För att ta vara på det sista dagarna av sommarlovet åkte jag, Josefine, Olivia och Linn in till Malmö för att äta och träffa lite kompisar.

Har spenderat helgen tillsammans med min familj och våra familjevänner i deras sommarstuga i Blekinge. Sjukt härligt att få komma iväg med vänner och familj och bara hitta på roliga saker, sånt uppskattar jag verkligen.

Stor del av tiden spenderade vi ute på havet med att åka vattenskidor och liknande. Sjukt svårt men sååå kul!

Min sista dag i Spanien spenderade vi på stranden och till sist med att äta lunch på LaFusion. Eftersom att jag tyvärr(!!) är rätt kräsen åt jag inte deras omtalade sushi. Dock var deras caesarsallad också sjuukt god, så det gjorde inte så mycket! Men verkligen en restaurang jag kan rekommendera om ni är i Torrevieja.

Vi gick upp ganska tidigt även söndagen, men denna gången för att åka till "Söndagsmarknaden".

Givetvis hade vi med oss Nocco till Spanien, frågan är när vårt sponsorship kommer?!

Efter vi gått på marknaden en stund samt ätit lunch åkte vi hemåt för vår dagliga siesta. Vi gjorde oss sedan i ordning för att gå ut och äta tillsammans med Johanna och Belas familjer.

Började lördagen med att jag och Johanna tog en PW ner till några klippor för att sola och bada

Efter det gick vi tillbaka till lägenheten för lunch och siesta för att sedan äta middag tillsammans med hennes familj. Senare på kvällen bestämde jag, Bela och Johanna oss för att gå ut. Vi gick först och köpte drinkar sedan vidare till marinan för att träffa Belas kompisar på en "bar".
Lördagen var vi ganska trötta och orkade inte hitta på så mycket utan solade mest vid poolen och badade och kvällen var ganska lik kvällen innan, då vi åt hemma och sedan gick ut.

Sov lite längre imorse och tog sedan en pw ner till en strand som ligger i närheten. Solade och badade där fram till lunch då vi gick till en restaurang som låg längs stranden och beställde en pizza!

Efter vi ätit hämtade Johannas pappa upp oss och körde oss hem. Vi utnyttjade sedan siestan och sov ett par timmar för att samla lite energi. Sedan badade vi och åt grillat, och nu ligger vi under stjärnorna på taket och myser och ska snart lägga oss!

Gick upp ganska tidigt imorse för att äta frukost och sedan gå ner mot hamnen för att därifrån ta båten. Vi åkte till Tabarca, en ö som ligger här i närheten.

Efter lite drygt 1 timmes båttur kom vi fram till ön och började då med att leta upp en restaurang för att äta lunch!

Efter att vi ätit gick vi vidare ner mot stranden för att sola och bada och innan vi sedan tog båten tillbaka igen!

Nu sitter vi på balkongen och har nyss ätit, sjukt mysigt med kvällar som dessa och sånt här man kommer att tänka tillbaka på sen när skolan och allt annat jobbigt börjar igen!

Åkte i förmiddags över till Kastrup för att ta flyget till Spanien. Ska bo här i en vecka hos min fina vän Johanna och hennes underbara familj. Ska verkligen bli sååå mysigt!

Landade vid 6 tiden och blev upphämtad av Johanna, hennes pappa och lilla syster. Därifrån åkte vi hem till deras lägenhet och mötte upp resten av hennes härliga familj. Hennes mamma hade lagat tacos lagom till vi kom fram, vilket var sjukt gott efter en seg flygtur.

Sista dagen ville vi ta vara på värmen och den sista dagen i solen så vi tillbringade större delen av dagen på stranden med att sola och bada. Sen bestämde vi oss för att gå till en lite finare restaurang som låg längs med stranden. De hade extremt god mat och bra service!

Efter middagen gick vi vidare ut för vår sista utekväll för veckan vilket var rätt tråkigt då vi alla lätt hade kunnat stanna en vecka till! Dock blev kvällen allt annat än tråkigt, vi hade en underbar kväll, gick först till baren vi brukar gå till och sen vidare till klubben och mötte upp de kompisarna som fortfarande var kvar och inte hade åkt hem än!

Dagen efter gick vi upp redan vid 8 för att hinna äta frukost innan bussen som skulle köra oss till flygplatsen hämtade upp oss

Sjätte dagen blev lite utav en "vilodag" då det ösregnade och blåste när vi vaknade. Så vi bestämde oss för att stanna inne på rummet för att vila och mysa istället. Vid lunch när ovädret la sig och det fina vädret var tillbaka gick vi ner för lunch. Både jag och Josefine var sjukt trötta på hotell lunchen så vi bestämde oss för att äta på någon restaurang istället. Vi gick längs stranden och hittade en mysig restaurang. Vi båda var grymt sugna på pizza så det var vad det fick bli.

Efter att vi ätit lunch var klockan redan närmare 3 och vi solade och badade lite till innan vi återigen gick upp för att sova. Sedan som vanligt fixa oss för att gå ut och äta. Efter det gick vi till den nya baren vi hittade kvällen innan, och denna kvällen blev precis lika lyckad där som förra.

Något jag och Josefine inte är vana vid men snabbt fick vänja oss vid under denna resan var att alla trodde att vi var tvillingar. Minst 10 personer om dagen kom fram till oss och frågade om vi var det. Vi själva har svårt att se det, men alla där var övertygade haha.

Efter vi varit på Revs gick vi vidare till en annan bar lite närmre klubbarna för att möte upp ett nytt gäng från Stockholm vi träffade kvällen innan.

Och efter det gick vi tillsammans vidare mot hotspot för att möte upp Sam och Ben.

Vi avslutade sedan natten tillsammans med killarna från Stockholm då det var deras sista kväll. Vi åt lite sedan gick vi ner mot stranden för att bada tillsammans, sjukt härlig kväll!