Idag var jag och mamma på en kyrksecondhand/loppis i Ekerö, jag hittade bland annat en gammal karta, fina ljusstake och glas som jag ska ha badsalt i och mm. Kan kanske visa dem i ett annat inlägg. Därefter åkte vi till Kina slottet och kollade runt och fotade. Det fanns ett litet fik omringat med stenväggar och träinredning, där inne åt vi våfflor och varm choklad, jag och min fina mamma!!

​Sorry, har inte varit den bästa på att uppdatera, men har ni en video som är från när jag var i Taizé med kyrkan<3

En låda som jag köpte i en jättefin butik. Känns ganska vuxet att köpa en låda när en är på semester. Men jag vart helt kär i denna låda.

När jag var sjuk en dag i Spanien så gick Leo iväg för att köpa medicin medan jag låg och sov. Då hade han även köpt denna lykta som jag hade stått och kollat på i en butik. Det var otroligt fint gjort och typiskt Leo sak att göra.

Halsband som jag hittade inne i Marbella i en liten affär på hörnet

Den 17 augusti 2016 gick flyget från arlanda kl 6 på morgonen.

När vi kom fram gick vi och la oss vid poolen och solade och Leo läste i sin bok

Ett hjärta inristad i marken som jag tyckte var fint

Utsikten påvägen till stranden

När vi var på promenad längst stranden

Poolhäng

Vi var på ett äventyrscenter som heter Aventura Amazonia

Utrustningen som en fick ha på sig, kände mig som Laura Croft

Min fina pojkvän<3

Inne i staden Marbella

Ett ställe som vi åt mat på inne i Marbella

När vi hängde på stranden

Lite dåligt väder till en början, men sedan sprack det upp

Vi åt på en resturang som låg vid stranden, jag åt en super god mussel soppa

Denna dag brände jag mig så rejält, vilket en kan se på bilden

Allt som allt har det var en super mysig resa. Att få vara ensam med personen man älskar i 10 dagar är det bästa! Alltid när jag är på resor känner jag att jag blir extra tacksam för allt som jag har. Jag är lyckligt lottad att ens få kunna åka på resor. Tack för denna resa!

Igår åkte jag hem till mormor och morfar i Norrtälje. Vi gick runt i Norrtälje stad som är förvånasvärt fint. De hade haft en prideparad som vi dock inte hann se. Vi åt en god lunch vid åtellet som det heter. Därefter åkte vi hem till m&m och satt i solen och pratade.

Jag och morfar cyklade ner till deras båt för jag ville ta lite bilder. Till middag åt vi kräftor och satt och pratade om resor, minnen, värderingar osv. Jag sov sedan där. Så mysigt att få hänga med mormor och morfar<3

Jag har fortfarande ingen dator, det är lite krångligt att skriva från mobilen. Därav blir det inte mycket text. Men de flesta gillar väl mest när det är bilder. Jag själv föredrar när det är text, älskar att läsa!!

Ovan är bilder från en supermysig och god middag med familjen. Linda och pappa hade fixat fint. Tycker det är gulligt att Alexander är så glad och exalterad.