Godmorgon !
Vi steg upp just efter 8 och tog frulle i soffan, var längesen vi hade en mysig frukost tillsammans så var skönt att få rå om varandra lite. Igår efter jobbet tog jag en löptur hem och mötes av en färdig lagad middag, lyxigt. Åkte sedan till Lisa där vi delade på en vinflaska och åt massa goda ostar, var jätte kul att träffas och bara prata ikapp lite. Nu ska jag snart åka iväg för att jobba sen kommer emmis hit vilket jag längtar efter.

Har jobbat onsdag torsdag och nu känns de som att jag aldrig varit borta. Igår efter jobbet åkte vi och kollade på kakel och vi hittade ett vi bestämde oss för, tror de kommer bli jättebra. Idag var de typ snöstorm ute så vi åkte på edda för att simma lite, sjukt jobbigt men kul. Älskar att göra såna saker med Micke, ett av många saker vi har gemensamt. Vi bakade lite när vi kom hem och såg Skam. Nu är de läggdax för att orka med fredagen och snart helg.

Vi kom hem igår 13.30 till Luleå, så var hemma i sandfors vid 15.00 de var faktiskt jätte skönt att komma hem. Var skönt att få krama om Micke men även äta vanlig mat, vi tog en myskväll hemma igår med lite stök och planering inför flytten. Idag är jag ledig och jag började dagen att handla, sen har jag kokat sylt och ska snart börja med matlådorna. Ska även städa bort julen och städa lägenheten för nu ser de ut som kaos med lite bananlådor, saker överallt, lite pyssel saker överallt.. men de ska stökas bort nu efter lunchen.

• Min Vardag

Ber om ursäkt för dålig uppdatering senaste dagarna men de är inte gått att publicera inläggen..
I Kuala Lumpor har vi i allafall shoppa, ätit gått, solade &badat, sätt några byggnader och bara strosat runt. Idag åker vi hemåt efter en helt underbar resa där vi sätt så himla mycke, allt ifrån fina stränder till apor i djungeln till nattliven och slumen i Bali. Men nu känns de skönt att komma hem, nu vill jag börja mitt 2017 på riktigt där min första sak jag vill är att flytta ihop med min käraste. Sedan är jag mycket öppen för 2017, jag känner lite att vad som helst får hända.
Skulle ha publicerats i förrgår..

Våran första dag i Bornio började med en tur till några vild orangutanger, eller de är ett rehabcenter för dem där de bara för mat så helt vilda är de inte. De var väldigt fascinerande att se dem äta och röra sig i djungeln. Vi åkte sen vidare till ett naturreservat för att gå en djungel"runda", var jätte kul och ganska varmt inne i regnskogen. Har sen varit på kattmuseum, gått i stan, åkt båt och bara strosat på, spelat kort och planerat morgondagen. Då vi byter hotell och förflyttar oss till stranden och en egen stugan, tror de kommer bli jättemysigt. Ska nu sova, blir en tidig morgon imorgon.

Nyårsafton var mycket trevlig, åt god mat såg på eld dans och dansade själva. Dock blev de inte riktigt som vi tänkte oss men vi firade ändå in 2017 bra. Ringde Micke både på mitt 12 slag och på hans, kändes skämt att höra hans röst flera gånger per dag. Idag har vi iallafall åkte till en strand, dock kom vi lite fel så fick bli en lång promenad. Vi skulle sen gå till ett tempel tänkte vi men några av oss fick vända om, vi fixade oss och gick på en super trevlig resturang. Nu är väskan packad och imorgon åker några av oss till Bornio .

• Min Vardag

Är kommer lite bilder från 2016, vilket har varit bland de bästa året. Jag har hittat min prins, köpt lägenhet med honom. En mycket nära vän har fått världens finaste Ellie, har bestigit Kebnekajse, haft en underbar semester med mina bästa vänner. Åkte utomlands och fått uppleva Asien vilket jag nu kommer inviga året. Nu önskar jag er ett Gott nytt år och hoppas ni haft de minst lika bra.

• Min Vardag

Igår låg vi mest på taket vid poolen, mest pågrund att stranden nedanför hotellet är jätte äckligt. De är även väldigt mycket försäljare vilket blir ganska jobbigt.. Vi hade även bokat bord på Jamie Olivers resturang så de blev middag där, 3rätters och måste ger de 10/10. Svin gott och jätte bra service, sen tog vi en promenad förbi monumentet från dåden här. Jag började jag dagen med en löptur, nu ligger vi på taket dock har de smådugat lite men de ser ut att ljusna.