Semestern är i full gång och på lördag ska jag och Adam se Veronica Maggio i Dalhalla. Ska bli superkul! Har aldrig varit i Dalhalla förut men har hört att det ska vara väldigt speciellt :-)

I torsdags tog Daniel studenten i Karlstad! Lägger upp lite härliga bilder från det, fin dag! :-)

Och idag tar jag "helg" och åker till Karlstad med mannen i mitt liv för att gå på studentfirande!

Förra helgen var vi på Mefjärd! Hade det jättemysigt.
De första två bilderna är tagna på Dalarö och resten är från Mefjärd.

När du behöver pepp efter en jobbig dag.

Funkar lika bra nu som för 10 år sedan.

Förra helgen hade vi en riktig familjemys-helg i Samfalla! Vi firade flera födelsedagsbarn, åt massa god mat och fika och spelade krocket och dart i det fina vädret <3 Helt underbart!

Hej på er!

Nu var det lite väl längesen jag skrev. Dagarna går så fort, speciellt i maj!

Sitter just nu på vår härliga balkong och njuter av sommaren med ett glas flädersaft bredvid mig. Om en stund ska jag cykla iväg till jobbet. Det tar verkligen emot att jobba såna här fina dagar men jag är ledig på måndag så jag får hoppas på finväder då igen! Jag ska vara koordinator på jobbet både ikväll och imorgon bitti så det blir nog bra. Koordinator är alltså den som har koll på platsläget på avdelningen och den som svarar i telefon hela tiden. I början gillade jag det inte alls och gör det väl inte nu heller egentligen men på helgerna är det helt ok för då är det inte lika många som ringer, haha.

Adam är på Mefjärd hela helgen och han ringde för en stund sedan och sa att det var typ 25 grader varmt och soligt. Då sa jag åt honom att ta på sig kepsen och smörja in nacken! Han brände sig nämligen ganska rejält förra helgen när vi var i Samfalla. Fick en bild nyss där han hade kepsen på så nu är jag nöjd haha.

Kram på er och njut i solen! <3

Igår blev jag överraskad med 25-årsfirande av tjejerna! Så himla fint de hade fixat och grejat med bubbel, tårta, chips & dipp och vin. Hade en superhärlig kväll 💜

Lördagen i Köpenhamn började med en spännande båttur. Vi åkte en av båtarna som avgår från Nyhavn och det var en riktig upplevelse, haha!
Vattnet stod väldigt högt i kanalen den dagen så för att vi skulle kunna åka hela turen och under de lägsta broarna så var alla i båten tvungna att ducka! Såg himla kul ut.

Efter den timmeslånga båtturen genom Köpenhamns kanaler så åt vi smørrebröd i Nyhavn. Gott var det! Sedan gick vi och kollade in Amalienborg, kronprins Frederik var hemma men vi hann tyvärr inte stanna på fika denna gång 😄

Den här dagen var vi även upp i Rundetorn, utsiktstorn. Fin vy över hela Köpenhamn därifrån.
Vi åkte också en snabbis bort till Cristiania. Skumt ställe verkligen.

Middagen blev sedan i närheten av där vi bodde på en jättemysig restaurang. Vi stannade så pass länge där att våra bordsgrannar hann bytas ut flera gånger, haha!

På söndagen åkte vi hem med flyg från Kastrup :-)