Hej på er, i fredags var jag som ni vet på fest då Pauline fyllt 17 år. Sov sedan hos killen efter de. Igår vid 18 gick vi hem till mig för att två av mammas och pappas vänner skulle komma dit och äta kräftor. Jag åt dock inga då jag inte gillar kräftor, så jag åt "stuffed tomatoes" och pommes istället som var det enda jag åt i Grekland. Sedan låg jag och hjärtat och kolla på film, men båda somnade och vaknade inte förens idag.

Nu är jag i lägenheten här i Skövde och ska alldeles strax duscha tills han kommer med bussen vid 20.45. Vi ska väl bara mysa och sedan börjar skolan kl. 8 imorgon. Jag hoppas att ni har haft en bra helg och får en bra vecka, kramar♡

Hej på er, nu har en hel skolvecka redan gått. Klassen känns bra och linjen med. För er som inte vet går jag ekonomi i Skövde. Hjärnan är helt full med information och nya intryck så ska bli riktigt skönt med helg.
Väntar just nu på att maten ska bli klar för att sedan ha lite kul. Det väntas alltså fest ikväll vilket ska bli riktigt roligt. Har inte så mycket mer att säga men hoppas ni haft en bra vecka, kramar♡

Hej på er, det var ett tag sedan jag uppdaterat här. Men det kommer inlägg när jag känner för det och har något att skriva om.

Den senaste månaden har jag varit i Stockholm och jobbat som barnvakt till min kusin under några dagar. Sedan har jag även spenderat väldigt mycket tid med min pojkvän. När jag kom hem från Stockholm hade han en spelning som jag kollade på, och blir så sugen själv att få stå på scen och göra det man älskar.
Någon dag efter spelningen åkte vi till Skövde en snabbis för att shoppa lite nödvändiga saker. Dagen efter det åkte vi till Stockholm och gick på Gröna Lund med hans familj som är helt underbar. Hade så kul och även lärt mig åka "läskiga" attraktioner. Senare på kvällen åkte hans föräldrar hem medan vi sov kvar i Stockholm för att shoppa nästa dag. (Följ mig på snapchat för mer uppdatering, llisall)

Har nu den senaste veckan sovit hos hjärtat och vi har varit på fest, firat 3 månader och bara myst. Älskar dig♡

Nästa vecka börjar jag skolan så lär åka till Skövde en sväng för att fixa lite saker inför de.
Hoppas ni har det bra, kramar♡

Hej på er, igår blev det inget bloggande då jag var så trött efter båtturen som pågick från 9.30-18.00 ungefär. Var en riktigt mysig dag på sjön och fick även en del färg också.

Idag har vi varit på en annan strand mot vad vi brukar. Har varit på den förut och har alltid älskat den men detta året var det massa sten längst stranden vilken är väldigt tråkigt och ett problem för sköldpaddorna (nu blev det onödigt mycket information). Blev en liten photoshoot på stranden innan det bar hemåt vid 16-17.

Har därefter duschat och sedan gått ut och ätit på en restaurang här i närheten.
Ni kanske har märkt att jag aldrig visar bilder på maten jag äter och det är för att det enda jag äter här är pommes och sen dricker jag mjölk till det. Det ser inte så fint ut så därför väljer jag att aldrig foto min mat.

Har under dagen tänk över min relation med min pojkvän. Känner ofta tvivlet på mig själv och blir därför så osäker vilket gör att jag tvekar väldigt mycket på förhållandet. Brukar ofta känna pressen över att vara perfekt och felfri vilket inte alltid går. Men eftersom min kille är helt fantastisk så löste vi det och jag känner inte lika stor press längre och tvivlar även inte på mig själv lika mycket. Så att prata med varandra kan vara väldigt bra!
Jag saknar han så mycket och när jag kommer hem har han åkt till England så får inte träffa mitt hjärta på ett tag...

Jag hoppas ni har haft en bra dag, kramar

Långt inlägg denna gången, förstår om ni inte orkat läsa allt, kommentera gärna vad ni tycker.

Hej på er, idag har vi varit på stranden i några timmar och även ätit lunch där. Vid 16.40 tog vi bussen in till Zakynthos stad där det blev lite shopping och även middag på någon resturang innan vi tog en taxi hem vid 22-tiden.

Imorgon ska vi på en heldags båttur, har åkt den förut men tänkte göra det igen trots det saftiga priset.
Så imorgon blir det ingen sovmorgon så ska försöka sova nu. Godnatt, kram

Hej på er, mår så illa av värmen, kan säga att det är för varmt. Det är bättre på stranden där det fläktar skönt och vattnet är ljummet. Har precis beställt en tallrik pommes som jag ska njuta av. Igår blev det bad, restaurang och oro pga värmen. Blir väl ungefär liknande idag. Ha en fortsatt bra dag, kramar

Hej på er, sitter just nu på Landvetters flygplats och ska precis gå på planet som var försenat. Kan bara säga att SAS håller inte det dom lovar iallafall. Vi brukar aldrig åka med SAS annars oh det är tur de. Ska nu boarda så vi hörs senare, kramar♡

Hej på er, idag vid 10-11 ringde klockan. Jag vaknade upp bredvid killen min! Åt frukost gjorde i ordning mig och packade ihop det sista och även sa hejdå till familjen och pojkvännen som jag inte kommer träffa på en halv månad. Vid 13-tiden skjutsade pappa ner mig och mamma till tågstationen där vi satte oss på tåget mot Göteborg. Vi åt på Jensens och hann även med lite shopping. Vid 18-19 tog vi bussen till Landvetter där vi checka in oss på hotellet. Ligger nu i sängen och snart ska sova, ska upp vid 03.30 för att sedan vid 6-tiden flyga mot Zakynthos, Grekland. Ha en bra kväll, kram

Hej på er, det har inte blivit något bloggade i veckan tyvärr.
I måndags kom pojkvännen hit och har spenderat varenda sekund med han denna veckan. Vi har varit på olika stränder och solat och badat, även åkt båt till en annan strand. Det har varit riktigt mysigt då vi även inte hade setts på en dryg vecka vilket var lång tid för oss.
Om ungefär en timma ska vi gå ner till bryggan då båten vi ska med går 21.10. Vi ska nämligen åka hem idag istället för imorgon då det alltid är så mycket folk. Tar väl cirkus 3 timmar hem så vi är väl inte framme förens vid 01 vad jag tror. Han spenderar natten hos mig och imorgon blir det att packa om tills måndag då jag ska åka till Göteborg och bo på hotell tills vi på tisdag morgon flyger mot Grekland. Ska bli såå mysigt, det är dock bara jag och mamma som åker då min syster inte vill följa med och pappa får vara hemma med henne och vovven.
Det var uppdateringen just nu, kommer även lägga in lite bilder från veckan (följ mig på snapchat, llisall) hoppas ni får en fortsatt bra dag, kramar♡

Hej på er, idag har jag inte gjort något speciellt alls utan bara solat. Tycker det är så jävla tråkigt rent ut sagt men vill ju vara brun så...

Imorgon kommer äntligen min pojkvän hit!!! Har saknat han sååå mycket så ska bli riktigt roligt att äntligen få träffa han igen, och även visa han detta stället och min favorit strand. Vi har inte riktigt bestämt när vi ska åka hem än så vi får se hur länge vi stannar.

Så imorgon ska jag åka in till Strömstad med båten för att möta han och även vara där i nån timme. Hoppas ni haft en bra dag, kramar♡