här i måndags kollade de ju passen & då reagerade receptionisten på att jag fyllde år dagen därpå. Så igårkväll när jag höll på att fixa mig innan utgång så upptäcker jag strax innan jag går ut från rummet att det står en choklad "tårta" och uppdukade tallrikar med servetter & två vinglas till på mitt skrivbord. & eftersom jag skulle ut så ville jag hålla tårtan fräsch så tyckte jag var smart att jag tänkte på att ta ut allt från mini baren och ställa in min tårta istället. Det jag inte tänkte på var att om man rör något där inne så kostar det. Så nu kanske vi får värsta räkningen plus att tårtan inte ens fick plats. Så jag fick lämna den framme tills vi kom hem igen men den smakade nog som den skulle ändå för den var sjuukt god & tryckte i mig nästan hela innan jag somnade 😎

​Bjuder på en liten selfie också 😎

Postad i: DAILY LIFE

​näst sista dagen här.. känns jätte jobbigt vill inte tillbaka till kalla tråkiga Sverige 😞

Idag var jag "tvungen" att äta en nyttig frukost då jag åt som en liten gris igår. Plus att vi snart ska till stranden och då vill man ju helst inte se super svullen ut 😂 Sen ska vi väl inte göra så mycket mera än att bar njuta sista dagen och känna efter hur det känns här nere, kolla runt lite i olika områden osv.

Nu måste jag gå och byta om men ni får ha det så ba så länge!

Har aldrig haft en sån här bra födelsedagslunch tror jag! Maten var så god och utsikten var magisk 😍 Restaurangen låg precis vid havet & det är 25-28 grader här så ja ni förstår ju hur bra vi har det. Jag & mami åt en kyckling paella & per åt samma fast med skaldjur istället. Såklart smakade vi av hans också & den var också jättegod med föredrar alltid kyckling framför fisk. Till det tog vi först in ett glas champagne & efter det körde vi all in på rödvin! 😋

Är hittills supernöjd med födelsedagen & längtar redan tills vi ska gå ut ikväll igen men innan det blir det sola!

☀️☀️☀️☀️☀️

Godmorgon! Idag är det ingen vanlig dag för idag är det nämligen min 19-årsdag! Och hur bra har inte jag det som får spendera den i 28 grader här nere i Spanien med mina fina föräldrar? 😍

Nu har vi iallafall precis ätit en jättegod frukost, åt typ allt som fanns på buffén 😂 Så nu är jag proppmätt och ska lägga mig och sola lite innan den andra mäklaren kommer och hämtar oss! Ska bli spännande att se andra lägenheter på olika ställen även fast lägenheterna från igår blir svårslagna..