Igår var vi på en River walk här i marbella, man gick först på en raksträcka upp för ett berg, sen hoppade men ner i vattnet och gick på stenar och simmade för att ta sig ned. Väldigt roligt, men framförallt, wow så fint! Bifogar lite bilder nedan!

Idag vakande jag sent efter gårdagens aktiviteter, klockan är nästan 10. Nu ska vi göra lite frukost och sätta oss på balkongen, sen bara ta det lugnt vid poolen innan det är dags för nästa aktivitet. Vi ska vandra på Caminito del ray, ska bli så roligt. Man vandrar längs en vandringsled som går på berg och över broar. Spännande.

Hoppas ni får en toppendag!

Hallå! Vilken start på semestern vi haft, igår när vi kom hit satt vi oss på en supermysig restaurang följt av lite poolhäng. På kvällen gick vi ut och åt på en restaurang men blev en tidig kväll då vi gick upp 4 på morgonen för flyget. Idag började jag och mamma dagen med 2 timmars promenad, sen har vi träffat lite vänner som är här och käkat lunch med dem och nu sitter vi på några vänners balkong och myser med sangria och plockmat.

Den här resan är så välbehövlig.

Marbella! Med familjen åker vi nu iväg i 12 dagar för värme, god mat och för att umgås med varandra. Så himla härligt det ska bli, var så länge sedan nu jag åkte iväg med familjen. Vi hyr en lägenhet i 10 dagar sen åker vi in till Málaga och avslutar med två nätter på hotell för shopping. Helt underbart! Uppdatering lovar jag kommer ske. Kram

Min midsommar i fredags spenderades hos Amanda och Julius. Kvällen bjöd på god mat, roliga lekar, dans och fina kransar. Precis så en midsommar ska vara. Tack fina Amanda och Julle för en helt underbar kväll!!

Bilder från i helgen när vi hade släktmiddag för lilla mig, fyllde 20 för några veckor sedan så det blev ett lite sent firande. Men bättre sent än aldrig!

Nu är jag på väg till Göteborg med Ebba för att kolla på Coldplay ikväll. Så roligt det ska bli. Tanken är att vi ska shoppa och luncha nu på dagen och sen beger vi oss till konserten. Inatt sover vi hos en kompis och åker hem imorgon igen. Så mysigt verkligen!

Så fina blommor. Dessa bilder är tagna med min mobilkamera. Det blir så himla bra bilder med iPhone 7 plusen, älskar den!

Bilden från summerburst i Göteborg och Stockholm. Två helt underbara helger!

Godmorgon!

Efter att ha kommit akut på att jag behöver slinga håret innan helgen så sitter jag nu här i frisörstolen sedan 6.30. Har en ängel till frisör som ställer upp trots att allt var uppbokat. Det blir slingor och en kall toning som vanligt, roligare än så blir det inte tyvärr. Funderar på att våga sträcka mig till en ombre men det får vänta till efter sommaren.

Hoppas ni får en bra start på veckan, puss/ L

Då har jag äntligen gjort nya fräscha naglar för sommaren. Jag gjorde naturella så att jag ska kunna matcha med alla olika färgglada kläder som dyker upp nu när det börjar bli varmare (försöker intala mig att jag inte bara har svart på mig). Jag gjorde även spetsiga eftersom min nageltjej berättade för mig att det håller längre, hur sant det är vet jag inte, men man kan hoppas i alla fall! På bilden till höger ser ni även mina nya badtofflor jag fick hem från Nelly här om dagen, visst är dom söta (haha)? Perfekta att ha till träningen, till mataffären eller något sådant då man bara vill vara bekväm.

Kram på er!

I helgen firade vi underbara Johannas snart fyllda 20 år. Hon hade gjort det så mysigt, vi förfestade hos henne följt av en utgång i Helsingborg. Tack för en superkväll Johanna!

Dagen därpå sov jag halva dagen, efter det mötte jag upp några vänner och vi beställde pizza och satt oss på filtar vid ån i stan och hade det så himla mysigt! Perfekt helg enligt mig.