Ciao
Idag har jag målat lite (nya vindskyddet) samt grillat med mina föräldrar 🙏🏼 sen cyklade vi ner till campingen och lekte lite.
Måste försöka sova nu, ska jobba imöra 😅

Gissa om kidsen var glada när de fick provsitta och provköra "nya hytten" som de säger.
Vilken lycka haha! Jämt när de ser en ny Scania (m nya hytten) ute på vägarna så skriker de "Titta, nya hytten!!!" Och så småpratar de lite om vad det är för byggnation typ timmerbil eller skåp med bakgavelhiss är en favvo . och så hur många axlar den har, dubbelhjul eller singelhjul på släpet och massa sånt 😂 är så kul att höra haha 💙

I fredags flög vi ner till Mallis för lite efterlängtad semester.
Bokade runt nyår men bytte hotell och stad för ett par månader sedan. Hade bokat Sunwing Cala bona men ändrade till Zafiro Bahia som ligger vid stranden 👏🏻 det andra hade ingen strand 👎🏻
Flyget och allt runt omkring gick skitbra- barnen älskar det och blir i sitt esse verkligen haha!

Jaja nu ska jag sova, kl är 23.30.
Nu blir det lite pics✈️☀️🎉

Gjort nya naglar på en hand iaf 👏🏻 blev lite rosa och glitter , lite crazy inför semestern 🍹🎉☀️🌴
Får se när jag orkar med att fixa naglarna på andra handen . Har alla saker i en liten låda under sängen som jag plockar fram och så sätter jag mig i soffan och ser på serier samtidigt som jag fixar naglarna 👌🏻😄 perfect!

Fin vecka JA!🙏🏼
Lite "bortajobb" för mig i början av veckan och sen i onsdags gick barnen sista dagen på dagis denna terminen.
De ska börja V.33 igen.eller 34, minns inte riktigt ..

Ska bli så skönt! Jag ska jobba lite men det blir väl när Henrik är ledig mestadels. Får pussla lite.

Idag har vi jobbat fram till lunch sen lekt, grejat; städat och fixat med allt möjligt.
Håller på med ett roligt projekt tack vare en idé som min pappa kom med härom dagen. Haha ska bli lite kul🙊

Ikväll ska jag packa lite inför resan 🇪🇸 sen ska vi nog se nåt på tv och äta nåt gott till 👏🏻😋

Igår var det Mors dag! Blev uppvaktad med en krukväxt som Lukas absolut skulle köpa till mig sa Henrik. Och så en bukett rosor och mitt favoritgodis - turkisk peppar och en B&J.
Åt lunchbuffé på klockargården i Askersund och lekte hos Frida efteråt.
På kvällen När barnen somnat och efter en prommis med Sammie så såg vi en av mina favoritfilmer "Gone girl" 🙌🏼
Aja nu blir det jooooobbb!
5 dagar kvar sen är det långledigt från dagis 👏🏻

Henrik väckte mig nyss och sa "Linda, Linus har en fästing".
Jag upp i ilfart och visst sitter det en pytteliten bebisfästing mitt på ryggen. Snuttis då. Vi hjälptes åt att ta bort den med en pincett. Fick bort hela som tur var.
Hoppas inte den har smittat Linus med massa gift. Får stötta immunförsvaret så gott det går nu 🙏🏼 nu blir det frukost

Förra helgen var vi en sväng i Stadsparken i Örebro. Så himla fint, kul att gå runt och titta på sånna ställen man inte är på så ofta.
Köpte lite nya utemöbler till baksidan så då passade vi på att leka lite i det fina vädret ☀️

Har varit ledig med barnen i tre dagar - såå himla skönt! Vet inte hur många ggr jag nämnt att jag älskar att vara hemmafru 😂

Ikväll åt vi hämtmat från Beirut lounge men fick vänta 60 min istället för 25 och så var det ingen hummus med plus att det var bränt 😓 trist, vi gillar deras mat jättemycket men idag var den inte på topp. Men men blir väl så ibland ..
Har varit på 6-årskalas också och frossat i mängder av fika Yummie
Sen cyklade vi till Harge med Sammie, så kul att cykla med honom, det är typ det bästa han vet. Efter att åka bil då förstås😅 jämt när vi ska gå ut och gå så släpper jag ut honom lös och då sätter han sig vid bakluckan på BMW och vill ut och åka 🙊 sötis.
Aja nu blire en prommis sen filmmys lr nåt. Hoppas hoppas på lika gött väder imorgon 😍