Solnedgångarna här är på topp varje kväll. Lila, blått, mörkrött, ja alla färger man kan tänka sig.

Vi fann ett svenskt fik längre ner på vår gata! Dock har vi lovat oss själva att inte äta något annat asiatiskt här nu sista tiden haha!

Kära Old Man's. Denna grymma strandbar/restaurang är så härlig med livemusik och en atmosfär där det är fredag hela veckan!

Det är svårt att beskriva känslan i kroppen när jag åker ifrån Ubud. Denna plats kommer alltid ha en stor plats i hjärtat och önskar jag kunde stanna här flera månader om jag kunde. Speciellt med familj och nära vänner så man kan visa hur fantastiskt denna plats är.
Men! Nu åker vi vidare till Canggu sista veckan och njuter där innan vi åker tillbaka till Bangkok!

Hallå! Igår kom vi fram till Ubud vid åttatiden och gick direkt och åt. Känns väldigt bra att vara tillbaka här, med all fin natur och grönska överallt.
Om jag jämför med för två år sedan så har staden utvecklats mycket mer och allt fler butiker har öppnat och det är mer turister. Men det är fortfarande fina fina Ubud, och idag på morgonen gick jag en långpromenad precis utanför centrum, längs alla fina risfält och kokospalmer. Så mysigt!

Hejsan! I skrivande stund sitter vi på flygplatsen och väntar på att vårt flygplan ska komma så vi kan boarda. Det verkar som att det är försenat då vi skulle åkt vid 12.00 och klockan är 11.50 just nu, och ingen plan i sikte. Dock har vi ingen tid att passa så det gör oss inte någonting.

Vårt sista stopp på denna resa är alltså Indonesien innan det bär av hemåt om mindre än tre veckor. Känns väldigt konstigt att skriva det men ser framemot att komma hem och kramas med mina nära och kära efter en lång tid ifrån varandra!

Men innan dess: Indonesien!

Två år sedan då jag var i Indonesien!

Hallå alla härliga! Kroppen svarar bra på antibiotikan jag har just nu (peppa peppa) och tur är det för idag och imorgon har vi två resdagar framför oss. Idag åker vi buss från koh chang till Bangkok och imorgon går flyget till Indonesien!! Som jag längtat efter att få komma tillbaka dit.
Här är lite bilder från vår härliga visit på Koh Chang!

Jag, Nina och Vår norska vän Victoria spenderade en dag på White Sand Beach!

Var väldigt skönt att kolla upp vad försiggick i min kropp!

Vi hade filmkväll och kollade på London has fallen.

Och åt denna underbara bananpannkaka med nutella!

Hallå på er! Tiden går som vanligt undan och vi har nu hamnat på Koh Chang i Thailand!
Jag drog på mig en rejäl feberfrossa och annat skräp så har inte varit alls pigg de senaste dagarna. Först nu vågar jag tro att det börjar bli bättre men jag ska inte ropa hej än! Efter mycket resande har vi nu landat här i fyra dagar innan vi kommer resa vidare till Indonesien som blir sista destinationen!