Jag har beslutsångest angående vilken bikini/baddräkt jag ska köpaaaa!!! Kan ni hjälpa mig?! Har valt ut tre av mina favorit-bikinis och tre favorit-baddräkter. Kommntera gärna i kommentarsfältet vilka jag ska välja. En bikini och en baddräkt ska jag klicka hem!

Idag är det den första Mars mina vänner, gud vad tiden bara flyger förbi. Denna månaden blir det en del resande för mig! Jag ska ju åka en sväng till Israel för att njuta i solen samt hälsa på släkt och vänner. Men, igår bokade jag en resa tillsammans med Elvira, och vi åker också i Mars efter att jag kommit hem från Israel men vi kommer hem i April! Vart vi ska tänker jag inte avslöja riktigt ännu ;-) Men jag kan visa er lite bilder på hur det kommer se ut där vi ska vistas!

Såhär ser vårt hotell ut!

Snorkling är ett måste när man är där. Paradisfiskar, sköldpaddor, rockor och till och med HAJAR är bara några av djuren man kan träffa på under vattenytan!

Vi ska åka till ett "land" som består av bara öar. Och tar man en kort båttur kan man hitta paradis-stränder som där inte finns en enda människa på. Dessa bilderna är tagna därifrån t.ex!

Och såhär ser stranden utanför vårt hotell ut!

Alltså ni som läst min blogg ett tag vet ju att frukost är bland det bästa jag vet. Att starta dagen med en stor och god frukost gör ju hela dagen 10 ggr bättre, och jag personligen blir gladare och piggare. Idag bestod min frukost av 3 små avokadomackor, en halv avokado samt en skål med A-fil och banan.

Använde ett tunnare mörkt bröd, skivade två avokado, la dem på mackorna och sedan hällde jag över lite olivolja och örtsalt. Done! Enkelt och svingott.
Ett glas apelsinjuice hade jag förresten till också. Inte det nyttigaste men det ger bra med energi och är bra för kroppen då det innehåller bra vitaminer, magnesium och andra ämnen som vi behöver få i oss!

Och psst.... jag letar ännu en resa nu som jag hade tänkt boka i veckan! Någon som har något tips?!

En aning försenat inlägg, men bättre sent än aldrig. Tänkte berätta lite om hur min helg såg ut! Jo, i fredags tog jag det lugnt i princip hela dagen. Jag var ute och gick en lagom lång runda med Wilma, och på kvällen åt jag tacos med familjen. Men, efter det så begav jag mig mot Halmstad för att träffa en vän. Kul för mig att det var jag som skulle köra till Halmstad och inte tvärt om, att vännen skulle komma till Ängelholm. Eller inte... Jag såg ingenting på vägarna när jag körde. Det var så dimmigt ute att man såg MAX 3 meter framför bilen och sen var det som en vit vägg. Folk körde i typ 60 km/h på motorvägen, det var verkligen skitläskigt. Hallandsåsen och vägen hem var dock värst, mitt i natten... Inga andra bilar ute förutom 3 danska bilar som antagligen var påväg hem till Danmark, och det var rätt skoj för det slutade med att vi 4 turades om att köra först. Den som körde först fick nämligen koncentrera sig rätt mycket mer än de andra för det var typ den som fick största smällen av dimman. Vi andra som körde bakom kunde bara glida med för bilen framför lös upp vägen åt en. Haha rätt skoj, de kände nog varandra men jag bara hängde på och de hade inget problem med det. Kändes som i en film typ.

I lördags sov jag länge, därefter gick jag upp och fixade mig för att spela in en video, den ni såg igår! Sedan var det att packa ihop snabbt och bli upphämtad av Paulina och Ida då vi skulle in till Helsingborg för att äta på en restaurang vid namn Jou San. Det var superduper gott verkligen, riktigt fräsch asiatisk tapas! Har ni inte testat äta där så gör det.

Härefter gick allt i ett, vi åkte hem från Helsingborg, åkte direkt för att titta på hockeymatch. Rögle mot Färjestad där Rögle för ovanlighetens skull faktiskt vann över Färjestad, två dagar i rad till och med. Därefter handlade jag och Ida, körde och hämtade upp Paulina (då hon inte var med och tittade på matchen), åkte hem till mig där vi förare lite smått med chips, godis, drinkar och vin, samt världens godaste förrätt som vi åt som en extra kvällsmat typ, då vi åt på Jou San klockan 4 på eftermiddagen och för att vi inte skulle bli hungriga på kvällen. Sedan drog vi ut och festade i Ängelholm och jag landade i sängen klockan 3-halv 4 ungefär. Bästa kvällen!

Och så var vi framme på söndagen.. Vad gjorde jag i söndags? Jo, jag hade världens tråkigaste dag. Jag mådde så illa pga liiiite för mycket alkohol kvällen innan, men det var värt det för jag hade sååå kul. Så jag låg i princip och segade i sängen hela dagen framför en ny serie jag börjat titta på. Blindspot heter den! Ni har säkert hört talas om den, om inte så sök på den för vad jag har sett hittills tycker jag den är toppen! Jag redigerade förresten klart videon och laddade upp den på youtube också, så jag fick någonting gjort ändå. Men det var nog allt. Nu vet ni vad jag hittade på för något i helgen, och jag hoppas att ni hade en lika bra och rolig helg som jag hade!