Godkväll. Not sure ifall man ens kan säga så nu när jag snart ska ta mig upp igen. Det blir alltid denna onda cirkeln förr eller senare, när man bara ska nap:a en "liten stund" efter skolan. Men den lilla stunden resulterar i timmar. Juuk...

För en stund sen vinkade jag av tjejerna efter en mysig kväll hos Emilia. Vi stannade längre än var det var tänkt eftersom alla hade mycket att prata/berätta om. Jag älskar faktiskt det, när alla pratar i mun på varandra för alla är så entusiastiska. Det är på något sätt mysigt. Mysigt när man kan berätta för personer som ger en vettig respons & likaså bara att få lyssna. To sume it up, vi hade en jävligt trevlig torsdagskväll. Efter vi skiljts åt, landade jag här igen, i min säng tillsammans med en kopp te. Fredag idag, så kan redan nu passa på att önska er en trevlig helg. Jag själv har endast lugna planer. Ska ta mig några minuter för att strosa runt på sociala medier och dricka upp mitt te innan jag slocknar. God natt hörni, sleep tight.

Hallå där. I onsdags landade jag efter många jobbiga timmar på flyget, äntligen i Sverige igen. På flygplatsen bemöttes jag utav Anton så de kunde inte bli ett bättre välkomnande. Vi åkte hem till honom där jag bosatte mig hela helgen. Hittade på mysiga grejer ihop, bland annat så käkade vi gott på pinchos en kväll. Att komma hem till Sverige igen, har nog aldrig känts så bra som nu. Idag gick jag första dagen på vårterminen 2017. Det känns bra att ha så mycket framför sig nu. Fylla 18, ta körkort, New york, och sommarlovet ligger bara bakom hörnet hörni.
Hoppas ni haft en bra dag, kram

/xx

Är.helt.slut. Efter en dag som inte ens har varit speciellt jobbig. De andra dagarna här nere har varit fullspäckade med planer. Men idag har vi bara bytt hotell, till hotellet vi först bodde på när vi kom till Malaysia. Jag packade upp lite smått, tog ett varmt bad och sen tog vi en taxi ner till en shoppingmall i närheten. Köpte lite hudvårdsprodukter samt ett par nya levi's jeans. Nu, ganska nöjd med dagen och hur fantastisk lugn den varit, ska jag snart ladda upp ett roligare inlägg om vattenfallet vi besökte igår. So stay updated.

Känner jag mig själv rätt så kommer jag efter maten, lägga mig i ett varmt bad igen och plöja igenom fler avsnitt utav skam. Skönt att imorgon natt landa i Beijing igen & påbörja resan hemåt.

./ Xxx

Ska börja med att säga gott nytt år & god fortsättning i de nya året 2017!

Jag känner mig nöjd med 2016 och allt fint och fult jag fått uppleva under årets gång. Men jag tror inte på att ett nytt år kommer förändra allting eller att det blir som någon ny start. Däremot tror jag man lär sig av misstag och kan under åren göra sitt bästa för att föröka förbättra sig själv som människa och försöka tänka vad som är bäst för sig själv & andra i sin omgivning. Det viktigaste jag lärt mig detta året är att förlåta. Hur viktigt det är att ge människor en andra chans. Alla människor kan motbevisa & bättra sig, det tror jag verkligen på.

Jag kickade in 2017 i Malaysia tillsammans med familj & familjevänner. Hotellet hade fixat otroligt mycket inför kvällen men både grill buffé och mängder med dessert. Det var även uppträdanden och underhållning hela kvällen. Hade en riktigt bra nyår, hade inga förväntningar alls och det slutade upp perfekt. Hoppas detsamma till alla där hemma & återigen, Gott nytt!! Må ni alla ha ett fantastiskt år framför er.

Ångest. Ångesten jag haft för att jag kikat in här lika mycket som det var tänkt. Men min förklaring är att jag haft fullt upp, fullt upp med livet. Varje dag har de varit nya äventyr och nya saker att upptäcka.
Imorgon har jag varit på paradis än koh lipe i 12dagar & det är då dags för oss att åka tillbaka till Malaysia. Samtidigt som jag tycker de är tråkigt att vi ska börja resan hemåt snart, så ska det faktiskt bli väldigt skönt att komma hem. Nu- gå ner och äta hotellfrukost & sen ta vara på sista dagen/kvällen här! /Xxx

• 1989 readers

Hej godingar! Hur har ni det? Själv stiger jag upp varje morgon med ett brett leende på läpparna. De är galet egentligen hur mycket man kan behöva en liten takeaway bort från verkligheten, för att jag befinner mig i Asien igen känns rent ut sagt overkligt. Asien kommer alltid vara ett favorit ställe att upptäcka enligt mig! Idag har det varit lite regnigt men de har inte hindrat oss. Jag har legat i havet nästan hela dagen med min Gopro & filmat. Hoppas på att jag kan sätta ihop en någorlunda bra film sen som jag ska lägga upp här, för de är så fruktansvärt fint. Sen gick jag och strosa lite på gatorna tillsammans med Astrid. Fick med mig en ny chocker, så jag är nöjd med dagen. Nu - ut & käka!

• 2070 readers

Igår landade vi i Malaysia efter en lång flygresa. Kändes nästan som vi åkte hem till Sverige igen. Vi bemöttes i vilket fall som helst väldigt bra med ett toppen hotell, god mat & värme, blir det bättre?
Dagens planer: åka båt till Thailand & paradis ön koh lipe.