Idag åkte vi hem ifrån USA. Det var skönt att komma hem efter två veckor! Men det blir nog inte sista gången jag besöker detta land så det är okej.

Hej! Igår var våran sista heldag i Chicago. Vi var uppe i Willys tower, det är den högsta byggnaden i Chicago.Dem hade gjort något jättecoolt med denna byggnaden. Det var som en glaskub som man kunde stå i och när man kollade ner och ut så såg man ut, så läskigt men ändå coolt! Vi åt även på en jättegod resturang senare på kvällen. Sen gick vi runt lite på stan.

Hej! Igår var vi på Navy pier. Det är en pir i Chicago, det var riktigt fint där. Vi åkte även en båt och åt jätte god mat.

Idag kom vi fram till Chicago. Vi tog ett tåg från flygplatsen i South Bend till Chicago. När vi kom fram åt vi på ett jätte gott sushi resturang. Sen gick förbi och såg the bean!! Hotellet var också jättefin!

Jag har börjat älska att ta outfit bilder. Här är lite bilder jag har tagit under Indiana resan,

Maten i USA är inte så nyttig som alla kanske vet. Det har varit mycket pizza och hamburgare så det ska bli skönt att komma hem till Sverige igen. Men när vi var i New York hade vi den godaste hotellfrukosten!!

Vi gjorde massor av saker i New York. Vi var uppe i Empire state building, top of the rock. Vi åkte sightingbussar och även en färga. Vi var i central park och vi gick runt på Manhattan och på times square. Denna resa kommer jag aldrig glömma. Det var overkligt.

Resan till New York var lång. Flighten var 9 timmar. Men flygplanet var riktigt fint och bra så det gick riktigt bra! Vi kom fram till New York klockan 4 på eftermiddagen så vi han med lite. Vi gick ut på gatan och tog en go pizza och åt. Sedan var det bara att ladda upp för morgondagen.

Hej! Just ni sitter jag i ett hotellrum i Indiana South Bend. Imorgon åker vi till Chicago. Jag har inte uppdaterat något här på bloggen hela resan. Men jag kommer lägga upp bilder ifrån New York och South Bend nu.

I Söndags så hade jag födelsedagsfest i min sommarstuga. Mina bästa kompisar kom dit och vi hade jättre roligt. Här kommer några bilder som vi tog.