Hallå där ute!
Ligger just nu i sängen på rummet, har kollat klart på de senaste avsnitten av serien Taboo med Tom Hardy. Jävligt bra serie.
Inte gjort alls mycket idag förutom solat och sen däckat på rummet för fick jävligt lite sömn igår natt, blev en och annan drink haha.
Ska försöka bli klar med ett klipp som kommer upp i kanalen snart men går segt när man vill sola och grejer när man är här haha. Inte långt kvar innan det är hemfärd heller, fyfan vill verkligen inte hem till Sveriges väder usch och fy haha. Men får ta vara på den tid man har kvar här.
Lite kort inlägg nu men uppdaterar mer imorgon. Godnatt.

Hallå där, lite uppdatering från igår och vad som komma skall idag.
Igår var vi på båttur runt bland små öarna här, det var sjukt kul och vädret var som bäst.
Det var en hyfsat stor båt också så det var lite folk.
De olika stoppen vid öarna var så man kunde snorkla och åka över till stranden och utforska ön i sig.
Jag hoppade av vid stranden på den första ön vi stannade vid och det var sjukt fint, fick några jävligt bra bilder.
Dom andra stoppen var jag ute och snorklade och jävlar vad häftigt var som en helt annan värld öppnade sig.
Kommer lite bilder från min Gopro som jag fotade alla olika fiskar med.
Men det var gårdagen som sagt. Och idag blir det bara stranden haha för alla är svin trötta.
Men på fredag blir det Tree top och det avslöjar jag inte än vad det är. Det får ni veta på fredag hehe.
Nu ska jag smälta bort här tänkte jag.
Ciao.

Tja på er, dåligt uppdaterande jag vet men varit lite upptagen med Youtube kanalen så har glömt bort helt sen umgås man lite extra efter middagen här så blir lätt för sent, skiljer ju ändå 6 timmar från Svensk tid. Men idag har man tagit en liten dags utflykt med moppen till en liten by som är uppbyggd på en stor pir typ. Där det är lite shopping och så. Var väldigt trevligt. Annars har man bara solat och chillat. Men imorgon blir det lite äventyr då vi ska på en båt utflykt och åka runt bland små öar, och även snorkla en massa. Ska bli jävligt skoj.
Vet inte hur vädret är hemma i Sverige men hört att det är kallt. hehe.
Men nu har man bara en och en halv vecka kvar på Koh Chang innan man åker till Bangkok för lite shopping. Sen hem till Sverige igen. Vill inte. Dock saknar man alla polare men de kan komma hit tycker jag. Hade varit något att typ flytta hit, tänk sommar och värme typ året runt. Iallafall bo i ett paradis. Men nu blir det godnatt ifrån mig för ska upp om 3 timmar och kolla på fotboll haha, liverpool mot arsenal inget man kan missa.

Whats up!. Just nu sitter jag och hänger på beachen lite och pressar för jävla skönt.
Hur har ni det hemma i Sverige, bra eller? hört att det har snöat lite haha.
Här är det just nu 34° varmt, hot as fuck.
Regnade dock lite förut typ 5 min haha. Ikväll väntas det mat på den där mexikanska restaurangen, blev ingen moppe tur till den andra beachen på grund av att det börja regna så vi tog den gammla istället.
Men nu ska jag njuta av värmen och så hörs vi imorgon.
Njut av snön;)

Hej på er mina kära läsare. Idag har det inte hänt så mycket, började denna dag med en tur till en närbutik för köp av lite frukost sen drog jag iväg till gymmet, körde bröst och biceps idag. Svettigt som fan men jävligt skönt. Var även på massage idag, försökte förklara för hon thai tjejen att jag inte ville ha så hård massage men det genererade i rena motsatsen haha. Efter det så har man legat och stekt bacon på stranden haha. Nej men blivit en hel del pressande idag så börjar ta sig med färg nu.
Morgon dagen blir lite annorlunda då vi ska ta mopederna och åka till en annan strand sen ska vi ta taxi på kvällen och åka tillbaka för att testa nån mexikansk restaurang.
Men nog om det nu ska jag däcka sov gott och godnatt.

Tjena gott folk. Dags för lite uppdatering här ifrån paradiset. Hur är vädret hemma i Sverige, kallt? Haha.

Här har det iallafall varit typ emot 34 grader varmt om inte mer, helt galet varmt haha. Legat och sovit på en solstol vid poolen för igår vaknade jag av att jag mådde sjykt illa och var tvungen att spy, hela sju gånger veaökte jag toan haha och samma var det för min lillebror och morsan så vi hade gått och blivit matförgiftade, inte så rockigt.

Nu mår jag bättre och hoppas på att jag förblir bra så de inte blir något mer skit haha.

Imorgon hoppas jag på att få åka till gymmet eftersom det inte blev något av det idag. Sen får de bli en massa solning så klart. Sen la jag upp första vloggen här ifrån Thailand i kanalen så in och kolla.

Uppdaterar mer imorgon.

GODNATT.

Tja folket. Idag har det varit en varm dag som många andra här på ön. Har legat och slappat på beachen hela dagen jävligt skönt. Jag och lillebrorsan har även kickat lite boll som avhäng ifrån pressandet. Har fått lite färg gått rätt fort på slutet. Men man får passa dig för solen är jävligt stark. Har även hållit igång med träningen för hittade ett gym som sagt här på ön och det är ett bra gym med de man behöver. Det har dock varit jävligt svettiga pass, tanke på att det är 32 grader om dagarna hehe. Men de ökar på förbränningen så man kan ta en extra chang haha.
Varit lite off från bloggen men ska skärpa till mig. Filmat en hel del också så klippte ihop en vlogg nu som kommer upp imorgon så håll utkik. Vi har även träffat ett skönt par här på ön med en riktigt charmig son på 2 år som heter Billy. Mycket trevliga och goa människor, så synd att de inte hade många dagar kvar på ön när vi träffa dem men jag är tacksam att man fick lära känna dem lite. Vi fick även se en jävligt cool fire show här om kvällen. Det rekommenderas om ni har vägarna förbi Sabbay bar om ni är på Koh Chang.
Men det får bli läggdags nu för klockan är snart ett på natten här. Natti där hemma i kalla Sverige haha.

Hallå på er där ute i kylan. Sitter just nu på en sol stol vid poolen på hotellet och steker lite ägg på magen haha nej men det är ungefär 32° varmt här, så det är rätt lagomt. Igår landade vi som sagt och efter 16 timmar total resa ifån Arlanda så var vi framme här på Koh Chang. Älskar verkligen denna ö sjukt fin och ser fram emot att få se ännu mer. Imorgon ska vi få våra mopeder så då blir det en tur till gymmet. Känner att jag vill starta igång kroppen och få lite blod ut i musklerna hehe. Men nu ska jag njuta av min chang öl och solen så hörs vi imorgon igen med lite mer äventyr.

Och glöm inte min Youtube kanal ligger ett nytt klipp uppe nu där jag och Rasmus testar Tens.

Godmorgon på er.
Varit uppe från 05.00 imorse för idag ska jag och la famillia åka till Thailand och vara borta en hel månad hur skönt.
Denna helg har man träffat kompisar så mycket som möjligt eftersom man är borta så länge. Även sagt hej då till gymmet haha. Så tränade igår och även kört hela veckan.
Ser fram emot denna resa som bara den, det var drygt 4 år sen jag var i Thailand sist. Då var vi i Koh Chang som vi även ska till nu. En sjukt fin ö och lagom stor så man kommer inte tröttna. Kommer uppdatera bloggen under hela resan och min kanal på Youtube kommer även vara proppad med klipp. Just nu så sitter man på bussen till Arlanda och sen väntas en 16 timmar lång resa mot Koh Chang. Kommer även försöka klippa klart en film där jag och Rasmus kör en test så hoppas jag kan lägga upp den idag.
Ha det nice nu och njut av kylan!.

Hej på er gott folk. Har varit sjukt kass på att uppdatera bloggen men har haft noll i tid haha. Youtube kanalen tar upp endel tid och sen har inte energin funnits där till att lägga upp nått eftersom de oftast blivit för sent.

Ska försöka skärpa mig. Just nu ligger det uppe ett nytt klipp i kanalen bara att ge sig in och kolla. Under inspelningen av klippet så hade jag och Rasmus sjukt kul som vi haft i de andra klippen också. Blir så mycket roligare att spela in videos än att spela in själv haha.

Jag och ramsus kör ju våran test grej i kanalen och vi har riktigt bra planer framför oss.

Sen var jag tillbaka i gymmet idag efter en veckas uppehåll på grund av min skadade hand. Kändes rejält skönt att kunna göra lite övningar igen. Under veckan som varit när jag gick runt med stygn i handen så körde jag cardio och även ben samt mage men blev inte samma könsla som jag hade idag så det var skönt.

Och nu är det bara fem dagar kvar innan jag spenderar en hel månad i Thailand med la famillia, ska bli så jävla skönt rent ut sagt.

Men nu ska en sliten linus lägga sig, hare nice så hörs vi.