Header

Beauty





Halla!
5 treningsøkter på en uke er ikke så aller verst. Hver eneste kroppsdel har fått løftet litt og en dobbel Leg day denne uken ble det også, føles herlig♥ Siden RT er rett rundt hjørnet, gjelder det å få trent så mye som mulig før helvete (lol) starter. 

Mandag: 
Box jumps 5 sett * 10 reps.   Frontbøy 25 kg 5 sett * 8-10 reps.  Leg curl 50 kg 5 sett * 5-7 reps.  Leg extension 60 kg 5 sett * 5 reps. + mage

Tirsdag:
Benkpress 55 kg  5 sett * 5-6 reps.  Dips 10-12 reps *  7 sett.   Cable cross down  7,5 kg 5 sett * 7 reps.   Apparat flyes 35 kg 4 sett * 10 reps.  Skråbenk 50 kg 5 sett * 5. Biceps flex 6,5 kg 5 sett * 5-7 reps.   Biceps curl (kabel) 21 kg 5 sett * 6 reps.

Onsdag:
Chins 5 sett * 5-8 reps.  Nedtrekk 40 kg 5 * 7 reps. Sittende roing 47,5 kg 5 sett * 7 reps.  En armsroing 16 kg 5 sett * 5 reps. Facepulls 19-21 kg 5 sett * 5-7 reps.
Triceps pushdown 17,5 kg 4 sett * 8-10 reps.  Triceps Extension 10 kg 5 sett * 8 reps.

Torsdag:
Knebøy 50 kg 2 sett * 8 reps 55 kg 3 sett * 5 reps.   Box jumps 5 sett * 10 reps.   Frontbøy 25 kg 5 sett * 8-10 reps.  Leg curl 50 kg 5 sett * 5-7 reps.  Leg extension 60 kg 5 sett * 5 reps.  + mage.

Søndag (i morgen):
Benkpress.  Dips.  Skråbenk.  Nedtrekk.  Nedtrekk V-BAR.  Chins.  Biceps curl.  Hammer Curl. Triceps pushdown.  Triceps Extension. Mage. Løpe.  

 

Flytt bloggen din til Nouw - nå kan du importere den gamle bloggen - Klikk her

Likes

Comments

Beauty







Jacket:  Bik Bok // Cardigan: Bik Bok // Basic top: ?  // Jeans: Gina Tricot // Shoes: Nike Air Force // Jewelry: Zara

T.G.I.F. Resten av bildene fra sneak peakén tidligere denne uken. Nå er det endelig helg og tid for å slappe av og prioritere bloggen litt mer enn hva den har blitt den siste uken. Det var hardt å komme tilbake på skolen etter en uke med ferie, uff. 


Likes

Comments

Beauty


SNEAK PEAK

Ting begynner å ta form og nå mangler det bare noen få detaljer. Gleder meg til å bli helt ferdig♥  En liten sneak peak før virkelig resultat, så stay tuned...

 

Likes

Comments

Beauty




Benkpress: 55 kg 5 sett * 5-6 reps.  Dips:  7 sett 8-12 reps.  Cable cross down:  7,5 kg 5 sett * 8 reps.  Flyes: 35 kg 3 sett * 8 reps. Skråbenk: 50 kg 5 sett * 5 reps. 
Biceps curl (kabel): 21 kg 5 sett * 5-7 reps. Biceps flex: 6,5 kg 5 sett * 5-7 reps. 

Treningen fortiden går utrolig bra og motivasjonen er på topp. Denne perioden har jeg økning i "kg", altså 5-6 uker med tunge vekter, få reps og flere sett. I det siste har jeg prøvd å varriere øvelser og det gjør det så utrolig mye mer morsomt å trene. 
Mandag hadde jeg Leg dag, i går var det bryst og i dag blir det back attack. 

Likes

Comments

Beauty


1 HER // 2 HER // 3 HER // 4 HER // 5 HER // 6 HER // 7 HER //

Enda noen "webshop favs". Sjekk beach hoodieén har hatt lyst på en sånn jakke en god stund nå, bare synd at prisen er ganske drøy. New Balance skeone blir helt klart de nye vårskoene mine. De ser så utrolig behagelig ut og ikke minst fine! 

//adlinks

Fant du noen favoritter?

Likes

Comments

Beauty




Sneak peak

En liten sneak peak fra dagens antrekk. Resten kommer nok om noen dager. Vinterferien er over og ukens første skoledag er overstått. Det er slitsom å være tilbake, men slik er det. Gleder meg allerede til påskeferien, da kommer kjæresten hjem. 

Hva syns du?

Likes

Comments