Hej på er!
Det var väldigt länge sedan jag gjorde ett blogg inlägg och det pågrund av att jag inte vet vad jag ska skriva.
Igår var jag och några kompisar och kollade på Allegiant, den tredje divergent filmen. Den var ganska bra dock var de innan lite bättre men den var helt okej.
Idag köpte jag världens finaste rosor bild här nedan, orangea rosor så fint perfekta till påsken!
Ha en bra påsk, kram.

Lite bilder från några dagar sen, i somras och vissa i början på sommaren❤️

Hej alla sommar stekare! Hoppas allt är bra med er!

I tisdags åkte jag och min familj på semester som varar i ungefär två veckor. Vi starta i Göteborg på en camping och sov där i en natt alltså tisdag till onsdag.❤️

När vi vaknat packa vi ihop allt och drog till färjan som går ifrån Göteborg till Danmark. Färjan var verkligen jättefin. Det fanns en liten butik där vi köpte lite godis och annat. Vi åt även buffé och det var jättegott!!

När vi kom till land åkte vi till en camping i Skagen där vi är nu och ska vara tills söndag. Det är verkligen jättefint på campingen och stranden är helt underbart fin.

Idag har vi varit inne i staden och kollat lite, vi har varit i hamnen och köpt fisk som var jättegod och för ungefär en timme sedan var vid Grenen som är det ställe där två hav möts Kattegatt och Skagerack som är en del av Atlanten. Till Grenen åkte vi "Sandormen" som är en traktor som drar ett tåg liknande flak. Nu ska vi snart äta grillat.
Jag lägger till några bilder där nedan!
Hejdå :)

stranden

Grenen

Nu är det äääääntliiiigeeeeen fredag! I dag har varit en bra dag, och då måste det också bli en bra kväll och det blir det blir det bara tillsammans med några man älskar. Familjen såklart! Så ha en bra kväll! Kram :)

Hey, Nu är det söndag och sportlovet börjar dra sig mot sitt slut, men vi är lediga en extra dag i morgon också och det är bra! Detta lovet har varit jätte roligt jag och min familj var bl.a. på gustavsvik igår och bada det var roligt! Idag har varit en hemma dag, har varit ute hos hästarna borstat och pysslat om dem och ridit på gärdet med Nicke! Nu sitter vi här i soffan och kollar på tv och jag dricker söder te.
JAJA DET E EN DAG IMORRN Å
Hejdå!

Hey! Nu är det helg det betyder mys med familjen i morgon ska vi till gustavsvik och bada! Roligt! Jamen ha en good helg!

Helloy! Jag tänkte uppdatera lite här så då tyckte det passa att göra det en sådan speciell dag som denna! Alla hjärtansdag!!
Jag önskar alla släkt,vänner,familj och alla andra en fantastisk alla hjärtansdag! Jag har haft en jätte bra dag tillsammans med familjen! Hoppas ni också haft det! Kram på er alla!<3

Idag var jag och min familj på restaurangen Wild west i Örebro.

Det var verkligen jätte gott!!! Haha Mille hade på sig frack eller vad det nu heter i don't know

Adios :)

Ny fixade naglar, vart blå som är min favorit färg. Är jätte nöjd!! Tack Annelie! :)