vi gick inte ut igår. vi dissade dansken.
idag vaknade jag vid 9 och väntade på att klockan skulle bli 10 så jag kunde väcka Felicia. vid 11 lämnade vi rummet.
letade efter supermarket men allt va typ stängt. gick mot champs elysees. och precis innan gatan hittade vi ett café så vi köpte 2 baguetter och satte oss i solen, bra frukost.
champs elysees levererade dock inte. men ett måste.
längst upp fanns triumfbågen och längst ner ett paris hjul.
vi gick mot eifeltornet, mäktigt. selfie pics och chillade i solen.
sen hittade ett café och köpte macrones, satte oss nere vid seine.
gick mot notre dame.
gick till en restaurang som heter Bouillon Racine och åt trerätters och sniglar!!!
jag åt en löksoppa, sen högrev med morot och palsternacka pure, sen en cream brulee. Felicia åt lins och palernack soppa, torsk och potatis pure och choklad kaka med 3 olika choklad lager. allt va så gott.
sen gick vi den långa vägen hem, vi har gått 2.1 mil idag

klockan 4 ringde alarmet. kaos hemma, fixa saker hit och dit. men vi kom iaf iväg och allt gick smidigt, tills vi satte oss på flyget. då satt vi och väntade i 40 min på start och hela resan tog 80 min.
landade och hämtade väskan, tog en flygbuss till operan. sen en liten promenad till hotellet.
rummet är inte stort, men varsin säng iaf och egen "toa" eller vad man ska kalla det.
sen gick vi ut började med att gå till sacre cure och kolla lite samt njuta av D vitamin, sen gick vi ner mot la fayette. kollade in massa snygga väskor. samt upp på takterrassen.
gick sedan till lovren och turistande runt.
satte oss på ett café och tog ett glas vin och bara njöt. började snacka med de vid bordet jämte en dansk och en fransyska.
när de senare gått hem gick vi med. åt en slafsig burgare och nu ligger vi i sängen och ska fatta ett beslut - ut med dansken eller sova..

sista dagen på jobbet, innan semester. 156 pund saknades, Joanna va mera efterbliven  än vanligt och jag höll på att få psykbryt på Viktor, kramade om alessia för sista gången. jäveln ska sluta på crussh.
på vägen hem kom det 3 polisbilar i fyll fart och med syrener, som stannade vid tesco... samt en helikopter som cirkulerade ovanför. vi gick inte in, men poliserna gick in i restaurangen bakom.
men vi gick hem sen drog vi till gymmet så sjukt omotiverad, ville verkligen inte vara där. vi körde iaf.
hemma blev det att tvätta, ringa päronen, kolla roliga klipp på Youtube - allt istället för att packa.
om 7 timmar ska vi gå upp och om 9 timmar går flyget. Felicia har inte packat klart än. får se om vi ens kommer i säng i natt

idag har det varit en lugn dag. det har inte hänt så mycket. känns som min kropp redan har semester men hjärnan är helt i London. så oförberedda som vi är inför Paris och Rom har jag inte varit innan. vi flyger om 1.5 dygn och har inte packat. checkade in på 2 av 3 flyg framsteg. har kollat upp tåg till flygplatsen och buss från flygplatsen till hotellet.
vi båda hade öppning idag så följe till och från jobbet. tränade så sjukt omotiverad, men det blev gjort.
sjukt kallt här fryser hela tiden, nu blir det nog orange is the new black

idag gick jag tidigt till jobbet. satte mig och hade frukost. sen började kaoset. folk som i te vill jobba och alessia som är sjukt stressad.
dagen rullar på och sen skriver mamma och undrar om jag är okej.
sen kommer Felicia och säger att det varit en skjutning vid parlamentet och efter det springer jag och kollar mobilen hela tiden.
4 döda inklusive gärningsmannen. så va vält många polisbilar och ambulanser.
stägningen gick ändå helt okej.
gick hem och snackade med mamma, hemma satt Felicia i sängen med sin data och BBC NEWS och mobilen och har koll.
vi skippar att gå till gymmet lite för att vara säkra sidan och lite för vi är trötta.

en helt vanlig dag. hade öppning och det fungerade helt ok. sen rullade dagen på helt ok. slutade vid 3 och gick hem. snackade med pappa. hemma åt jag lite och sen begav jag mig ut och köpte äntligen batterier till dosan så jag kunde ladda ner och fixa mobilt bankid. kostade 6 pund för de jäklar batterier men det va det värt!
chillade hemma innan Felicia kom och sen drog vi till gymmet. blev bandet i 20 min och sen lite övningar.
sushi till kvällsmat och nu sängen. Felicia pratat i telefon och jag ska sova.
en helt vanlig tisdag.

ja måndag. dock kommer det att bli en väldigt bra vecka!!!
pascaline har semester och alessia är manager, vi har snart semester vi med. kommer gå snabbt denna vecka.
alla leker ju lite mellan chef och ska styra och ställa.
dagen går helt ok och stägningen med Joanna är dan det värsta!!!!!  slöare människa får man leta efter! hon skulle bara räkna sin kassa och det tog 40 min! jag och Felicia är inte glada.
hemma och slänger på oss tränings kläder och går till gymmet.
Felicia har skurit sig i fingret och i omklädningsrummet börjar det blöda så vi letar upp en pt och får ett plåster.
vi tränar på och sen kommer ptn och ber Felicia fylls i ett formulär. haha fick mig ett skrattanfall på gymmet.
vi har kommit på att det är svårt att räkna på gymmet, höll på att lyfta 60 istället för 50 kg.
vi har varit så sjukt trötta idag så bli sova så snart som möjligt

idag gick Felicia upp vid 8 och sprang en runda med sin pappa och jag låg kvar och chillade.
sen åkte hela ligan ut till imperal war museum och va där i några timmar. jag och Felicia planerar att åka tillbaka och kolla in allt grundligt. så sjukt spännande. en avdelning om förintelsen hade så ont i magen när vi kollade det och man kände sig nästa tung och matt när vi va klara. så sjukt! hemsk människan kan vara! och allt som behövs är en bra talate/ledare...
sen tog vi bussen till covernt garden. tog en öl och chillar ännu mera och snackade.
gick sen och åt indiskt alla utom jag och Felicia tog bussen. vi gick och köpe boost nu är Felicia och säger hej då och jag är helt slut, ändå har vi haft lugnt tempo i helgen.

denna dagen har gått i sockrets tecken..
vaknade vid 8 chillade och åt frukost. vid halv 11 träffade Felicias päron och mormor och morfar. tog oss ut till Chelsea. medans Karin och mormor och morfar gick på harrods sprang vi till tk maxx så jag ju de köpa mina vita skor.
sen möter vi dem på en pub, samma som vi va på i höstas när mamma och pappa va här med Anders och Jeanette. sen kommer Felicia pappa och bror. då har de varit och köpt fotbolls biljetter.
damerna och Felicia kusin Emma  går till number 16 för afternoon tea och killarna till fotbollen.
jättemysigt att sitta och dricka tea och äta scones. sitter där i några timmar.
vi går hem via kensington garden, och prinsessan Dianas palats. Felicia och sällskapet tar bussen hem och jag går.
chillar hemma en stund och den möter jag upp alla igen för kvällsmat.
jag äter mackaroni and cheese och vitlöksbröd.
sen går alla hem till hotellrummet för kvällsfika och snack.
mycket fika och socker idag.

freeedag! vaknade typ vid 5 när Felicias alarm ringde sen kunde jag typ inte somna om. låg och kollade insta, fb och bloggar. åt frukost och sen gick jag till jobbet lite tidigare för att njuta av solen ute.
det första jag hör på jobbet är att alessia har sagt upp sig.. bra start.
dagen rullar på, bank, delivery på baker street.
stänger kassan själv, går väldigt bra faktiskt. komplimang av pascaline.
joannas sista dag... så tråkigt.
kommer från jobbet väldigt sent.
chillar hemma innan vi går och möter Felicias mamma, pappa, bror, mormor och morfar. på en italiensk restaurang. jag dricker en perroni och har väldigt trevligt.
är så sjukt trött just nu

en fredags selfie. det händer inte allt för ofta