Helg

Hejsan! Idag startade jag dagen med att gå ut i solen och äta frukost, jag åt en macka och lite jordgubbar. Efter det åkte jag till Birsta för att träffa Nils, Sabina och Samir. Vi fikade på Ikea och sedan gick vi runt på Ikea och kollade runt lite. Hoppas ni har haft en bra söndag!

Vardag

Usch för gymnasiearbete säger jag bara! Första inlämningen ska in nu på torsdag och jag har jättemycket kvar... Aja, jag får försöka skriva klart det nu de sista dagarna och hoppas på det bästa. Tänkte att det kanske inte är jättekul att bara höra om mitt plugg så ni får två bilder på min middag också hihi!

Helg

Hej på er! Imorse vaknade jag av att solen letade sig in genom mina fönster. Älskar att det är så fint väder nu, jag får verkligen vårkänslor. Jag hoppas att vädret håller sig såhär, vill inte ha mer snö och minusgrader. Idag blev det iaf årets glasspremiär för mig, jag och pappa var och handlade mat och då köpte vi med oss varsin glass hem och satte oss ute på altanen i solen. Så härligt!

inspiration, Mode

Här är lite inspiration och trender jag har fastnat för den senaste tiden. Det är bland annat: Färgade solglasögon, nätstrumpbyxor, "genomskinliga" toppar och jeans med sliten nederkant!

Vardag

Hejsan! Den här lunchen gjorde jag idag och det var jättegott! Är inte så jätteförtjust i mozzarella men med tomater till blev det ändå gott tycker jag! Sedan åt jag bara lite spenat och vitlöksbröd till.

Vardag, Dagens Outfit

Gud vad längesedan jag la upp bilder på min outfit haha! Men tänkte att jag inte har så mycket annat att blogga om eftersom jag inte gör så mycket intressant just nu. Den här veckan och nästa vecka har jag huuur mycket plugg som helst så det enda jag gör är typ att plugga eller ha ångest över att jag inte pluggar... Sedan ska man hinna med träningarna och försöka ha ett socialt liv där emellan med. Usch vad jag är skolless just nu! Såhär såg jag ut idag iaf:

Kappa-Tommy Hilfiger, Jeans-Zara, T-shirt-Butik i Frankrike, Skor-New Yorker, Halsduk-Acne Studios

Helg, Resor

Som ni ser på rubriken så har jag varit i Stockholm igen. Var bara där i två dagar men det var två väldigt bra dagar. På fredagen när vi kom fram packade vi bara upp väskorna på rummet och sådär, hotellrummet var jättefint verkligen! Sedan gick vi ner till baren på hotellet och tog en liten drink och efter det började jag fixa mig lite inför kvällen. Sedan gick vi till restaurangen vi hade bokat bord på och åt en god trerättersmiddag. Jag åt tortellini till förrätt, moules frites (mums) till varmrätt och pannacotta till efterrätt. Har typ aldrig varit så mätt i hela mitt liv tror jag, men maten var verkligen jättegod! Efter middagen begick vi till Oscarsteatern för att se Oscarsrevyn med bland annat Robert Gustafsson, Dan Ekborg, Sanna Nielsen, Vanna Rosenberg och Rakel Molin. Det var väldigt mycket humor i den och jag skrattade väldigt ofta! Efter teatern gick vi hem till hotellet igen och tog en drink i baren innan det var dags att sova. Som ni ser på bilderna var utsikten från vårt hotellrum helt magisk.

Hurtig som man är (höhö) klev jag upp tidigt för att hinna träna på gymmet innan frukosten. Tränade inte så mycket men det var skönt att få röra på sig lite. Sedan blev det hotellfrukost innan en dag på stan stod på schemat. Jag shoppade inte så jättemycket men jag kanske ändå kan visa i ett inlägg senare vad jag köpte. Sedan åkte vi hem till lilla Sundsvall igen och nu skiner solen ute så jag ska nog gå ut och sätta mig på altanen och njuta av vädret!

Vardag

Godmorgon! Att kliva upp 07.00 på lovet är inte det bästa som finns kanske men jag ska åka till Stockholm idag och vara där över helgen så det är väl lite värt det antar jag.

Hursomhelst så har jag ju sportlov nu och då får man träna gratis på Friskis & Svettis här i Sundsvall. Jag brukar inte gymma så mycket annars eftersom tennisträningarna tar upp så mycket tid. Men eftersom det är uppehåll från tennisen den här veckan tänkte jag att det vore en bra idé att utnyttja gratisveckan. Så jag, Ida och Sabina tränade i tisdags och i onsdags och igår var även Nisse med och gymmade.

Helg, Resor

Hejsan! Förra helgen åkte jag och Alice tåg ner till Uppsala för att hälsa på Ebba som bor där. Vi kom fram på fredag vid 18 så vi gick och köpte med oss Sushi som vi åt till middag. Sedan på kvällen gick vi ut på en klubb i Uppsala. På lördagen chillade vi först lite på dagen bara, sedan tog jag och Alice pendeltåget till Stockholm för att se Drake?!!! Det var en av de bästa upplevelserna jag varit med om tror jag. Älskar Drake och hans musik så otroligt mycket! Hela konserten var väldigt bra tycker jag! Sedan åkte vi tillbaka till Ebba och sov där för att sedan ta tåget tillbaka till Sundsvall igen på söndag förmiddag. En väldigt bra helg helt enkelt!

Helg, Resor

Hejsan på er! Det här med bloggandet går ju inte jättebra för mig då jag kanske inte är den bästa på att uppdatera.. Men jag ska försöka bättra mig! Hursomhelst var jag i Vemdalen med Alice, Ebba, Tilda, Niklas och Hugo för ungefär en månad sedan. Vi bodde i Alice stuga och hade det jättemysigt. Så här kommer några bilder från när vi var där.