Header

Beauty



KL 16:00:
God morgen blir nesten litt feil å si, selv om det egentlig passer litt for meg.
Har hatt en sykt bra første rulledag i bussen vår og var ikke hjemme før i halv sju tiden. 
Utrolig nok er formen velXdig fin og har nettopp spist en veldig god frokost. Elsker vanilje yoghurt med nøtter, frukt og bær - toppet med kokos flak. Favoritt♥ 
Det er rullefri for meg i dag og i morgen er det skole. Må også få trent litt denne uken, trening og kosthold er fortsatt viktig :)

Hva har du gjort i dag? 

Blogg med mobilen - Nouw har en av de beste blogg verktøy på markedet - klikk her!

Likes

Comments

Beauty


   
       Lenge siden siden sist, eller er kun tre dager. Russetiden har begynt og bloggen har ikke blitt like mye prioritert.
      Jeg skal selvføgelig prøve å blogge mest mulig i RT, men kan ikke love innlegg hver eneste dag.
      Syns netting t-skjorter med blondebh under er utrolig stilig, min er fra H&M. Har fått en del nyheter i garderoben som dere skal få se!
      Viser litt og litt, slik at det blir flere innlegg. 

      Hva syns du opp netting topper?

 

Likes

Comments

Beauty



\\ weheartit Været i Oslo er helt fantastisk og det er så herlig å se at sommer nærmer seg. Det er kun 2 dager til russetiden stater og det er faktisk helt sykt. Må komme meg på Elixia snart, før det blir for sent. Snakkes!

Likes

Comments

Beauty











OUTFIT

La ut sneak peak for et par dager siden og dette er resten av antrekket. Et av de stiligere antrekkene denne uken og ikke minst bildene. 
Det er søndag og det betyr skole i morgen - kun 4 dager til RT noe som er helt vilt.
Har ihvertfall fått 6 økter denne uken, så treningen er ikke noe å klage på. Satser på like mange økter denne uken.  

Hva syns du om antrekket?

Likes

Comments

Beauty



Denne uken har det blitt 5 ordentlige treningsøkter og det føles veldig deilig. 

Mandag:
Benkpress 50-55 kg 6-10 reps * 4 sett.  Dips (5 kg ekstra) 8-10 reps * 4 sett. Cable Cross down 9,5 kg 8-10 reps * 4 sett. Push ups (10 kg ekstra) 10 reps * 4 sett. 

Tirsdag:
Leg curl 47,5 kg 10 reps * 4 sett. Leg Extensions 65-70 kg 10 reps * 4 sett. Hip Thurst 75 kg 10 reps * 4 sett. Knebøy 50-55 kg 7-10 reps * 4 sett. 

Onsdag:
Nedtrekk 40 kg 10 reps * 4 sett. Chins & pull ups  (2,5 kg ekstra) 6-8 reps * 4 sett.  Sittende roing (stang) 34,5 kg 10 reps * 4 sett. Sittende roing 47 kg 8-10 reps * 4.
Facepulls 24 kg 10 reps * 4 sett. Nedtrekk V-bar 47 kg 7-10 reps * 4 sett. 

Fredag:
Benkpress 50-55 kg 6-10 reps * 4 sett.  Dips (5 kg ekstra) 8-10 reps * 4 sett. Cable Cross down 9,5 kg 8-10 reps * 4 sett. Skråbenk 50 kg 7-10 reps * 4 sett.
Biceps curl (stang) 21 kg 10 reps * 4 sett. Biceps curl (tau) supersett.  Triceps pushdown 19,5 kg (tau) 10 reps * 4 sett.  Triceps pushdown (stang) supersett. 

Lørdag:
Knebøy 50-60 kg 6-8 reps * 4 sett. Box jumps 10 reps * 4 sett. Utfall 9 kg (pr hånd) 14 reps * 3 sett
Chins (2,5 kg) 6-8 reps * 4 sett. 3 mageøvelser. 

 

Likes

Comments

Beauty



// weheartit

Vi er i midten av April allerede og det er ikke lenge til sommeren kommer, men først blir det RT. 
en uke til vi ruller rundt i oslos gater og en måned til første eksamen, tiden har gått så utrolig fort og snart er man ferdig med 13 års skolegang. 
Gleder meg!

 

Likes

Comments