Nu har vi precis kommit hem från stugan. Släppte precis av Robin på jobbet och när han slutar ska vi åka och handla lite! Vi stannade även till en sväng på dollarstore och köpte lite småsaker vi behövde hemma.

Jag och Robin hade en helt underbar resa. Helt klart den bästa vi gjort tillsammans. Vi var borta i 3 veckor vilket innan vi åkte kändes som en lång tid men det gick hur snabbt som helst. Hade lätt kunnat stanna några veckor till.

Vi startade resan från Ao Nang där vi sov en natt för att sedan ta färja över till Koh Lanta. Vi stannade där i en vecka och spenderade mycket tid med att åka moppe och bada. Nästa stopp var Koh Lipe och dit tog vi speedboat. Just denna dag var det typ storm på havet vilket gjorde resan ganska läskig men fram kom vi iallafall, och tur var det för Koh Lipe var helt fantastiskt fint. Turkost vatten och vita stränder, väldig litet också så man tog sig runt ön väldigt snabbt. Här stannade vi i 7 nätter för att sedan åka vidare till Koh Kradan som var otroligt fint men väldigt dyrt för att vara i Thailand. Hade vi åkt dit igen hade vi nog stannat i minde än 4 nätter då vi blev ganska uttråkade. Fanns 3 restauranger och lika många hotell på hela ön. Däremot tog vi sista dagen en guidad tur över till emerald cave, det var så häftigt! Efter dagarna på Kradan tog vi båt tillbaka till Ao Nang, stannade där en natt och åkte sedan till Bangkok för lite shopping.

En perfekt resa och jag är så glad över att få uppleva detta med Robin.

Jag är sämst på att blogga men har haft så mycket annat för mig senaste tiden. Det är ju stråket i Östersund denna vecka, men har hittills bara varit ute i lördags, hade jätteroligt. Idag kommer Anna hem, ska bli så mysigt. Vi ska laga lite middag och sedan ner på stråket och kolla läget så blir det en riktigt utgång imorgon.

Idag så har jag iallfall hängt med Ida och gör det fortfarande. Har varit och köpt lite kläder på stan som jag kan lägga upp bild på senare och nu sitter vi hemma hos oss och tar det lite lugnt tills vi ska ut till flygplatsen.

Här är lite bilder från Grekland också. Vi tog inte jättemycket bilder utan filmade mest med vår nya lilla sonoskamera som man kan ha under vatten!

Nu sitter vi på planet och ska snart lyfta. Här är det regn och kallt så ser verkligen fram emot en vecka av sol och bad med min älskling.

Vi har varit på Arlanda ganska länge. Men skönt att ha lite extra tid. Vi har växlat pengar, ätit god mat och kollat runt i lite butiker. Flygresan tar bara 3,5 timme, skönt med lite kortare flyg!

Hej! Nu har jag äntligen fått semester, 4 veckor utan jobb, så himla skönt. Imorgon åker jag och Robin till Grekland! Rakt in i den ekonomiska krisen haha. Nejdå, ska nog gå bra, har fått update av Ingrid som är där och dom har knappt märkt av någonting, plus att vi har all inclusive så vi planerar att bara sola, bada, äta och ta det lugnt!

I fredags var det sommarfest med jobbet också! Vi började hemma hos Sara på Frösön sen vidare till marite. Alltid roligt på våra jobbfester! Idag har jag solat lite, städat och bakat glasstårta till Robin. Varit en hemmafru med andra ord.

Hej! Idag börjar jag kvart över 3, har ju egentligen sovmorgon men Robin skulle upp tidigt för att åka iväg till Norge med jobbet så jag kan såklart inte somna om efter det. Så istället gick jag upp och gjorde en smoothie och la mig i sängen igen. Smoothien vart supergod, har bara i vaniljyoughurt, mjölk, hallon och även lite havregryn så den mättar lite mer.

Jag har varit ledig både torsdag-fredag då jag jobbar helgen. Har inte gjort någonting, förutom en liten springtur som var det mest effektiva. Och kollat på alldeles för mycket Greys Anatomy... Snart kommer Robin hem och då tänkte jag försöka få ut honom på en promenad och sen laga lite tacos. Standard fredagsmiddag.

Nu har jag precis pratat med min fina Anna i en timme också, saknar henne så mycket! Våra samtal går ut på att jag försöker få henne att flytta hem igen. Men i sommar ska vi i alla fall ner och hälsa på henne, sen tar vi med henne upp hit lagom till stråket, kommer bli så kul!

Hej! Är äntligen hemma efter ett jobbpass som skulle vara mellan 15-22, men kom inte ifrån förens 22.30 då vi hade fullt upp med alla köer. Känns skönt i alla fall att bara jobba 75%, känner mig redan piggare och mer motiverad. Nu sitter jag i soffan och kollar när Robin och Linqan spelar COD... Vann även ett presentkort idag på 750 kr, fanns massa olika ställen att välja mellan men tror jag ska ta nelly och beställa lite fint till i sommar! Finns ju så jag kan beställa både till mig och Robin där till semestern.

​Vill bo i jumpsuits i sommar! Så fint både till vardags och om man ska vara lite finare. Alla från nelly.

Hej! Jag har haft fullt upp sedan i fredags. Studentfirande, lite partaj med tjejerna och besök frän släkten som varit uppe hos oss. Jättemysigt med andra ord. Nu ska jag snart laga lite sen middag och vänta på att Robin kommer hem från gymmet! Här kommer lite dåliga mobilbilder från helgen.