Heeej!!
Kan inte fatta att det bara är typ 6 dagar kvar till skolan börjar... Vissa har redan börjat men jag har turen att börja på tisdag vilket är riktigt skönt! Är ändå taggad på att träffa alla kompisar men inte på alla läxor och prov. Den här sista veckan innan lovet är slut så har jag haft det väldigt lugnt. Åkt mycket båt, varit med familjen och bara haft det skönt. Idag var jag i mos och fick hem två tröjor och ett halsband. Vill liksom förnya garderoben lite nu när skolan börjar. Alltid härligt att ha lite nytt inför skolstarten.

Dagens outfit:
Zara kids tröja // zara skinnbyxor // Zadig väska // Filippa K skor

Idag var jag med Emma vilket var väldigt mysigt! Vi hade inte träffats på hela sommaren så det var kul att äntligen träffas. Vi köpte plocksallad på Ica och swn cyklade vi till en brygga. Vi åt och snackade i typ en evighet och det var jättetrevligt. Sen cyklade vi till centrum och gick till espresso house för jag ville ha kaffe haha. Sen gick vi i lite butiker och jag köpte en kjol och Emma en klänning.
Riktigt najs förmiddag! Ska snart ut och springa med pappa så det är de enda planerna jag har idag.

Satte på mig lite nya kläder från zara som jag köpte här om dagen!
Sweatshirt och klänning (under) från zara // Filippa K skor // goyard väska

Heej!
Nu har jag varit hemma från Frankrike i ca 1 vecka. Har varit på landet ett dygn, varit hemma och åkt riktigt mycket båt! Väldigt skönt att bara landa lite efter en väldigt fullspäckad sommar.

Igår var jag på konfirmationslunch och sånt för min syssling konfirmerades. Det var trevligt men väldigt segt i kyrkan då man fick sitta där i typ 1 1/2 timme... Efter konfan så åkte jag hem till ester. Vi skulle gått till en fest en stund fast sen sket det sig för det blev lite strul med våra föräldrar :/ Istället blev det en lugn hemmakväll med film.

Imorse tog jag och ester en Bzzt till Strandvägen 1 för att äta frukost/brunch. Jag hade bokat bord och det var såå mysigt. Inte så himla dyrt och det var god mat! Vi kommer nog gå tillbaka dit för det var väldigt trevligt. Efter det gick vi till zara (surprise!!) och jag köpte en klänning och en sweatshirt. Blev jättenöjd!

Nu har jag och min lillebror åkt lite gummibåt och jag ska packa upp min packning från Frankrike. Inte orkat packa upp så det har legat där i typ 1 vecka haha. Hatar att packa upp!

Min outfit:
Zara blus // Massimo dutti kjol // Filippa k skor // mango solisar // poncho ?? // moschino väska // Hermes armband o Marc Jacobs tofs-armband

Nu är jag hemma i Sverige vilket är väldigt tråkigt... Haft en underbar resa och längtar redan till nästa gång vi åker till rivieran. Vill åka till Cannes på en weekend i höst men vi får se.

Nu har vi kommit till st. tropez! Vårt hotell är riktigt nice med jättefin inredning och typ världens finaste trädgård! Idag var vi en stund på stranden och åt lunch och sen badade vi i poolen. På kvällen åkte vi in till "centrala" troppan och åt middag samt kollade i lite butiker. Älskar alla butiker för det finns ju verkligen allt här! Fendi, zadig, valentino, dior och massa fler!

Imorgon ska vi på poolparty hos några kompisar och sen shoppa på kvällen. Vi kanske äter på dior caféet också men vi får se.

Klänning köpt på stranden i Cannes // missoni flip-flops // mango solisar // h&m örhängen // väska från en liten butik i Antibes

Heeej!
Idag var vi och hälsade på några familjekompisar i en liten stad som heter La Garde Freinet. Vi var på stranden och åt lunch och badade. Åt en jättegod avokadosallad och drack en riktigt god virgin mojito. Under lunchen brann det på ett ställe som låg snett bort från stranden. Det var ganska långt bort men man såg hur röken spred sig galet snabbt och helikoptrar försökte släcka elden. Vi var ganska nära områdena där det brunnit som mest här på rivieran vilket var lite läskigt men det var lugnt.

Senare på kvällen åt vi middag i den lilla byn och jag åt jättegoda moules frites. Husen i byn var så himla söta så jag tog lite bilder.
Xo

Missoni flip-flops // zara tröja (ny härifrån) // hm kjol

Idag spenderade vi nästan hela dagen vid poolen vilket var väldigt skönt. Senare på kvällen hade vi lite gäster hemma som åt middag. Riktigt bra dag!

Bikinitopp från Cubus och underdel från okänt märke.

Kvällens outfit:
Zara byxdress // asos skor // h&m hatt // h&m örhängen //

Nu är jag i Antibes i Frankrike. Vi har hyrt hus med pool och det är såå fint! Idag var det toppenväder så vi har varit på stranden och vid poolen. Åt den godaste lunchen jag ätit på länge och det var en tryffelpasta som var helt gudomlig. Vi ska vara här i huset i en vecka och sedan bär det av till Saint tropez i helgen vilket ska bli kul!

Hello!!
På lördag åker jag till franska rivieran vilket ska bli sjukt nice! Jag älskar att vara på rivieran för man kan verkligen klä upp sig med mycket smycken, hattar och sånt! Outfiten ovan är väldigt enkel och passar pefra i Frankrike. Om man är på stranden och ska äta lunch så kan man liksom bara dra på en kjol så är outfiten klar. Köpte en baddräkt och en kjol på h&m idag och blev väldigt nöjd! Jag har köpt örhängena på bilden på h&m och jag älskar dem. Har blivit helt galen i örhängen med tassels nu i sommar!