Tänkte börja med lite hiss och diss.

- Haft en super mysig helg med mina saknade vänner.

- Börjar 11.15 i morgon

- Ska äntligen sova en natt hemma. rätt länge sen </3

- Svartsjuka pojkvänner

- Skola i morgon

- Slutet av helgen. Vill ha MER HEEELG!!!!

Heeej alla. Har precis kommit hem efter otrolig helg i Göteborg. Igår träffade jag Saga, Jesper, Joel, Hanna och Hannas kompis Lowrenc (stavning). Sjukt kom att träffa alla igen efter typ 1 år. Vi gick på Liseberg och hade allmänt trevligt :)

Idag träffade jag och Saga Iago. Eller ahh, jag iaf eftersom att Saga var tvungen att åka hem direkt typ. Men trevligt hade vi, och det var kul att träffas!! Måste göras om :) <3 Puss och Kram <3

Hej alla, hoppas ni sovit gott. Idag är det första dagen i skolan. Lite skönt men ändå lite segt. Kmr sakna sommaren ngt brotalt! I alla fall blir det kul att träffa alla igen. Ha en jätte bra dag. För er som börjar skolan och även ni som tillbringar era sista dagar på lovet :* puss och kram<3

Tjaaabaaa, idag har jag vart och badat med Clara och hennes kille Oscar och såklart min egna älskling då. Känns som att vi åkte tåg hela dagen. Klockan 0.55 satte jag och Clara oss på tåget och klockan 13.30 var vi framme i Lidköping. När vi kom fram till Lidköping började vi med att äta och sedan lite shopping för att göra så att tiden gick lite snabbare så att Bebergh skulle sluta jobbet.

Detta va de jag shoppade

Leopard färjad tröja på Gina tricot: 129 kr

grön, blå och leopard färjad Trosa på Gina tricot: 3 för 149 kr

Leopard färjad Byxa på H&M: 149 kr

Bokstäver att sätta på väggen på Gallerix: 20 kr st så alltså 80 för alla

Vit blus på H&M: 79 kr

Linne till min älskling: 99 kr

Nu är det söndag och vi ska fara hem. Mamma väckte oss halv 9 för att äta frukost. Efter frukosten gick jag med Elin och Gustav ner till poolen för att få bade lite innan hem färden. När dom andra städat och packat klart kom hela familjen ner till poolen för att bada lite de sista tillsammans.

Sen klockan 11.15 var vi klara och stod och väntade vid bussen. Det tog ännu 45 min att åka och ännu en seg bussresa väntade oss. När vi väl kom fram till båten gick allt snabbt igen. Båt resan gick snabbare än första gången, och vi började resan också med att äta och sedan shoppingen.

När vi kom av båten så var det raka vägen till bilen och sen skynda oss iväg. Familjen skulle nämligen åka till familje kompisar i Varberg medans dom körde mig till tåget som skulle ta mig ända hem till två veckors jobb.

Nu sitter jag på tåget och tänker mig tillbaka till de senaste dagarna med familjen, och det har vart såååå mysigt!!!! Hoppas nu haft en lika mysig semester som jag, och ta vara på varandra.

Puss&Kram <3

Dag tre tillbringade vi hela dagen vid poolen. Vi hade bara en allmänt soft dag.Vi hade bestämt oss att gå ut på kvällen. Mamma och pappa har bröllopsdag idag och det firade vi igår med finmiddag. Jätte mysigt. Bredvid resturangen fanns det en lite fabrik som tillverkade color och karameller där vi köpte karameller åt mormor, morfar och min killes mamma. Senare på kvällen så gick vi ännu en gång ner till hamnen till vårt glasställe och köpte glass. Rätt som det är hör jag  Elin som hojtade till, hund älskaren i familjen. "TITTA MATILDA!!!!". Mitt framför oss stod en JÄTTE stor och lurvig hund. Jätte söt och hade en jätte skön päls.

Fortsättning följer: Missa inte nästa och det sista inlägget för vår resa.