Header

THIS WEEK´S WOKROUTS

Mandag: styrke på mage, rumpe, lår og legger
Beinpress i supersett (ettbeins, begge og legger), benspark i apparat, frontbøy, kabelcrunch og hengende crunch for mage.

Onsdag: styrke på rygg
Pull ups, chins, facepulls, sittende enarmsroing i apparat.

Torsdag: styrke på bryst og skuldre + mage
Benkpress, cable flyes, dips, push ups, skulderpress og sidehev skuldre + sidehev for mage og kable crunch.

Lørdag: styrke på bein, rygg og mage.
Knebøy, leg curl, leg extension, nedtrekk v-bar, facepulls, pull ups og hengende crunch

Søndag: styrke på bryst, triceps og biceps
Benkpress, dips, skråbenk, cable flyes, triceps pushdown, triceps extension, biceps curl og hammer curl.

. . .

Denne uken har jeg klart å trene fem ganger og det er jeg superfornøyd med. Målet er å trene 5 av 7 dager hver eneste uke frem til jul og det er sinnsykt deilig å ha gjennomført den første uken med så mange økter, altfor lenge siden sist. Jeg håper neste uke blir like bra! Om veldig snart skal jeg møte søsteren min spise, forhåpentligvis sushi - har hatt cravings på det siden søndag, forrige uke! Forresten, jeg har på meg nye treningsklær fra H&M For Every Victory.

Blogg med mobilen - Nouw har en av de beste blogg verktøy på markedet - Klikk her

Likes

Comments