Heihei! Lisa mu paarinädalatagusest Hispaania puhkusest. Kuna me Barcelonale nii nii lähedal olime (~60km), siis võtsime ühel päeval ette ka sõidu sellesse imeilusasse suurlinna.

Sinnasõit  tekitas juba nii mõnusa tunde, rong sõitis terve tee ranna äärt mööda ja pealekauba tuli veel poolel teel rongi üks ütlemata äge laulik tuju tekitama🎹🎶.

Kohale jõudes ootas ees meid järgmine üllatus☺. Maa-alusest rongijaamast otse Barcelona keskusesse väljudes pidime veidi silmi hõõruma ja mõistatama, et kuhu me õige sattunud oleme. Kõikvõimalikud kohad olid rahvast pungil täis, hispaania (ja kataloonia) lipud õlgadel, võidukalt ringi käies, vahetevahel midagi hõigates, lauldes. Kui neti ruttu lahti tegime ja uurima hakkasime, siis saime aru, et tegemist oli sealse mingisuguse riigipühaga. Ma ei oska öelda, kas hispaanlased tähistavad kõiki pühi nii või oli kõik "natuke" võimsam tänu sellele kataloonia iseseivumise jutule🤔. Igatahes natuke hirmutas küll see kõik...ja samas natuke huvitas ka🙃.

Kõik oli õnneks kokkuvõttes suhtkoht rahulik, nii et saime isegi hop on hop off bussiga tuuritama minna (bussi ring oli küll mõningte muutustega). Nii et käisime ära kuulsal jalgpalli staadionil Camp Noul ja nägime mitmeid ja mitmeid kunstiajalooski tuntuks tulnud imeilusaid ehitisi.

Kui aus olla, siis olid Barcelona keskuses tõeti peaagu kõik ehitised nii ilusad, et pilte klõpsida lihtsalt oli võimatu. Iga järgnev maja oli jälle ilusam kui eelnev👌.

Seiklusrikka Barcelona päeva lõpetuseks võtsime me loomulikult ka peatänava välikohvikus veel kohalikud kuulsad sangriad ja paellad ja tähistasime toreda päeva lõppu🍹.

Õhtust! Nagu mu miljonitest insta piltidest näha ja aru saada on, siis käisin vahepeal soojemas kliimas puhkamas🌞.
Mööda ilma on ikka nii mõnus ringi reisida. Endal on mul veel avastamist küll ja rohkemgi veel, aga nii lahe on ikka maailma uudistada. Näha, kui erinevad me kõik oleme ja samas,  kui sarnased me kõik oleme, ükskõik, kus maailmajaos me ka ei elaks.

Seekordseks reisi sihtkohaks sai Hispaania ja Lloret de Mar. Pisike rannikuäärne kohake Barcelona ja Girona lähedal. Hullult ilus oma kiviste rannaäärte ja mõnusate randadega💛.

Esimestel päevadel panustasime me ikka päikesele ja jooksime pärast hommikusööki kohe hotelli bassu äärde. Õnneks küll taipasime mõne päeva möödudes ka kohalikke randasid uudistama minna, sest need olid lihtdalt super👍. Aga bassu ääres jahutava koksiga polnud ka just hädaldamist väärt, välja arvatud jääkülm vesi ja kärbsed, kes kunagi rahule ei jätnud🐝😄.

Lisa juba järgmine kord. Muidu tuleb piltide uputus kõik ühe korraga😊.

Õhtust! Mul oli plaan terve tänane õhtupoolik tubli olla, aga nagu väga tihti, siis plaaniks see jäigi😊. Ma olen alati selline tüdruk olnud, et mulle meeldib koristada ja muid asjalikke asju teha alati siis, kui väljas on veel valge. Kui juba pime, siis on õige aeg ennast tv ette kerra tõmmata ja lihtsalt olla. No ja täna oleks see päev olnud, kui jõudsin töölt juba 16.30 paiku koju ja "heledat aega" veel mitu tundi ees. Aga ei, kuidagi see nii jälle juhtus, et laisklemine võitis.
Nii et plaanitud kohvri pakkimine jäi jälle tegemata. Vähemalt nii palju sain tehtud, et tõin kohvrid keldrist tuppa...hea algus seegi😀.
Ja kohvreid peaksin ma pakkima seetõttu, et juba laupäev on käes aeg vihmased ja jahedad ilmad unustada ja puhkust nautima hakata...jeiii🌴.

Oligi juba liiga pikk vahe sees viimasest korrast. Täpselt aasta tagasi  viimati, kui täpsem olla. Ok, aastavaetuse Berliini reis ka, aga see polnud ju ikka see☺. Loomulikult vägev oli seegi, aga päikese alla peesitamisele ei saa miski vastu🌞.

Aga ühesõnaga, tundub, et lähen seekord tühja kohvriga, sest see pakkimine ei õnnestu kohe kuidagi💼☺.
No see-selleks, eks ma midagi ikka kotti visatud saan, iseasi, kas midagi selga sobib, pole ju suveriideid peaaegu üldse siin meie  suves kanda saanud.

Aga sel ajal, kui mina väljateenitul puhkusel olen, minge teie minu töö juurde Schmidti majja meie uut a'la carte menüüd testima😉. Õppepäeval tehtud söögid olid tõesõna keelt alla viivad. Julgen soovitada☺. Enda lemmik oli veis ja üllatuslikult ka risoto.

Aga ok, mina lähen laupäeval ja naudin mõnda aega palmi all selle ägeda tüdrukuga elu ja teie minge head sööki nautima!😉
Järgmise korrani!💗

Õhtust! Nagu kõikidele areneda tahtvatele ettevõtetele ikka omane on, tahetakse ajaga kaasas käia, areneda ja alati oma klientidele paremaid elamusi pakkuda. Nii ka loomulikult meie☺.

Nii me võtsimegi ühel ilusal augustikuu päeval kogu Schmidti maja kollektiiviga vaba päeva, panime resto uksed päevaks kinni ja suundusime pealinna poole uusi teadmisi ja tarkusi saama👩‍🎓.

Kuna kiire suveperiood on just selja taha jäetud, siis oligi meil peale selle, et uusi teadmisi saada, ka lihtsalt ülitore niisama koos olla ja tööaaju arutada/plaanida.

Muidugi, kord, kui me juba Tallinna pääsesime, käisims ka ise erinevaid söögi-, joogikohti proovimas. Jõudsime tervelt kolmes kohas mõnnamas käia: Gastro keti Carmen Cafes, Väike Rataskaevu 16-s ja Manna La Roosas. Tõesti, kõik kohad olid ülimõnusad, nii et suur suur raskus oli ennast igast kohast minekule saada☺. Ekstrapunktid hullult meeldivale (ja nunnule) Rataskaevu teenindajale!

Et jah, oli üks vägev päev koos veel vägevate töökaaslastega. Saime tõesõna mitmeid uusi ideid ja mõtteid, kuidas ennast veelgi paremaks saada. Ei tohi unustada, et me ei ole suurlinna restoran ja kõik asjad pole lihtsalt ja loogiliselt meil siin väikelinnas võimalikud. Aga anname endast parima ja loodetavasti tulete meile ikka ja jälle külla😉. Uuendusi on tulekul😊.

Tere hilisõhtut! Suvi selleks korraks siis jälle läbi. Uskumatu, aga tõsi. Pole nagu teist olnudki😟.
Jube kiirelt on see igatahes möödunud. Aga kui nüüd tagasi mõelda, siis täitsa palju on juhtunud, nii mõndagi kohta jõutud ja nii mõndagi tehtud, hoolimata sellest, et suveperiood ka töö juures see kõige kiirem just on.

Suve üks kõige lahedamaid asju oli loomulikult Weekend festival. Jaa, isegi teine aasta järjest oli seal superlahe. See aasta ei olnud võibolla sellist "vasika vaimutust" peal nagu eelmine aasta, aga saigi kõike rohkem planaeerida ja nautida🎀.

Ilm oli kokkuvõttes ka suhtkoht ok, sai ikka lühikestes ringi lipata (ja igavese kurguvalu saadud🙊🙈). Aga no mõned korralikud tuule- ja vihmahood saime me ka ikka traditsiooniliselt kaela.

Aga jah, lõputult lõbus meil oli. Ikka ja jälle üllatus ka endale, et need kolm "rasket" päeva seal nappu visates üle elasime. Elagu meie👏👏👏😊.

Kiitus ja kummardus sulle Kristi😘, oli 👍👍👍.

Õhtust õhtust! Kiire sissekanne enne magamaminekut. Eile oli meil Põltsamaal kohvikute päev. Ja tegelikult oli meil siin nädalavahetusel üldse palju asju toimumas: Eesti meistrivõistlused kardisõidus, fitgames, Ewert and the two dragons kontsert lossihoovis, pühapäev veel vabariigi taasiseseivumispäev....nii et asju oli oh kui palju👍.

Aga natuke pikemalt siis kohvikute päevast. Ise sain sellest (poole kohaga) osa võtta juba teist aastat. Igasugu heade ja veel paremate asjade söömisest ei saa ju ära öelda. Ja pealegi on kõik kohvikud nii nii palju vaeva näinud ja nii vägevaid asju kokku küpsetanud, et uute ideede saamiseks on see lihtsalt parim paik.

Kuna ma ise ka pühapäeval tööl pidin olema, siis kõikidesse kohvikutesse ma muidugi ei jõudnud. Aga enne tööd me Iviga ikka mõned paigad läbi vurasime😊. Ja meile hullult meeldis kõik, mida nägime ja kõil, mis kõhust sisse läks😊.

See aasta on kuidagi kõik veelgi ägedam, paljud kohvikud on endale ka esinejaid ja tegevusi niisama söömise kõrvale leiutanud👍, nii et ma pakun, et kõigil oli tükk tegu, et kõik 23 kohvikut läbi käia. Iga uus koht oli eelmisest veelgi toredam ja äraminek veelgi raskem🙃.

Õnneks peale tööpäeva jõudsime me ka meie lemmikut Alen Vezikot kuulama ja nautima. Milline naine küll saaks ei öelda kitarriga imeilusaid laule laulvale noormehele?😛.

Ja päeva lõpetuseks läksime veel lõdvestuma ja uut energiat leidma joogakohvikusse🤸🏻‍♀️. Ülimõnus lõpp kiirele päevale!

Ma ei teagi kust alustada, kas viimase aja asjadest või siis sealtmaalt, kust viimati pooleli jäin? Nüüd vist küll olen rekordpausi teinud blogimises. Igatahes täna siis veidi juttu kuu aja tagusest vägevast päevast, päevast, kui me töö naiskonnaga osalesime mudajooksul🏃🏻‍♀️🏊‍♀️. Või no tegelikult ei teagi, kas seda jooksuks saab nimetada, sest tegelesime roomamise, ujumise, koperdamise, appikarjumise, vandumise, itsitamise ja kõige muuga vist rohkem, kui jooksu endaga😄.

Kahju, et mul selle blogisissekandega nii kaua aega läks, sest kõik värsked emotsioonid on juba ununenud, aga seda mäletan ikka, et igati vägev see värk oli👍👍👍. Pole ju 10 kilomeetrit peaaegu et mitte kunagi jooksnud, nii et kui veel lisada see mudahunnik ja igasugu takistused teel, siis ei saagi aru, kuidas ma üldse sinna jõukatsumisele minna julgesin?😊 Aga tõesti, see läks ootamatult lihtsalt. Otseloomulikult oli mul keel kogu aeg vestil ja surm silme ees, aga kogu see möll ja adrenaliin ja toredus panid selle raskuse täiesti unustama😊.

Ja loomulikult oli niiii lahe koos kõigi teistega seal rajal möllata. Nii mitmestki takistusest poleks me ilma heasüdamlike noormeeste abita kuidagi üle saanud. Arvatavasti siiani veel üritaks sellest autokummide takistusest jagu saada🙃. Nii et meie suurimad tänud teile kõigile, kes abiks olite. Näost - näkku polnud võimalik tänada, kuna välimus oli seal rajal kõigil suhteliselt tundmatumiseni muutunud😄.

Ja teate, mis kõige ägedam? Meie tiim panin naisvõistkondade arvestused vòistluse kinni. Ma ei tea küll siiani kuidas, sest omaarust finišeerisime suht lõpupoole, aga ju siis oli seal tagapool ikka teisi veel😄. Tervelt 13 naisvõistkonda oli.

Schmidti maja ainuke meesosaline sai ka meeste seas oma vanuseklassis superhea teise koha. Nii et tuleb välja, et ühed tublid ja krapsid tegelased meil tööl seal kõik😜.

Nüüd ootame juba pikisilmi järgmise aasta võistlust, äkki isegi jõuab seekord paar korda enne võistlust jooksurajale, et vastupidavust natukenegi treenida.

NII TORE OLI👍

Nonii, ei vähem, kui 15 päeva möödas mu viimasest sissekandest😳. Nii palju siis sellest, et tahtsin aktiivsem blogija olla. Kohe kuidagi ei jõua seda tundi endale igast päevast rebida, et arvuti ette istuda ja veidike oma eluolu teistega jagada. Pean vist alla andma ja blogimise rohkem enda jaoks tegema. Kui aega on, siis kirjutan ja kui mitte, siis ei tunne selle pärast ennast halvasti, et jälle nii suur paus sees. Vähemalt kunagi hea endal lugeda, kes ja mis ja kus😊.

Olen lõpuks koju tagasi jõudnud. Terve nädala pole ma oma voodis magada saanud, nii et tänane öö saab arvatavasti eriti magus olema😇. Ringi rännata on küll hullult tore, aga oma koju jõudmine kõige parem☺️.

Selle äraoldud nädalaga on mul aias muru peaaegu et põlvini kasvanud, aialilled poolenisti väljasurnud ja kasvuhoones tomatid ja kurgid metsikuks kasvanud. Nii pisike aeg ja nii palju "kahju". Raske see üksi oma maja ja aiaga majandamine😊. Aga samal ajal siiski nii mõnus. Paar sammu toast välja ja värske salati materjal olemas, lilled ümberringi õitsemas, õunapuud õuntest lookas ja isegi paar kirssi on "armsad" linnud mulle suvatsenud alles jätta🍒🍎🥒🍅🌶.

Olgugi, et mul pole maailma parim tuju täna olnud, oli kojujõudmine mõnusalt rahustav ja tujutõstev. Nüüd jääb üle ennast tv ette pehme teki alla kerra tõmmata ja midagi head telekast vaatamiseks otsida. Head ööd!😘

Ma ei tea, kas ma juba kirjutanud olen, aga mul on nüüd lõpuks ometi (tegelikult küll juba paar nädalat tagasi) remont valmis....jeiiii🎉. Peaaegu terve aasta läks sellega aega, aga asja lõpuks õnneks ka sai😊. Nüüd jääb veel üle "õiget" sisustust ostma hakata. Kõik vana ju nii valet värvi ja kohe üldse ei sobi....naiste värk, teate küll😉.

Aga pilte tubadest põhalikumalt juba mõni teine kord. Praegu pakun teile paari pilti, kui ükskord ometi olin toad enam-vähem korda saanud ja üritasin kööginurgqst elu hinnaga ilusat sisustuspilti teha😄.