Har inte så många bilder från sälen - Lindvallen i år. Men jajg är i alla fall där varje år. Men detta året var bäst, festade mycket och var inte nykter en enda dag. Träffade några där som jag gick ut med och hade det riktigt bra. Finns mer bilder på min instagram @ronjasahlin

Min kväll består av att bara ta det lugnt. Älskar när man bara kan lägga sig i sängen efter en jobbig dag och bara slappna av och släppa allt. Natti. ​

Nästa dag det vill säga 4/12 2014 åkte vi tidigt till nobell museums (inga bilder). Sedan gick vi till riksdagen för att få en visning där. Det var väldigt stort och väldigt fint. Men sedan var det dags för mat och det blev absolut donken! Sedan blev det shopping i Stockholm. Blev inte så mycket men lite i alla fall. Jag och tre andra kompisar hade bestämt oss för att stanna en dag till så vi bokade ett hotell som också var väldigt fint. Vi snackade lite och göttande oss men sedan gjorde vi oss iordning för lite partaj. Vi festade lite på hotellet med några killkompisar som också hade stannat. Sedan drog vi ut. Jag var väldigt trött och drack inte så mycket. Sedan den 5/12 2014 så gjorde vi iordning hotellrummet och sedan satte vi oss en taxi till tågstationen och åkte hem..

Hejsan underbara läsare detta inlägg kommer mycket sent men lika bra.. Den 3/12 var min köas och parallell klass i Stockholm. Vår första dag spenderades med ca 5 h bussresa.. Direkt till ovs.. Sedan gick vi vidare till armé museet (inga bilder därifrån). Sedan åkte vi buss till vandrarhemmet som vi skulle bo på. Där åt vi och gjorde oss klara för teater. Teatern handlade om dramat Hamlet som vi hade läst i skolan. Sedan bar det av till boendet. Där vi än en gång gjorde oss klara för utgång.. Blev en fin italiensk resturang (tror jag det var).

Godmorgon! Lång dag idag.. Går till 16 sen åka buss hem i en timme​. Men jag hoppas ändå att det går fortare. Idag är samma som igår bara plugg, men ska fixa några andra inlägg till er.

Nu har jag lagt mig för att läsa lite. Ni får sova så gott. natti ​

Just nu är det inte mycket att göra än bara plugg. Har kanske 5 saker som ska vara tills imorgon och det är inte det minsta härligt. Detta har jag suttit med från kl 15 och är långtifrån klar.. ​

Vad jag har börjat med är att lägga 20 - 60 minuter på ett träningspass varje dag. Ex, gå ut och gå, styrketräning eller helt enkelt dansa zumba. Jag känner att jag mår bättre och jag kan sätta mig och plugga utan att jag känner mig trött. Så gör som jag och många andra gör ett pass varje dag. ​

Hejsan! Dags för skolan igen. Har inte gjort så mycket denna helg. Har bara jobbat och chillat. Men denna veckan kommer nog att gå fort. På torsdag kommer det bli utgång, ska på lipz i Trollhättan. Sedan fredag och lördag ska jag jobba. Men nästa vecka på onsdag så åker jag till Stockholm och är där tills fredag. Så det taggar vi!