Älsklingen och jag lagade god tortellinigratäng nyss. Riktigt himmelsk! Det är så kul att laga mat tillsammans. ☺️ lägger länken till receptet här också!

Näst sista dagarna besökte vi som tidigare sagt Vatikanstaten. Efter de bar de av mot Kolosseum, trevi fontänen, 5D film och mera! Vill fortsätta resan men tyvärr är den slut för denna gång.

Igår kväll hann vi med ett besök på Coca-Cola summer festival och fin mat på båtrestaurang.
Idag var vi i Vatikanstaten. Riktigt coolt med alla statyer. 😊

Vi åkte vidare till Genua. Sjukt jävla vackert här. Värme, palmer, god mat och bad. Vi har badat en gång i havet och en gång i pool 👌🏻. Vi har bränt oss lagom nu haha. Iaf efter en mysig dag här i Genua beger vi oss vidare till.. *trumvirvel* ROM! Ska bli riktigt spännande! Efter de beger vi oss hemåt! Där hemma väntar tre små nyfödda kattungar 😍

XO

Igår anlände i Milano igår och tog oss till hotellet! Sen vandrade vi runt i området och hittade en asiatisk restaurang som hade buffé för 20€ med sushi, kinesiskt, italienskt mm! Vi åt oss proppmätta och gick sedan för att boka tågbiljetter till nästa ställe.

Idag tog vi oss in till Duomo. Fina byggnader och mycket shopping blev det!

Förmiddagen spenderades på gondol och lite sista vandring i Venedig. Sen bar det av till tågstationen och mot Milano!

Venedig är riktigt vackert och man slutar aldrig häpna. Kameran och mobilen åker fram gång på gång så fort en ny gränd eller bro dyker upp. Vi har vandrat runt och shoppat, tittat på byggnader och ätit gott!
Ciao!

De sista dagarna har varit riktigt najs. Bara njutit av fint väder och umgåtts med alla innan Micke och jag drar vidare! 😄

Igår så handlade vi mat som fyllde en hel kundvagn och lite till. Detta skulle vi bära/putta upp för berget (vi bor på toppen). Patricia och jag hittade en fjäril vi tämjde. 😄

Idag har vi varit på vinprovning! Efter de gick vi tillbaka och på eftermiddagen spelade jag, Micke, Patricia, Ellen och Erik tennis! Sen kom spöregnet men spelet fortsatte! Efter de hoppade vi spontant i poolen med kläderna på (vi var ju ändå så blöta). Dags för matlagning!