uncategorized

Förlåt för sämst bloggande igår men hade helt sinnessjukt mycket att göra igår. Hade ett möte om ett nytt jätteroligt projekt men det tog nästan halva dagen. Sen tog jag och Marika en promenad eftersom de va så fint väder och pratade av oss om jobb och annat runt omkring. Direkt efter det skulle jag tömma hela lägenheten och ja det tog sin tid och när vi väl var hemma var jag så öm i hela kroppen (fick världens skavsår på köpet) och ville inget annat än att bara krypa ner i sängen och sova.
Men nog om det, ska vi tala om den drömmiga frukosten ovan? (okej vi åt den som middag i torsdags haha). En smoothiebowl toppat med färska jordgubbar, banan och för mig en stor klick jordnötssmör. 
Som ni märkte blev inte landet av nu i helgen så idag ska vi fortsätta tömma lägenheten men först frukost, blev ju vrålhungrig efter det här inlägget haha

Gillar

Kommentarer

träning

Att älskling Oline är hemma och skaffat gymkort på sats är så jäkla kul!!

Jag älskar att jag har fått in träning som en rutin i mitt liv. Har alltid jojo tränat men nu börjar det verkligen bli en del av min livsstil. Jag är en väldigt bestämd människa så det hjälper mig naturligtvis mycket när det kommer till min träning. Om jag planerat in ett träningspass bangar jag den inte för att jag inte har lust (bara på morgonen och då ser jag till att jag tränar under dagen istället) utan jag gör det bara för jag har bestämt mig för det. Men det finns såklart dom gånger då jag hellre vill lägga mig ner och dö än att träna men då har jag lite knep för att bli motiverad igen.

- Köp nya träningskläder
- Läs massvis av träningsbloggar
- Hitta en träningskompis, blir mycket roligare då
- planera upp och boka in pass
- och sist av allt men viktigast är att sätta upp mål, det kan vara allt ifrån att göra fler burpees på en minut till att minska midjemåttet.

Mina mål just nu:
Klara att stå plankan i 3 minuter, har hittills bara klarat lite över 2 minuter
Springa 5 km under 20 minuter, har lyckats springa det på 22 minuter så det är bara att kämpa
Springa milen under 50 minuter, har klarat det en gång förut, då sprang jag på 49 minuter men vill klara det igen

Gillar

Kommentarer