Om två månader kmr jag antagligen bli Jesus. fast bättre. Dö och återuppstå på samma dygn klarade inte ens han.

Mål: Att överleva.

Hänga kvar på bloggen för uppdateringar.

HÖRS

Antwerpen 8/10 toast.

Vädret var inte topp men de funkade!
Sällskapet va najs ;)
Shoppingen va 👌🏼
Christinas tour 10/10 toast

Slänger in en bild från st Patricks också

Hörs!

Halloj!
Veckan har rullat på jämnt. Har simmat lite osv.
Firade st Patriks day i fredags.
I lördags var vi i Antwerpen med boardingen. Kmr bilder på de i ett eget inlägg!
Söndags var en lugn, städa & gå med hunden dag.

Våren har kommit hitt och alla körsbärsträd har börjat blomma! Ska ta nå bättre bilder på de sen!

Imorgon ska vi med skolan till EU och Bryssel, sååå taggad!

Höra Hej!

Tisdags åkte Gym + IB + 8-9 skridskor. Var vääääääldigt roligt. Stärkte dock gumsken när ja skulle tävla mot Olle, men var kul att åka med Lärare och elever å göra nå kul!

Fredags car de fint väder så satt ute å njöt av solen me Hedvig och Julie. Efter skolan åkte jag till en blomsteraffär och köpte en bukett för Viktoria fyllde 18!! Och de vankades 18 kalas. Väldigt roligt kalas fast de inte fanns fiskedam.

Söndag, otroligt fint väder! 17 grader men mot husväggen vart de kanske upp mot 20. Vi satt på baksidan från frukost vid 10 till middag vid 17.43. Hade en paus då vi köpte glass. Vi hoppade lite bock, tävlade i olika grenar och kastade boll. De som närvarade var Fredvig, Annie, Olle, Viktoria och Jag. #ungdomsgård2.0

Nästa vecka är oklar men förhopningsvis blir de Antwerpen på Lördag.

HÖRS HEJ

08.06. Mötte Fredvig på tågstationen

08.55- 09.57. På Tåget till Brygge. Vi läste, lyssnade på Beyonce och sov en stund. Var taggade på BRYGGE

10.29. Gick runt. Letade brunch ställe då alla i trion behövde olika sorters näring.

11.18. Hittade näring.

11.53. Vi fick mot en får park. Alltså en park där de skulle gå får lösa. Lajvet va?!

12.04. Dagens största besvikelse. De e tydligen vinter i Belgien å då finns är inte fåren ute :(.

12.12. Vi gick tillbaka. Jag och Fredrika gick uppe på vatten muren. De gillade in Heddan. Inte alls.

14.53. Efter en fika gick vi mot tågstationen. Notera att tåget gick 15.00. Å vi tyckte vi hade tid att stanna å ta kort. Detta resulterade i att vi fick springa.

16.58. Tåget från Brugge var försenat. 16.14 rullade de in på stationen. 16.16 gick vårat nästa tåg. Vi sprinta, LOVAR att ja hade slagit Usains Bolts rekord om de inte funnits farthinder som trappor å folk. Vilket fall hann vi inte. Så satt i en timme i Bryssel. Satt på vår perrong, spelade hög musik från högtalaren och hade de helt ok.

Hemma vart de pizza och mello mys. Fredvig ska sova här och Olle och Viktoria är också hemma #ungdomsgård

Förra veckan var det Freddis Födelsedags vecka. Gänget arbetade stenhårt hela veckan för att få till hennes bomb ass present.

I Onsdags fick vi gäster. Dom var trevlliga.

Fredags gick jag, Olle; de två gästerna Arvid och Magnus och Freddis ut. Vi träffade en del så som man göra och Viktoria möte upp sennare. Mycket rolig kväll, kasnke för rolig....

Lördag kom Annie, Freddis och Hedvig till mig, för jag var ensam, både fysikt och psykist. Vi löste allt med glass och att höga oss (ligga i en stor hög och skrata, å asså inte ligga utan liiigga (ni fattar)). Sen åkte de hem för att vi sen skulle ses på be burgers å drika lemonad och äta efterrätt och pommes.

Söndag åkte jag till slottet för att väcka Freddis. Vi firade henne och sen åt vi hummus, morotssoppa, guka och bröd på ZigZ. Ja, det va så gott som de låter.

Nu sitter jag på Annies rum, med en sjukt ond inombordare på hakan. Har haft idrott där jag tappade mig rejält ett par gånger. Imorron ska vi åka skridskor.

Hörs Hej.

• Jacka. DEN coola jackan. DEN personliga jackan

•Tun kappa i färg. Lajvet.

•En svart tun kofta med flow. (Stäm mig inte Karolina Hedenström för att ja tog din bild)

•MER GLITTER ÅT FOLKET!!

•Coola byxor. Redigt less på svarta jeans.

• Randiga tröjor. Inspirerad av Fredvig, de två ba glider ba runt å ser mysigt smart ut i sina randiga tröjor.

•En kamera. Gå runt, fota, spara, minnas.

• En tatuering. Punkt.

nOk dag, men en trött och seg Anna. Kroppen känns sådär just nu, så tänker att jag ska skriva en lista på mina krämpor så alla intresse klubbar kan antekna.

1. Höften är inte riktigt ok. Måste sträkt den vid vurpan eller nått. Den är högt fungerande men har "Känningar".
  2. Knät. Både skidåkningen och kanske vurpan har resulterade i att knäna ömar, detta gör att jag inte vill sprinag. Mer för obehaget än att leden är ur funktion.
  3. Tiningen, fick en liten smäll av Oliver i dag på handbollen. såg lite stjärnor och planeter med inget farligt. Ömar dock lite... Måste berömma Oliver för hans kastarm, de va en kraft i den jag inte såg komma.

Har varit och simmat med Karin. Väldigt mysigt och vi båda fick använda våra nya badkläder!

Nu ska jag äta sen sova.

HÖÖÖÖÖÖÖÖRS

hej.

De sista dagarna på lovet koncentrerade jag mig på att träffa folk.

Fredagen var jag först på hälsocentralen. Mycket sött doktor. Inte utseende sött, utan så där mesigt sött va han.
Sen träffade jag Corne å Gabbe för TGL, även Alva H och Oscar hängde med.
Ja å Gabbe gick flr att hämta ut ett paket till han. Nu undrar ni vrf jag tar med detta, MEN jo de va en cool uplevelse för att paketet var i en maskin typ. Gabbe slog in en kod å sen öppnades en lucka och ett paket kom ut!

Sen träffade jag Lollo, åt middag med henne. Vi sprang över en främmande människas gård och hamnade i Hannas soffa med henne, Lollo, Anna å lilla Moa framför fångarna på fortet.

Nattfika hos Hanna å sova hos Louise.

Lördag, åta jag frukost och lunch hos Lollo in tidsspanaet 1,5h.

Sen va de 18 års fest för EMMA!!

Hade såå kul, folk från olika bekantskaper och ba härlig stämning. Dessutom kände jag mig feeet on fucking point.

Gick den längsta vandringen hem med Lollo för att sedan stå å kancka på syrrans fönster pga glömt nykel och urladdad mobil.

Nu sitter jag på flyget mellan Arlanda och Bryssel.

Planen för veckan är odefinerad men har köpt en baddräkt så ska simma.

Kom nu på att jag glömde simglasögon...

Köpte en facemist från Emma S på Arlanda, ska se om ja kan köpa Happy Socks på Bryssel.

hörs hej

!!!OBS!!! Vet att bilderna suger, lev me de. (Som om man skulle bry sig)

Vaknade

Åkte ut till Frösön med Taxi Morsan och hoppade på Medvinden.

Långfärdsskridskoade på Medvinden till Badhusparken, Östersund.

Stanade till efter ca halva vägen. Ja ramla. Prtade med tre tanter å solade.

Åkte vidare mot solande och bok läsande i Badhusparken.

Lunch på Cafe Jaktstugan.

3.5h fikande med Fredrika, Karro och Louise. Han gå igenom en del.

Över isen, mot cirkusen.

En massa kramar på Cirkusen.

Hem.

Lägga ut bild och tagga insta saker ihop om att de ska lägga ut min bild.