Då var vi hemma igen efter 4 fantastiska dagar i Barcelona. Har haft det så mysigt! Ätit gott, solat & shoppat. Sorgligt att sommarlovet börjar närma sig sitt slut, det hade gärna fått varit någon vecka till... men men, ska bli helt okej att börja gymnasiet också!

Kram

Dagens frukost i Barcelona blev på "brunch and cake". Gott & verkligen instagramvänligt café! Rekommenderar stark om ni är i Barcelona!

Är så less på detta väder! Säger bara usch. Skönt att det snart blir lite värme, ska nämligen till Barcelona med mamma på tisdag(!!). Det ska bli kul.

Dagens frukost var avokadomackor, yoghurt & flingor. Senare åkte jag & Jonna in till Helsingborg för en lunch. Det var mysigt eftersom vi inte har träffats på det tag då jag varit i Norge. Vi åt wok vilket var supergott!!

Halloj!!
Efter många timmar i bil är vi hemma! Vi stannade dock och sov på två stycken hotell på vägen & har gjort ett antal stopp så det var helt okej.
Vägen hem genom Norge var dessutom otroligt fin!
Jag tycker att vi har haft en jättebra resa. I stugan har vi haft besök varje dag, i Östersund åt vi lunch hos några vänner för att sedan äta middag hos någon annan. Lite stressigt med härligt! Var även på yran där jag också fick träffa lite gamla vänner<3

Kram

Hej alla fina!
Spenderar just nu dagarna i vår stuga i Norge och njuter till fullo. Min fina kusin var också är några dagar vilket gjorde det hela ännu bättre. Det vi gör om dagarna är att äta gott, sola, bada, åka båt, spela lite kort och bara ta det lugnt. Härligt må jag säga!! O vädret är fantastiskt!

På onsdag åker vi tillbaks till Östersund & ska hälsa på vänner samt kolla lite på yran. Var precis där, men ska bli kul att åka dit med hela familjen igen! Fram till dess ska vi som sagt bara njuta!

Karmar

Hejhej!

Har det hur bra som helst, träffar fina vänner och bara myser på. Igår var vi en sväng till Åre, åt på Creperiet och missade tåget, så fick lifta... Men det gick finfint hahah!! Efter det gjorde vi egen pizza, träffade några vänner & spelade kubb.
Idag har Östersund faktiskt bjudit på bra väder! Så vi har spenderat dagen solandes vid sjön, grillat och har precis gjort iordning lite mysigt på balkongen, här lär vi sitta resten av kvällen.
Imorgon väntar spa vilket ska bli superkul!!

Kram på er<3

Hejhej!!
Som jag nämnde i ett tidigare blogginlägg så åker jag till Östersund imorgon. Men jag fick endast åka om jag klarade vägningen idag. Och gissa vad? Jo jag hade gått upp 1,2kg!! Så nu blir det Östersund imorrn.
Känns bra att jag snart nått mitt målvikt. Har gått upp, och har bara några kilo kvar.

Kram på er<3

Hej alla fina!
Var ett tag sedan sist, och jag har träffat vänner, vi har haft besök från familjekompisar, har sommarjobbat, firat en vän, shoppat & bara tagit det lugnt. Njurar av sommarlovet till fullo!

På onsdag ska jag åka en sväng upp till Östersund. Ska verkligen bli såå kul! Efter det åker vi till stugan i Norge och blir där några veckor. Finns dock inte jättemycket att göra där. Vi fiskar, plockar svamp, solar & badar och bygger korthus hahah. Men det blir säkert bra!