NEW IN

Ahh im so happy!! När vi var i Florida så beställde jag hem min drömbikini från mitt absoluta favvomärke. Så himla synd bara att jag inte fick den när vi var kvar i värmen, får vänta med att använda den till i sommar :) Aldrig velat ha en bikini så mycket som jag velat ha den hära och nu är den äntligen min! Ville bara dela med mig av min glädje hehe.

HERE it is <3

Tänkte dela med mig av mina nio mest gillade bilder från 2016, som också är några av de finaste minnena jag har från förra året <3

Här har vi nummer 9, egentligen bara en bild som jag tog på vägen till skolan :) Är väldigt nöjd med mitt hår där, speciellt färgen.

Här är nummer 8! Här har vi en trevlig bild från när jag och mamma var på Dominikanska republiken i början av 2016. Var en så sjukt underbar resa :) "Rekommenderar starkt Dominikanska republiken" - caption

Och nummer 7 :) Från en av de bästa dagarna i mitt liv. Studenten. Tre av mina nio toppbilder är från studenten hehe. Jag och min pingla Fanny har det trevligt på champagnefrukosten hos Christopher. Åh vad härligt den dagen var.

Nummer 6 på listan är en bild från en morgon på Mallorca. Håller verkligen tummarna att vi åker dit igen i år. Känns som att det har blivit en tradition att åka dit med Christophers familj :) Bara njuta i solen, äta massa god mat, chilla vid poolen eller stranden och umgås med min kärlek.

Ooooch nummer 5! Från min och Christophers resa till Turkiet i somras :) Vi firade 2 år tillsammans med en god middag i värmen. Var också då vi var så himla trötta hela tiden så vi gick och la oss typ halv nio varje dag haha!

Another pic of my hubby. Nummer 4. En bild från 2015 när jag och Christopher var i Paris i mitten av augusti. La upp den då vi firade 1,5 år tillsammans samt hans 19 års dag :) Åh vad jag saknar den resan. Vår första resa där det bara var vi två och kunde göra massa töntiga och romantiska saker.

Nummer 3! Gillar verkligen inte den här bilden haha! Förvånad över att den blev topp 3.... Bilden togs i alla fall på min 19 årsdag när jag och min familj + pojkvänner åt middag på hotel Diplomat. Åh jag kommer ihåg så väl vad jag åt och kommer ihåg att det var en av de godaste måltiden jag ätit.

Här har vi nummer 2 :) En till bild från studenten, också från champagnefrukosten. Kommer ihåg att jag la upp bilden när vi var på Arlanda och skulle iväg till Grekland med min familj :) En sån underbar resa!! Älskade verkligen varje minut av den veckan. I just loved it <3

Sist men inte minst, nummer 1! Typ första bilden på mig som togs efter att jag sprungit ut på balkongen på Dagy och sen kutat till min samling av släkt och vänner. I look so happy. Ah vad jag saknar studenten!! Kan inte ens beskriva hur perfekt den dagen var. Även fast jag blev sjuk på kvällen och fick lägga mig tidigt (halv två) så var hela studentdagen obeskrivligt perfekt.

COLLAGE, LIVET, RESOR

Kappa från Nelly // Pälskrage från Nelly // Boots från Zara // Jeans från Dr Denim // Blåa jeans från New Look // Pälsjacka från Topshop

Hej kära läsare!! Fick reda av min pappa att han har bokat en resa till London! Vi ska dit och se på fotboll och samtidigt fira hans födelsedag, så vi åker i början av mars :) Tänker redan på hur vi kommer promenera i Hyde Park eller Regent street, äta god frukost på Heddon Street Kitchen eller shoppar på Primark (ett måste ju). Ska dock försöka att hålla mig och inte shoppa överdrivet mycket. Älskar verkligen London och är sjukt taggad, så slängde ihop lite inspo/outfit inför resan :) Enjoy!

LIVET

Reflexkeps från Weekday

Hej på er! Har precis hem på riktigt efter att ha bott hos Christopher i fem dagar. Dagar som spenderade ut i snön med hundarna, inne i värmen framför någon bra film eller med att jag jobbade. På tal om det så hade jag mitt första skiftpass i fredags! Kändes som att det gick himla bra och att folk verkar glada och nöjda vilket är kul :)) Nu är jag ledig i två dagar till och vet inte riktigt hur jag ska spendera tiden... Få bort min jetlag är nog prio ett.

Ett av mina nyårslöften är faktiskt att verkligen styra upp bloggen och investera mycket tid i schyssta bilder och bra upplägg. Så vänta er ett uppskjut inom en snar framtid <3

RESOR

Hej på er! Här kommer bilder från frukosten imorse :) Vi tog båten till ett ställe som heter Nauti Dawg som låg precis vid vattnet. Var super gott! Fick dock gå upp tidigt, men var väl värt det. Nu sitter vi och äter lunch och försöker njuta av solen innan vi åker hem imorgon. Ska bli lite skönt att komma hem men var bra så längre det varade :)

Pic from last night

Hej på er!! Förlåt för dålig update idag, har inte haft internet på hela dagen utan haft annat kul för mig :) Har haft en väldigt chill dag egentligen. Sov halva dagen och sen åt en snabb lunch/frukost för att sen vid fyra åka iväg till sjukaste biografen jag varit på. Vi skulle åka till något som heter IPic och se på Passenger (sjukt bra film btw) samt äta middag. På biografen så låg man i fåtöljer med kuddar och filtar och bara njöt. Man kunde också beställa mat och dricka under filmen; med bara ett tryck på en knapp så kom en kille till en och tog ens beställning. Bästa bioupplevelsen jag haft haha. Så vi har haft en sjukt bra "dagen efter" kan man säga.

RESOR

Hej på er! Vet att de flesta väntar på att fira in nya året just nu. Nyår är ju så himla härligt verkligen! Vi ska snart börja göra oss i ordning och sen åka vidare till Christophers kusiners hus där vi ska spendera kvällen :) Sista dagen av 2016 spenderades först med en supergod frukost på hotellet och sen resten av dagen på stranden. Får hoppas att kvällen bara blir bättre. Tills ikväll ska jag hunnit fundera ut mina nyårslöften. Behöver inte vara många men en eller två riktigt bra som jag kan hålla. .

Hoppas ni har/har haft en super bra kväll! Gott nytt år på er! <3

RESOR, LOOK OF THE DAY

Två pics från gårdagen när jag och Christopher tog en promenad på stranden utanför vårt hotell. Har på mig mina nya linneshorts som jag köpte iförrgår :) Älskar dom. Ska se om jag hittade matchande skjortan också.

Idag har vi varit på stranden hela dagen och haft det trevligt. Vaknade vid halv åtta så känner mig redan redo för sängen och klockan är inte ens sju...

RESOR

Hej kära läsare. Idag har varit en sån underbar dag verkligen. Vi har varit ute med båten och simmat i havet med alla fina fiskar, ätit lunch vid stranden och sen bara tagit det lugnt. Har varit himla varmt idag så har varit riktigt skönt :) Nu har jag och Christopher flyttat från huset och in på hotell för två dagar. Kommer nog inte orka gå ut så blir förmodligen mat och film på rummet <3 Imorgon vet jag inte vad vi har planerat men jag skulle helst vilja spendera hela dagen på stranden.

LIVET, RESOR

Sammanfattning av min dag: Minimalt med kläder och maximalt med njutning. Vi kom hit väldigt sent igår kväll efter en av de värsta flygresorna jag varit med om. Eller flyget var okej men att vårt flyg var försenat i 30 min och sen fick vänta kvar på flyget i 45 minuter när vi kommit fram och sen stå i kö i 2 timmar i tullen typ innan vi äntligen satt i bilen på väg till huset.

Så idag har vi upptäckt området runt huset och hotellet, som vi flyttar till imorgon, och hängt på stranden. Tror det är min absoluta favoritsak att göra. Sitta i sanden och bara njuta.