Lämnade canggu för två nätter i uluwatu. Vi uppgraderade oss från hostelrum till en egen bungalow med pool. Dröm. Vi hyrde moppe i vanlig ordning, drog på äventyr och hittade himmelriket som ni kan se på bilderna. Stannade och tog miljoner kort, lyssnade på musik och bara andades in momentet. Så jävla lycklig man kan va, men sin bästa vän på Bali. Påväg tillbaka blev vi stannade av polisen, Andrea saknade körkort å fick låtsas vara jag under hela situationen, skrapade ihop våra pengar och fick köra där ifrån. Perfekt.

Gick upp 05, tog moppen till stranden och fångade soluppgången. Jag träffade en liten hundvalpskompis i vanlig ordning. Puss

Okej. Jag är fan kär. På riktigt. Canggu är så jävla underbart, vill stanna här för alltid. Sjukt härlig livstil, nice stämning, vackra och inspirerande människor, surf och jävligt god mat. Går fan inte beskriva med ord hur nice det är. Här åker vi runt på vår moppe, käkar rawfood, hänger med folk, hänger på after surf och blir kära i varannan kille vi ser. Helt perfekt. <3

Får aldrig nog av solnedgångar, speciellt inte när man får avnjuta dem med sin allra bästa kompis som dessutom är KING på att fota.

Igår drog vi till risfälten i ubud, sjukt coolt och jävligt vackert. Vi traskade runt och bara njöt av naturen. När det blev tråkigt tog vi varsin öl, hoppade in i en taxi och drog till canggu. <3

När regnet öser ner får man sitta på sitt nya favoritfik hela dagen, redigera bilder, försöka göra film, spana lite killar. Jävligt mys ändå. Man är värd att lägga lite extra pengar på mat när man precis boka hostel för 30kr natten. Nu försöker vi lista ut en plan för hur vi ska få min resväska genom alla vattenfyllda lerpölar, blir spännande. Next up- ubud!

Igår kikade vi i lite butiker, åt rawfood till lunch, drack kaffe, knäppte varsin öl i solnedgången och avslutade kvällen på en matmarknad. Idag mår magen fan inte hundra, men det får det vara värt.

Sa hejdå till Gili air för den här gången. På båten till Gili T Spanade vi sköldpaddor, lyssnade på musik och lapade sol. Helt perfekt.

Dag 2 på Gili Air började vi dagen med strandpromenad, hyrde cyklar. Cyklade runt ön, och bara njöt. Går ej beskriva hur fint det är här, har konstant lugn i kroppen och det hör fan inte till vanligheten. Senare på dagen mötte vi upp Andreas föräldrar, fick djungelvrål och marabou och livet blev fulländat. På kvällen satt vi på deras terass, drack öl och åt chips. Avslutade kvällen med middag på stranden. Puss och kram

Efter att ha sovit mig igenom hela flygresan, mött upp Andrea på flygplatsen, åkt taxi och sett delfiner på båtresan så kom vi äntligen fram till gili air och möttes av ösregn. I jakt på boende drog jag min stora resväska genom lera och vattenpölar, kände mig som största tönten på denna jord men hade fan inte råd att köpa en ryggsäck. Regn byttes mot solsken. Vi drack öl och käkade pizza i solnedgången.