I min familj har vi en tradition att göra en liten by gjort av pepparkakshus varje jul. Själv älskar jag att pyssla lite så byn blir större o större för varje dag fram till julafton. Vi gillar att börja i tid också, i år började vi en månad innan jul ungefär, vad tycker ni? 😍

Vardag

Vi vaknade ganska sent idag så vi åt thaibuffé till lunch och skippade frukosten. Igår kväll såg vi en riktigt vidrig skräckfil, "the visit" tror jag den hette.

Vi kom nyss hem från restaurangen "Wärdshuset" som ligger centralt i Varberg. Jag åt en laxplanka som var super god.

Ikväll ska vi bara vara hemma och ta det lugnt, äta "lite" cheez cruncherz. Så j**la goda är dom! Kanske blir lite Harry Potter eller Sagan om ringen om vi inte hittar nån annan film. Hoppas ni haft en super mysig Lördag ♡

M/♡

Vardag

I Torsdags när jag var påväg till min pojkvän så körde tåget över en älg. Fy så hemskt alltså. Riktigt äcklig känsla när man hörde och kände benen som tåget körde över. Kändes som att hela tåget skulle spåra ur och alla på tåget skrek. Efteråt såg man blod på fönstret och längst fram på tåget hängde lite rester från älgen.. Så läskigt alltså 😓

Det positiva är att jag äntligen är med min kille igen efter 2 långa veckor utan honom. På måndag åker vi till Dubai. Bara två dagar kvar nu, sjuuuukt taggad!

Vardag, New in

Hej på er!
Idag har varit en mer avslappnande dag för min del. Först och främst bjöd min mamma mig på frukost innan massagen som va såå skönt och behövligt.

Efter massagen tog jag mig vidare till skolan som började kl 12.00, och vi blev positivt överraskande att vår mentor bjöd oss på fika på ett mysigt café som ligger intill skolan.
Sedan återstod en lååååång nagellektion till kl 17.00 (trodde jag), men vi fick sluta 14.30 för att lärarna skulle ha skolfotografering.

Dagen avslutades med att hämta ut ett efterlängtat paket från kicks och slutligen en till fika med Pay. I skrivandes stund sitter jag på tåget på väg hem och ska bli upphämtad av storesyrra vid tåget för o hämta småsyskonen på skolan haha.

Lång men mysig dag. Ska bara hem och äta middag och plugga ikväll. Hoppas ni också haft en bra dag! ♡

Smink

Här är bara några skönhetsprodukter jag vill köpa just nu! Antingen för att de tagit slut eller för att jag bara måste testa dem. Hört så bra om alla dom här produkterna, bara att klicka på bilden så kommer du direkt till en återförsäljare där du kan köpa produkten

/M

Vardag

​Min lillebror fyllde 6 år för några dagar sen och idag har vi släktkalas för honom, de firas med hemmagjord smörgåstårta och annat gott!