LIFE, OUTFIT

Jacka - Nelly | Shorts - Levi's | Tröja - BikBok | Skor - Din Sko

Idag är det sista dagen för oss här på Gotlands så vi tog oss en tur ner till Visby och gick i affärer inne i innerstaden och sedan cyklade vi ut på äventyr. Vi ville kolla in kneippbyn som vi funderar på att åka till nästa år tillsammans med syskon och syskon barn. Där stannade vi för att spela lite minigolf innan vi tog oss hem och grillade korv. Nu ska vi så smått börja att packa ihop då vi åker tidigt imorgon bitti.

LIFE

Idag har vi hängt lite på stranden och sedan cykla vi tillbaka till campingen och la oss där och solade innan vi cyklade ner till Visby hamn och testade på Glassmagasinet. Jag hade ju tagit reda på att smaken Fizzy Dizzy (Ni vet de godis flaskorna som är rosa och blåa) iallafall så klart var den smaken slut?! Så sjukt besviken! Men det slutade med att jag testade, kokos&karamell, popcorn och chili och lakrits. Sen gick vi ner till en beach club och tog oss en drink och tittade ut över havet.

LIFE

Idag tog vi cyklarna och cyklade runt hela ringmuren och sedan satte vi oss på en restaurang som vi hade spanat in dagen innan. Verkligen ett stort tips om ni ska besöka Gotland någon gång och är sugna på creps! Pontus tog en som var med lite mer matig som var sjukt god medans jag tog en mer efterrätt med saffrans glass som jag dessutom ger 10/10!

LIFE

Vi gjorde oss i ordning i morse efter endast några få timmars sömn och åkte in till Visby för att gå på medeltidsveckan. Verkligen jätte roligt att få se allting och uppleva det. Vi smakade lite mat och vandrade runt.

Av det lilla som jag sett av denna stad så måste jag säga att den är fruktansvärt vacker med alla olika byggnader, alla färger och gemensamheten.

LIFE

Vi sitter nu i husbilen på väg mot Gotland. Vår båt går inte förrän klockan tolv ikväll men vi tänkte att vi kör så fort vi är klara och kan därför ta det lugnt på vägen och även stanna till och käka något på vägen upp, mumsigt! Det ska bli så skönt med två veckors semester och att böja den med en resa till Gotland, så himla mysigt!

LIFE

Firar in semestern med lite champagne tillsammans med pojkvännen. Han har haft det hela denna veckan också men nu firar vi min semester! Ska verkligen bli så skönt att få vara ledig i två veckor nu. Vi ska åka till Gotland, ha inflyttnings fest för våra föräldrar som ett litet tack för allt de gjort i lägenheten, mina kusiner ska komma på middag & vi har på kräftskiva. Sen där i mellan ska vi bara njuta av vår ledighet.