Godmorgon på er! Nu sitter vi vid frukosten och ska snart bege oss till rummet för att packa det sista och sedan ge oss iväg. Planen idag är att komma iväg så fort som möjligt så vi kan hinna hitta på lite andra saker nu när vi har tid innan vårt flyg lyfter. Vi har funderat att åka till en outlet vilket det troligen blir också. Vi ska kolla i några affärer samt äta sen lunch. Därefter beger vi oss nog till flygplatsen för att ha gott om tid. Men om inget annat händer så hörs vi igen när jag är hemma. Kram!

Idag var det sista dagen i Monterosa och imorgon bär det av tillbaka till Milano för att ta flyget hem. Ska både bli skönt och tråkigt att komma hem. Att få komma hem till sin egna säng är alltid det bästa men tanken att det kommer dröja ett helt år innan jag ska åka snowboard igen är jättetråkigt. Vi avrundade kvällen med att äta på restaurang och nu ska jag bara packa min väska så vi kommer snabbt ifrån imorgon.

Hej bloggen! Idag har verkligen dagen gått upp och ner. Den började bra men skinande sol och fina backar men ju mer tid som gick började det blåsa allt mer och solen gick i moln vilket gjorde att det inte alls var lika kul att åka längre samt att de stängde de flesta av liftarna. Tycker det är jättetråkigt när sånt händer och jag hoppas verkligen på bättre väder imorgon eftersom det är sista dagen. Vi kom tillbaka till hotellet vid cirka fyra tiden och vara vilade oss lite, man är rätt sliten nu måste jag säga men så är det och vad gör man inte för det man tycker är kul? Klockan blev allt senare och vi gick ut och åt vid halv nio-tiden, vilket egentligen är jättesent att äta middag för oss men gott var det! Åt en bolognese som var utsökt och avrundade det med en cappucciono! Nu har vi kommit tillbaka till hotellet igen och ska lägga oss så säger godnatt och så hörs vi!

Idag avrundade jag dagen först med lite intervaller och därefter lite bastu och bubbelpool för att låta kroppen få vila lite, det var såå härligt. Efter cirka en och en halv timme där begav vi oss till en restaurang här i området där vi bor. Jag åt en penne al pomodoro vilket är en penne med tomatsås, supergott! Nu ska jag fixa lite till med en video jag håller på att redigera och sedan lägga mig så vi hörs imorgon. Kram!

Ännu en härlig dag i backen avklarad med en strålande sol. Som sagt tog vi oss lite längre bort i systemet idag till några riktigt grymma backar måste jag säga! Vill verkligen inte lämna detta ställe.. bara två dagar kvar till det bär hemåt igen, så ska försöka se till att njuta in i det sista! Det ryktades dock om att det skulle blåsa jättemycket imorgon och att det inte skulle öppna alla liftar men jag får hoppas att det inte stämmer. Men men det lär nog bli en bra dag ändå då det ska vara sol hela dagen imorgon också!

Vilken toppen dag! Solen skiner och backarna är helt underbara! Idag har vi bara åkt in systemet och backarna för att kolla läget lite och det var helt underbart. Saknat skidsemestern och önskar verkligen jag kunde få göra det oftare.. Vi kom iväg rätt sent dock men vi var trötta efter resan och tyckte vi behövde vila ut lite. Omkring två-tiden så åt vi lunch utomhus på det soliga berget, åt pasta med tomatsås vilket var supergott. Dessvärre har jag haft en fruktansvärd huvudverk hela dan och jag hoppas verkligen den har gått över tills jag ska åka imorgon. Men nu är jag supertrött och ska gå och lägga mig så hörs vi imon. Natti!

Hej igen, de var ett tag sen! Nu sitter jag i alla fall vid gaten och ska ta flyget till Milano för att sen ta mig upp till bergen och Monterosa. Ska nämligen på skidsemester Italien och det ska bli så himla kul! Har verkligen längtat efter att få åka snowboard igen och denna gången i Italien, hur naaajs!! Ni får mer uppdateringar senare, kram!